Здрвейте,
Решил съм след известно време(може би края на годината) да понаправя някой подобрения на АБФ за по-добър вървеж. Това ми е ежедневната кола, така че неискам да я правя драгстер с турбини и ала бала. Тя даже си има газов инжекцион, та доработките нетрябва да пречат и на него.
Тук ми се иска да получа съвети за това какво и къде. Някой неща съм набелязал да правя, но незнам много(аматьорче съм):
Чип вече съм си намерил.
Спортен панелен филтър също съм намерил.
Улекотяване на маховика - къде, дали и с колко(ако да)/ дали да не го сменя с такъв от Г60
Портване на главата - какво точно представлява- полиране ала бала; къде; с колко да се намали(шлайфа).
Колектори - какви, откъде и може ли въобще имайки предвид газовия инжекцион. Струва ли си това заигравката с колекторите.
Спортен дебитомер - колко пари, какъв е най-добре и откъде(нищо незнам за тях, така че всяко инфо ще е от помощ).
Спортни валове - на колко градуса(засега ме убедиха, че 268градуса е най оптималното за ежедневна кола). Ще има ли ефект и от спортни клапани и пружинки?.
Това са нещата, за които аз сега се сещам. Ако някой може да добави нещо от този род ще е супер. Пак казвам, че това ще е ежедневна кола та неискам валове с голям градус и т.н. супер спортни изпълнения и колата да пали на 4000 оборота. Частите ще пазарувам най-вероятно от щатите така, че ако знаете сайтове и фирми откъдето да ги намеря там (освен и-бей), може да споделите.
Знам, че малко селска история - газ/тунинг, но тая газ ми спестява по минимум 2000лв на година та предпочитам тея пари да ги налея в доработки и т.н. по колата, а и не ми пречи засега.
Благодаря предварително за участието в темата
Поздрави
Подобренеия при АБФ/ И всякакви въпроси свързани с голф3 16v
- group®
- Темерут
- Мнения: 9872
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Подобренеия при АБФ/ И всякакви въпроси свързани с голф3 16v
Последна промяна от group® на Сря 19 сеп 2007 18:24, променено общо 1 път.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- group®
- Темерут
- Мнения: 9872
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Парите не ме вълнува да ми дават информация(освен за дебитомера), защото в САЩ всичко е по-евтиноо и имам някаква идея. Интересува ме какви марки е най-добре(за валовете и дебитомера), в какви граници(колко градуса валове, колко да сваля главата, колко да улекотя маховика). Техническа информация за лекия перформанс който съм си наумил. А и допълнителните неща които могат да се пипнат и да дадът добър резултат.
Иначе то е ясно, че няма спиране след това. Подобренията* не са крайна величина и винаги има на къде още - засега търся оптималния вариант.
П.С. *нарочно избягвам думата тунинг, че много сериозно ми звучи, а това което аз искам е повече заигравка/подобрения
Иначе то е ясно, че няма спиране след това. Подобренията* не са крайна величина и винаги има на къде още - засега търся оптималния вариант.
П.С. *нарочно избягвам думата тунинг, че много сериозно ми звучи, а това което аз искам е повече заигравка/подобрения
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Еми валовете са си доста сериозна интервенция и излизат към 300 $/Евро парчето.
Така че само удоволсвтвието с валовете ще ти излене +2-3хил.лв, щото към тях трябват още доста неща за да стане както трябва и да има ефект.
Това дето искаш да го правиш му се вика софт тунинг (като изключим валовете и пипането по-главата).
Слагай чип, махай катализатора и един колектор ще ти свършат добра работа. Колектора ще излезе към 400-500лв. да ти го направят.
Така че само удоволсвтвието с валовете ще ти излене +2-3хил.лв, щото към тях трябват още доста неща за да стане както трябва и да има ефект.
Това дето искаш да го правиш му се вика софт тунинг (като изключим валовете и пипането по-главата).
Слагай чип, махай катализатора и един колектор ще ти свършат добра работа. Колектора ще излезе към 400-500лв. да ти го направят.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9872
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
niikoo_1 написа:...
В щатско са по евтинки валовете. Аз писах, че засега мисля да са на 268градуса, а те се карат с нормалните пружинки и ала бала. Тези валове ще са ми към 300-400долара. Все пак незнам дали това са оптималните градуси? Какво се случва при повече?
С права тръба съм. Чип и филтър са ясни. Това за колектора не ми е много ясно. Къде, какво точно се прави и ще засегне ли газовия инжекцион?
Както виждаш несъм много в час с подобренията и затова пускам темата. Хем да се образовам, хем да дам най-доброто на колицата
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
group написа:Парите не ме вълнува да ми дават информация(освен за дебитомера), защото в САЩ всичко е по-евтиноо и имам някаква идея. Интересува ме какви марки е най-добре(за валовете и дебитомера), в какви граници(колко градуса валове, колко да сваля главата, колко да улекотя маховика). Техническа информация за лекия перформанс който съм си наумил. А и допълнителните неща които могат да се пипнат и да дадът добър резултат.
Иначе то е ясно, че няма спиране след това. Подобренията* не са крайна величина и винаги има на къде още - засега търся оптималния вариант.
П.С. *нарочно избягвам думата тунинг, че много сериозно ми звучи, а това което аз искам е повече заигравка/подобрения
къде му е дебитомера на АБФ - че не мога да се сетя ???
колега не се занимавай с глупости - АБФ си е добре и така като мотор най много да го пре**ш - нито портвай, нито нищо
вози се и се радвай на ВФ най добър 4 цил мотор!
- angel.1
- Мнения: 220
- Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Вземи му смени скоростната кутия на АБФ-а с някоя с по-къси предавки и виж тогава какво ще му е поведението,пък после наливай пари за валове и тн.За мен това е оптималния вариант ако ще я правиш за каране всеки ден.Защото можеш да чуеш много мнения ,но скоростите на АБФ-а са дълги за драг и там според мен е най-големия недостатък на тази кола.
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
angel.1 написа:Вземи му смени скоростната кутия на АБФ-а с някоя с по-къси предавки и виж тогава какво ще му е поведението,пък после наливай пари за валове и тн.За мен това е оптималния вариант ако ще я правиш за каране всеки ден.Защото можеш да чуеш много мнения ,но скоростите на АБФ-а са дълги за драг и там според мен е най-големия недостатък на тази кола.
Да така е.....Скорости от КР 200-300лв изп. колектор 4-1-500-600лв не е пречка за газта и тва е едно от нещата които отпушват най много АБФ-а!!!С валове не се занимавай защото ефекта е хубав само ако си с по агресивни валове с тия 268гр само ше си метнеш парите и ти гарантирам че до 2месеца ще ги продаваш на половин цена.Портването също ще се отрази добре-200лв.Няма дебитомер, а с мап сензора няма кво да се напрай.....Главата не може да се шлайфа шот ше се цунат бутало и клапан....Дано съм бил полезен.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9872
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Полезни сте и то много
Това за скоростите и аз си го мислех ама някой хора ме разкандардисват Казвате от КР .... става ли без проблеми? За маховика мнение. А и за валовете - що така бре, няма ли да живне или има и подводни камъни? Колектори от какво и ли къстъм мейд(моите могат ли да се направят нещо или смяна)?
Благодаря за помоща отново
Това за скоростите и аз си го мислех ама някой хора ме разкандардисват Казвате от КР .... става ли без проблеми? За маховика мнение. А и за валовете - що така бре, няма ли да живне или има и подводни камъни? Колектори от какво и ли къстъм мейд(моите могат ли да се направят нещо или смяна)?
Благодаря за помоща отново
group написа:Полезни сте и то много
Това за скоростите и аз си го мислех ама някой хора ме разкандардисват Казвате от КР .... става ли без проблеми? За маховика мнение. А и за валовете - що така бре, няма ли да живне или има и подводни камъни? Колектори от какво и ли къстъм мейд(моите могат ли да се направят нещо или смяна)?
Благодаря за помоща отново
За валовете иска да се докара добра степен,иначе ще стане по-зле.Маховика или ти да си го олекотиш или да си купиш такъв от някой сайт.Направо се обърни към колегата Килър ГТИ,той е наясно по АБФ-ите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта