Моят Голф Рали

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
spawn5yo
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 31 яну 2008 18:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот spawn5yo » Сря 14 май 2008 21:33


Брат знаеш ли колко ти завиждам. :oops: Да си ги караш със здраве.


А кай мерихте ли Ралито. :roll:




Потребителски аватар
yms
Мнения: 278
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот yms » Чет 15 май 2008 11:01


Пасата е 160 к.с. - Г60 - двигател 1H . Голфа най - точно могат да кажат момчетата от DRAGPOWER . Двигателят беше PG . Вероятно ще претърпи още едно увеличение на мощността . За фаровете на Пасата имаше тема - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=77364 - не помня цената им , но не са евтини . Нямат " Ангелски очи " само лупи с ксенон - от колегата - alpine - .


Потребителски аватар
d.borimirov
Мнения: 655
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 18:26
Автомобил: MK3_ABF
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот d.borimirov » Чет 15 май 2008 12:20


течат ми лигите по този голф :)
няма такава красота :!:
нека все така красив и за напред и да радва собственика си :wink:

:patriot още една BG класика


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот napster » Пет 16 май 2008 11:15


Еби му меча баси лудницата !!! Колега истински ти завиждам за придобивката :!: pls кажи цена на ЛС за колко го спазари Rallye-то


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Пет 16 май 2008 11:57


Колега този кола е за Женева за изложение


Потребителски аватар
yori
Мнения: 493
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 22:22
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PB 1991
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот yori » Пет 16 май 2008 23:02


днес, докато се мотах из Варна се засякох с ралито-унемях!запознахме се с колегата и ще ви споделя,че пасата е лъскарка,а голфа е уникален!не бях виждал подобно нещо!перфектен!

колега да си ги караш и 2те със здраве!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 16 май 2008 23:19


yms написа:Пасата е 160 к.с. - Г60 - двигател 1H . Голфа най - точно могат да кажат момчетата от DRAGPOWER . Двигателят беше PG . Вероятно ще претърпи още едно увеличение на мощността . За фаровете на Пасата имаше тема - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=77364 - не помня цената им , но не са евтини . Нямат " Ангелски очи " само лупи с ксенон - от колегата - alpine - .


Голфа, ако е заводския му мотор трябва да е 1Х, ПГ е на Г60 пасат, голф, корадо, на голф рали 1Х!


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пет 16 май 2008 23:30


K_Power написа:
yms написа:Пасата е 160 к.с. - Г60 - двигател 1H . Голфа най - точно могат да кажат момчетата от DRAGPOWER . Двигателят беше PG . Вероятно ще претърпи още едно увеличение на мощността . За фаровете на Пасата имаше тема - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=77364 - не помня цената им , но не са евтини . Нямат " Ангелски очи " само лупи с ксенон - от колегата - alpine - .


Голфа, ако е заводския му мотор трябва да е 1Х, ПГ е на Г60 пасат, голф, корадо, на голф рали 1Х!


колегата си е разменил моторите 1h от ралито в пасата , и pg-то от пасата в ралито :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 16 май 2008 23:44


1Х-то знам, че е с по-големи инжектори, другите неща незнам, но май са си като на ПГ-то!


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Съб 17 май 2008 9:25


Евала,колега!Личи си че си меко казано маняк!!!
И двете ти коли са страхотни!!!Но Ралито направо ме счупи. :wink:
Надявам се да го видя някога на живо (примерно на Националния събор :roll: )


Потребителски аватар
Vorsprung durch technik
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 13:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vorsprung durch technik » Нед 18 май 2008 1:38


Евала,че има такива ФЕНОВЕ на старите,но истински машини :twisted:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 18 май 2008 10:32


1H мотора е с много малка разлика в кубатурата, 30--тина кубика надоло. Целта е била да влезе в състезателния си клас. Разлика в инжекторите няма. Не е мерен но от правените неща по двигателя преценяваме че вероятно се върти около 300те коня. А състоянието на ралито е просто уникално. От снимките не може да се придобие представа за състоянието му.
Да ги караш със здраве.


Потребителски аватар
yms
Мнения: 278
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот yms » Нед 18 май 2008 12:35


1bar написа: Да ги караш със здраве.


Благодаря . Ще ги карам . :lol: Нямам обаче ваша лепенка за Ралито . :D


Потребителски аватар
Mapa
Мнения: 134
Регистриран на: Пет 25 яну 2008 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mapa » Нед 18 май 2008 18:27


yms написа:
1bar написа: Да ги караш със здраве.


Благодаря . Ще ги карам . :lol: Нямам обаче ваша лепенка за Ралито . :D


То колите, които бият на очи не им трябват :) Ясно е, че не случайник кара въпросната каляска 8)


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 18 май 2008 19:10


1bar написа:1H мотора е с много малка разлика в кубатурата, 30--тина кубика надоло. Целта е била да влезе в състезателния си клас....

Точно това е била целта - хомологация :да:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта