Кр Без компютър как ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Кр Без компютър как ?

Мнениеот fens_ » Съб 17 май 2008 21:07


колеги днес взех кр за тройката , искам да му лепна механичната инжекция и не искам да му дава компа аванс на делкото а искам да си е като на 8 винтиловата механична , нещо ми се върти в главата че трябваше делко от 1.3 нека някой каже кво ще ми трябва точно и колекторите на кр-а широките кви пари вървят горе долу ...




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 17 май 2008 21:37


Мисля че са различни делката на 1,3 и КR откъм захващането за разпределителния вал.Делкото на 1,3 е с вакуумно и центробежно регулиране на аванса и според мен оригиналното КR-ско с комп е по доброто решение,не е никакъв проблен да се сложи на кола която до сега е бил с друг вид запалване :wink: аз така направих.


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Съб 17 май 2008 21:55


не искам компове и т.н. колега за тва искам да извърта така нещата ...


Потребителски аватар
ico_one
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 19:37
Автомобил: golf mk2 G40
Двигател: PY
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот ico_one » Съб 17 май 2008 23:27


Намери си делко от КР който е бил с механична инженкция.Цената му е около 60-80 лева по моргите


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот h4p » Нед 18 май 2008 1:11


ico_one написа:Намери си делко от КР който е бил с механична инженкция.Цената му е около 60-80 лева по моргите


е, че те сток са с механична :roll:


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Нед 18 май 2008 13:32


ако не те притеснява, че ще е с чукче и наковалня, вземай едно от фв с горно делко, 1.05, 1.1, 1,3 с вакуумен регулатор и няма никакви ядове. Ако искаш и прекъсвач за обороти има и палци за тея делка. Единствено е по-височко това делко от КР-овото, виж дали има място... иначе с КР-ово делко и компа за запалването /май беше 13 пина/ ти гарантирам, че няма да върви повече...


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 18 май 2008 15:29


Ползва се делкото от 1.3 с вакуум... но се преправяше нещо на стругар, за да стане...
Питай Bobby_, той е твоя човек, даже може да те прати при стругар, който го преправя делкото!
Успех.


Потребителски аватар
AsenZo
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 20 мар 2006 16:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AsenZo » Пон 19 май 2008 10:30


kam_tod написа:Ползва се делкото от 1.3 с вакуум... но се преправяше нещо на стругар, за да стане...
Питай Bobby_, той е твоя човек, даже може да те прати при стругар, който го преправя делкото!
Успех.


Аз съм със същата схема и именно Боби ме насочи към нея. Това което ти е необходимо е инсталация от 1.3, както и делко от 1.3 работещо. Казвам работещо, защото аз смених поне 3 докато уцеля читаво. Манипулацията при стругара е проста - диаметъра на делкото там където влиза за да се зацепи с вала, трябва да стане колкото на делкото на КР-а, по спомен 42.5 мм, но го премерете за всеки случай. На делкото от 1.3 диаметъра беше 50мм мисля и като се махне о-пръстена вътрешния диаметър на канала за него беше точно 42.5мм колкото е необходимо. После, при мен поне го уплътнихме като изрязахме гарнитури за самото делко, тъй като става прекалено тънко за да се прави улей за о-пръстен. Схемата работи изпитана е!


Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lino_ » Пон 19 май 2008 11:12


И искате да кажете, че с механично делко с вакуум ще върви по същия начин ли? С делко от друга марка ще стане ли? С датчик на хол, вакуум итн :roll:

А ако нямам инсталация и за буксите по мотора какво да направя? За 5-тата дюза, термо релето, моторчето празен ход , за датчиците за маслото и водата итн.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта