МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 20 май 2008 23:16


Той степента на сгъстяване трябва да сметне колко ще му излезне! Сгъстяването на един мотор има ефект откъм повишаване на мощност, но всичко има граници! Повишаването на степента на сгъстяване до 13-14:1 има ефект, всичко нагоре е излишно! Дали ще е 14:1 или 17:1 разлика в мощност няма да има, освен огромни детонации, защото незнам с какъв бензин ще го караш! Един рали автомобил С1600 например се развърта до около 9000 оборота, титаниеви бутала се използват с по два сегмента, титаниеви биели, моторите са сгъстени около 12:1 и се карат например с бензин Шел, има за турбо има и за атмосферни коли, за турбо коли, Шел турбо рали рейсинг фуел струва 5.10 евро литър!!! Другото, виждам, че си писал Шрик 288гр. с механични повдигачи ли ше е колата или ... ? Преди си мислех, че максимума за хидравлични повдигачи е 260 и няколко градуса, но максималния се оказа, че е 276 гр за този мотор! 288 си трябва механика, глава от ЕВ или ГЗ трябва да използваш с пулове! Цената на лагерите за Г60 нямат разлика с тези за атмосферния мотор! На кутията на биелните и на основните ми пишеше ПГ/1Х мотори! Недей чупи мотора с тези КР-ви бутала, или ше цъфне някое бутало, а може и биела да скъсаш, недей да си правиш тоя експеримент, за твое добро! Шитни буталята за 100на кинта и вземи нещо за тука! А я дай инфо за хедерса!




Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Вто 20 май 2008 23:31


никаде не съм писал степен на сгъстяване при моя случай нищо не съм смятал просто нямах работа и набих буталата в мотора после само за сверка премерих КОМПРЕСИЯТА и както казах показваше 16.5-17 атмосфери
Крисо за лагерите може да поспорим все пак с това се занимавам от доста време, и преди 2 седмици си купувах лагери за моя мотор мога да ти споделя цени на Колбеншмит комплекта биелни 193 на Глико 213
ако цените и на лагерите за ПБ са такива съм съгласен с теб


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Вто 20 май 2008 23:43


Естествено 4е цената на лагерите на Г60 е много по голяма от на КР или ПБ ....
Гледал съм каталог на лагери и в този катаолг биелния лагер за Г60 илиза по следния на4ин : Горната 4ерупка от един матерял , долната от друг ... (пишеше си какав , но съм забраил) ... много по добри предвидени за мотор с принудително пълнене ...
Ако някои си направи труда да изрови филм4ета (анимации) на буталобиелната група ... симулации на натоварване там ясно се вижда как на горната 4ерупка на биелния лагер натоварването е наи голямо ...
Много по скъпи са за Г60 в тфа съм 100% сигурен :idea:

П.С. струва ми се 4е колегата над мен бърка понятията Компресия и Степен на Сгъстяване ...
Как я е измерил тая Компресия после дето била 17(с уред за компресия ли) .... тя ако колата запали с такава степен и нормален бензин не искам да с преставя какво ще стане ... пък недаи си боже да реши да я подкара ...


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

.

Мнениеот Adrian-AAA » Сря 21 май 2008 0:08


колеги вчера бях при човек с такъв голф1.8 8v(15.7време на божурище) и видях как наказва КР това е достатъчно доказателство за мен за да го направя същия моя.
С хидравлични повдигачи съм и в деиствителност и аз не помна колко е максимум градуса,но още не съм го взел вала но мисла че става


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: .

Мнениеот K_Power » Сря 21 май 2008 0:35


anndroo написа:колеги вчера бях при човек с такъв голф1.8 8v(15.7време на божурище) и видях как наказва КР това е достатъчно доказателство за мен за да го направя същия моя.
С хидравлични повдигачи съм и в деиствителност и аз не помна колко е максимум градуса,но още не съм го взел вала но мисла че става


Не става, макс 276, а и стея бутала дет си решил ... с 288 градуса вал, с хидравлики, ше има волф да метат алуминии след теб!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 21 май 2008 0:38


prokopoff написа:никаде не съм писал степен на сгъстяване при моя случай нищо не съм смятал просто нямах работа и набих буталата в мотора после само за сверка премерих КОМПРЕСИЯТА и както казах показваше 16.5-17 атмосфери
Крисо за лагерите може да поспорим все пак с това се занимавам от доста време, и преди 2 седмици си купувах лагери за моя мотор мога да ти споделя цени на Колбеншмит комплекта биелни 193 на Глико 213
ако цените и на лагерите за ПБ са такива съм съгласен с теб


Това цена само за биелните ли? Еми аз ги взимах на много-много тънки остъпки, в магазините няма такива, и според отстъпката каквато ми беше направена и цената на която ги взех излиза крайно около 90-100 комплект биелни ... явно си има разлика! Но по същата логика би трябвало да има дизел и турбодизел, а турбодизеловите са на цената на тези за нормален бензинов!


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: .

Мнениеот CTaH4o » Сря 21 май 2008 1:42


K_Power написа:
anndroo написа:колеги вчера бях при човек с такъв голф1.8 8v(15.7време на божурище) и видях как наказва КР това е достатъчно доказателство за мен за да го направя същия моя.
С хидравлични повдигачи съм и в деиствителност и аз не помна колко е максимум градуса,но още не съм го взел вала но мисла че става


Не става, макс 276, а и стея бутала дет си решил ... с 288 градуса вал, с хидравлики, ше има волф да метат алуминии след теб!

лъжа ли се или при 288 ще трябва да се сложат само подложки?
и най- чудно ми е кой ще ти мапва, че нещата да тръгнат като хората?


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Сря 21 май 2008 7:34


K_Power написа:
prokopoff написа:никаде не съм писал степен на сгъстяване при моя случай нищо не съм смятал просто нямах работа и набих буталата в мотора после само за сверка премерих КОМПРЕСИЯТА и както казах показваше 16.5-17 атмосфери
Крисо за лагерите може да поспорим все пак с това се занимавам от доста време, и преди 2 седмици си купувах лагери за моя мотор мога да ти споделя цени на Колбеншмит комплекта биелни 193 на Глико 213
ако цените и на лагерите за ПБ са такива съм съгласен с теб


Това цена само за биелните ли? Еми аз ги взимах на много-много тънки остъпки, в магазините няма такива, и според отстъпката каквато ми беше направена и цената на която ги взех излиза крайно около 90-100 комплект биелни ... явно си има разлика! Но по същата логика би трябвало да има дизел и турбодизел, а турбодизеловите са на цената на тези за нормален бензинов!


Цената на Г60 лагери около 193-4лв ,на биелни алагери за обикновен 1,8 мотор около 42-3лв.
Това са цени клиент без отстъпка.Лагерите са различни :wink:


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Сря 21 май 2008 9:03


Sachko написа:П.С. струва ми се 4е колегата над мен бърка понятията Компресия и Степен на Сгъстяване ...
Как я е измерил тая Компресия после дето била 17(с уред за компресия ли) .... тя ако колата запали с такава степен и нормален бензин не искам да с преставя какво ще стане ... пък недаи си боже да реши да я подкара ...

Абе защо никой не чете навсякаде пиша КОМПРЕСИЯ измерана с уред никой не споменава степен на сгъстяване(ако имате желание мога да ви изведа формула и за нея като приравня двата мотор с техните степени но нее тук мястото за това) и никои нее споменал нормален бензин и нормално хранене на мотора просто дадох пример какво ще стане ако сложи буталата от 16в мотора на 8в без да ги доработи, но колегата вече каза че ще отнемат от челата такаче е безмислено да продължаваме


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 21 май 2008 15:48


Sachko написа:Естествено 4е цената на лагерите на Г60 е много по голяма от на КР или ПБ .... .


кордобата я събрах с лагери за Г 60 - основни и биелни - на Мале - и бяха макс 40 + 40 лв комплекта ( основни + биелни ) :?
това беше преди 2 години все пак :)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 21 май 2008 18:28


Явно колегата си е решил да си прави мотора с КР бутала нека не го разубеждавме все пак колата си е негова. Относно вала сложи глава за механични повдигачи за да можеш да сложиш агресивен вал 288 и нагоре за да компенсираш.Просто рискуваш с хидравличните.Раздвижна шайба направи един тръбен колектор 4-1 ако имаш възможност разтвори портовете на главата,маховик,скорости ФМ или 2У,дюзи например от Г60, Корекция на буталата задължително за да се вместиш що годе в нормите за да не изтропа колата и после само хубав бензин 98 с химий разни:) Това е гаранция че ще наказваш читав голф 2 16В но инвестициите са големи. Чесно казано ми е интересно какво ще се получи.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 21 май 2008 19:19


Stenly написа:Явно колегата си е решил да си прави мотора с КР бутала нека не го разубеждавме все пак колата си е негова. Относно вала сложи глава за механични повдигачи за да можеш да сложиш агресивен вал 288 и нагоре за да компенсираш.Просто рискуваш с хидравличните.Раздвижна шайба направи един тръбен колектор 4-1 ако имаш възможност разтвори портовете на главата,маховик,скорости ФМ или 2У,дюзи например от Г60, Корекция на буталата задължително за да се вместиш що годе в нормите за да не изтропа колата и после само хубав бензин 98 с химий разни:) Това е гаранция че ще наказваш читав голф 2 16В но инвестициите са големи. Чесно казано ми е интересно какво ще се получи.


С такъв сетъп ше си плющи АБФ! Личо на неговото ПБ, с вал и някои други ралти 16.2 на Калояново! :lol: Изплющял е един АБФ в по-горния клас, който е станал трети!


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 22 май 2008 7:45


audi a6 1.8 20v turbo дъното е същото както и лагерите както и цената и пак сме до заключенито че лагерите са най малкия проблем защото щом издържат на тоя мотор мисла, че няма какво да спориме

П.С. и коляновия вал ще е спортен :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 22 май 2008 22:48


Не уточняваш под спортен какво се разбира. Ти да му орязваш противотежестите или ще купуваш пърформанс колянов вал :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 22 май 2008 23:25


12 килограмов на аутотех с 100mm stroke е точно 1000$



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта