Програма за I-ви кръг Национален шампионат за туристически автомобили Русе 2008
17-18 май 2008г.
17.05.08
от 08:00 до 12:00ч
Административна проверка,технически преглед на автомобилите,предсъстезателен медицински преглед на състезателите в диагностичен център на Фолксваген-Русе по следният график:
от 08:00 до 09:00ч. група "А" и "Н" - до 1600 куб.см.
от 09:00 до 10:00ч. група "А" и "Н" - над 1600 куб.см.
от 10:00 до 11:00ч. група "Хоби кар" - до 1600 куб.см.
от 11:00 до 12:00ч. група "Хоби кар" - над 1600 куб.см.
12:00ч. Край на административната проверка и всички останали прегледи
12:20ч. Техническа конференция на мястото на прегледите
13:00ч. Извеждане на автомобилите с пилотиращ автомобил и отвеждане до района на трасето
14:00ч. Начало на официалната тренировка
18.05.08г.
08:00ч. Извеждане на автомобилите на трасето
08:30ч. Затваряне на трасето за движение
09:00ч. Официално откриване на шампионата на затворен маршрут
09:30ч. Старт на първата група автомобили
12:00ч. Предварителни резултати
12:30ч. Окончателни резултати и награждаване на първенците в района на старт-финала
Заповядайте Русенци и гости на Русе
с уважение Znainainai
I-ви кръг Национален шампионат за туристически автомобили
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- GTI-8V
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
buuuu46 написа:А нещо за любителите дали ще има че нещо не разбрах дали мога и аз да се пусна с моита GTI 2E да ми се посмеят малко хората. и така де дали може и любители да се пуснат на пистата и какви пари долу горе ако може.
П.С
извинявам се за глупавият въпрос.
Не можеш, пирво предполагам че нямаш лиценс и второ си мисла че колата не ти отговаре на всички изискване за безопасност и сигурноста.
Ако имаш желание да се пуснеш от време на време на писта требва да минаш изпит за лиценс (доста лесен в обща линия), медицински преглед в спортен center и да пре-устройваш колата с с хомологирани седалки, колани, пошарогасител и най вече и трудно, с Rollcage които сищо требва да отговара на изискванета на БФАС и FIA!!!
- GTI-8V
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
fiuta написа:да попитам Алекс днес какво се случи че отпадна от надпреварата???
и поздравления за яката газ дето раздаваше,
колата беше невероятна,имаше доста сили за борба с аудито на италиянеца....
На 2-та квалификация вчера скисах 3 болта ос седенител до маховика. Намерихме един друг Sachs Racing Седенител които е много по слаб от мои но поне требва да издържа една састесание.
Требваш да права много бавен старт да не го гримна още от началото. След това ставаше горе долу но на 2-то буксуваше винеге по малко и на 3-те от време на време.
Както и да е, след когато Италианеца с Ауди-то 2 пъти ме затвори вратата на обратния савой пред старт-а и след когато на долната права не мога да го настигам достатъчно същото най много ми буксуваше седенитела точно на излисане от там остана само като вариант на излисане от долния обратен савой, бех броня на броня с него и исках да набирам по бърсо от ватрашна страна, дадох една идея повече газ колкото требва, задница ми избегнал малко и закачах предна лева гума на бордуера с реслутат спукана гума, и това беше, жалко за наз и най вече за публика че мисла беше добра битка

- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
къде беше бе фюте аз с пантерата говорих ама ти каде си бил из навалицата?fiuta написа:los_tigros написа:...Ти беше ли в Русе?Видях аз един зелен варненски Голф да обикаля из чародейките и се сетих,че съм го виждал някъде.Най-вероятно ти си бил.
да бях там,но голфа който се е моткал из черодейка е на авера ми panterata...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта