Подобренеия при АБФ/ И всякакви въпроси свързани с голф3 16v

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9872
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Подобренеия при АБФ/ И всякакви въпроси свързани с голф3 16v

Мнениеот group® » Сря 14 фев 2007 13:04


Здрвейте,
Решил съм след известно време(може би края на годината) да понаправя някой подобрения на АБФ за по-добър вървеж. Това ми е ежедневната кола, така че неискам да я правя драгстер с турбини и ала бала. Тя даже си има газов инжекцион, та доработките нетрябва да пречат и на него.
Тук ми се иска да получа съвети за това какво и къде. Някой неща съм набелязал да правя, но незнам много(аматьорче съм):
Чип вече съм си намерил.
Спортен панелен филтър също съм намерил.
Улекотяване на маховика - къде, дали и с колко(ако да)/ дали да не го сменя с такъв от Г60
Портване на главата - какво точно представлява- полиране ала бала; къде; с колко да се намали(шлайфа).
Колектори - какви, откъде и може ли въобще имайки предвид газовия инжекцион. Струва ли си това заигравката с колекторите.
Спортен дебитомер - колко пари, какъв е най-добре и откъде(нищо незнам за тях, така че всяко инфо ще е от помощ).
Спортни валове - на колко градуса(засега ме убедиха, че 268градуса е най оптималното за ежедневна кола). Ще има ли ефект и от спортни клапани и пружинки?.

Това са нещата, за които аз сега се сещам. Ако някой може да добави нещо от този род ще е супер. Пак казвам, че това ще е ежедневна кола та неискам валове с голям градус и т.н. супер спортни изпълнения и колата да пали на 4000 оборота. Частите ще пазарувам най-вероятно от щатите така, че ако знаете сайтове и фирми откъдето да ги намеря там (освен и-бей), може да споделите.

Знам, че малко селска история - газ/тунинг, но тая газ ми спестява по минимум 2000лв на година та предпочитам тея пари да ги налея в доработки и т.н. по колата, а и не ми пречи засега.
Благодаря предварително за участието в темата ;)

Поздрави

Последна промяна от group® на Сря 19 сеп 2007 18:24, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 14 фев 2007 14:17


http://www.bahnbrenner.com/

Разгледай тук и все нещо ще харесаш.

РАСО


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 14 фев 2007 15:06


расо,той иска някой да му разясни какво точно с колко капитал е възможно да се направи.Сайта е добър,но той като се залута вътре и ще последва точно това дето му обяснявах:че почне ли няма спиране mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9872
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Сря 14 фев 2007 15:14


Парите не ме вълнува да ми дават информация(освен за дебитомера), защото в САЩ всичко е по-евтиноо и имам някаква идея. Интересува ме какви марки е най-добре(за валовете и дебитомера), в какви граници(колко градуса валове, колко да сваля главата, колко да улекотя маховика). Техническа информация за лекия перформанс който съм си наумил. А и допълнителните неща които могат да се пипнат и да дадът добър резултат.
Иначе то е ясно, че няма спиране след това. Подобренията* не са крайна величина и винаги има на къде още - засега търся оптималния вариант.


П.С. *нарочно избягвам думата тунинг, че много сериозно ми звучи, а това което аз искам е повече заигравка/подобрения


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 14 фев 2007 15:21


Еми валовете са си доста сериозна интервенция и излизат към 300 $/Евро парчето.
Така че само удоволсвтвието с валовете ще ти излене +2-3хил.лв, щото към тях трябват още доста неща за да стане както трябва и да има ефект.

Това дето искаш да го правиш му се вика софт тунинг (като изключим валовете и пипането по-главата).
Слагай чип, махай катализатора и един колектор ще ти свършат добра работа. Колектора ще излезе към 400-500лв. да ти го направят.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9872
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Сря 14 фев 2007 15:28


niikoo_1 написа:...


В щатско са по евтинки валовете. Аз писах, че засега мисля да са на 268градуса, а те се карат с нормалните пружинки и ала бала. Тези валове ще са ми към 300-400долара. Все пак незнам дали това са оптималните градуси? Какво се случва при повече?

С права тръба съм. Чип и филтър са ясни. Това за колектора не ми е много ясно. Къде, какво точно се прави и ще засегне ли газовия инжекцион?


Както виждаш несъм много в час с подобренията и затова пускам темата. Хем да се образовам, хем да дам най-доброто на колицата ;)


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 14 фев 2007 15:33


group написа:Парите не ме вълнува да ми дават информация(освен за дебитомера), защото в САЩ всичко е по-евтиноо и имам някаква идея. Интересува ме какви марки е най-добре(за валовете и дебитомера), в какви граници(колко градуса валове, колко да сваля главата, колко да улекотя маховика). Техническа информация за лекия перформанс който съм си наумил. А и допълнителните неща които могат да се пипнат и да дадът добър резултат.
Иначе то е ясно, че няма спиране след това. Подобренията* не са крайна величина и винаги има на къде още - засега търся оптималния вариант.


П.С. *нарочно избягвам думата тунинг, че много сериозно ми звучи, а това което аз искам е повече заигравка/подобрения



къде му е дебитомера на АБФ - че не мога да се сетя ??? :roll:

колега не се занимавай с глупости - АБФ си е добре и така като мотор най много да го пре**ш - нито портвай, нито нищо

вози се и се радвай на ВФ най добър 4 цил мотор!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 14 фев 2007 15:51


Вярно, че беше с МАП


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9872
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Сря 14 фев 2007 16:13


Cordoba16vt написа:...


А по МАП-а може ли да се прави нещо и какво?

Колега пуснал съм темата защото ми се иска нещо повече. Не питам дали, а как! Ако ми кажеш какво да не правя и защо, с повече инфо(ако крие рискове или т.н.) ОК, но "Не го прави" ...
:wink:


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Сря 14 фев 2007 17:55


Вземи му смени скоростната кутия на АБФ-а с някоя с по-къси предавки и виж тогава какво ще му е поведението,пък после наливай пари за валове и тн.За мен това е оптималния вариант ако ще я правиш за каране всеки ден.Защото можеш да чуеш много мнения ,но скоростите на АБФ-а са дълги за драг и там според мен е най-големия недостатък на тази кола.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Чет 15 фев 2007 2:35


angel.1 написа:Вземи му смени скоростната кутия на АБФ-а с някоя с по-къси предавки и виж тогава какво ще му е поведението,пък после наливай пари за валове и тн.За мен това е оптималния вариант ако ще я правиш за каране всеки ден.Защото можеш да чуеш много мнения ,но скоростите на АБФ-а са дълги за драг и там според мен е най-големия недостатък на тази кола.

Да така е.....Скорости от КР 200-300лв изп. колектор 4-1-500-600лв не е пречка за газта и тва е едно от нещата които отпушват най много АБФ-а!!!С валове не се занимавай защото ефекта е хубав само ако си с по агресивни валове с тия 268гр само ше си метнеш парите и ти гарантирам че до 2месеца ще ги продаваш на половин цена.Портването също ще се отрази добре-200лв.Няма дебитомер, а с мап сензора няма кво да се напрай.....Главата не може да се шлайфа шот ше се цунат бутало и клапан....Дано съм бил полезен.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9872
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Чет 15 фев 2007 10:56


Полезни сте и то много :lol: :wink: :да:

Това за скоростите и аз си го мислех ама някой хора ме разкандардисват :roll: Казвате от КР .... става ли без проблеми? За маховика мнение. А и за валовете - що така бре, няма ли да живне или има и подводни камъни? Колектори от какво и ли къстъм мейд(моите могат ли да се направят нещо или смяна)?

Благодаря за помоща отново ;)


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Чет 15 фев 2007 13:24


group написа:Полезни сте и то много :lol: :wink: :да:

Това за скоростите и аз си го мислех ама някой хора ме разкандардисват :roll: Казвате от КР .... става ли без проблеми? За маховика мнение. А и за валовете - що така бре, няма ли да живне или има и подводни камъни? Колектори от какво и ли къстъм мейд(моите могат ли да се направят нещо или смяна)?

Благодаря за помоща отново ;)

За валовете иска да се докара добра степен,иначе ще стане по-зле.Маховика или ти да си го олекотиш или да си купиш такъв от някой сайт.Направо се обърни към колегата Килър ГТИ,той е наясно по АБФ-ите.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9872
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Чет 15 фев 2007 14:25


oHua написа:Направо се обърни към колегата Килър ГТИ,той е наясно по АБФ-ите.



Ми обръщам се ... :lol:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Чет 15 фев 2007 17:59


Продават се разни алуминиеви маховици тежат по 3 кила и нещо ама са по $400



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта