Здравейте!
Първо, извинявам се, ако темата е пусната в грешен раздел. Моля, ако е така, да бъде преместена на правилното място и ще си взема бележка, за да не се стига повече до това положение.
Отскоро съм собственик на Шкода Супърб 2011г. 2.0 Комон Реал 140 коня.
Като цяло - прекрасен автомобил, достатъчно пъргав и икономичен. Чудесен за пътувания извън града.
Но питанката ми , разбира се, не е за колата, а за двигателя - затова съм и в този форум.
Искам малко да го позасиля този мотор, и това, което планирам на този етап е да и вкарам по- голямо турбо и да получи Ремап от Рево.
Целта е 200-220 коня. Чудя се как да подходя с турбината - дали да взема от по-силовия вариант - 170 коня 2.0тди или да търся някакво друго турбо. Също така си мисля, дали да не е и някакво друго турбо. По-скоро ще се гледа за нещо използвано / рециклирано. Но, ако новото не е прекалено скъпо, може и това да е вариант.
Идеята, ако е някой е наясно със смяна на турбина, да удари едно рамо, тъй като съм сравнително зелен в тази област. Целта е турбина plug and play, или ако не - да е с минимално количество доработки при слагане. След поставяне на турбина, ще се направи и ремап на ЕКУ-то.
Отворен съм за всякакви предложения. Моля, ако някой изпитва нужда от това да укорява - да се въздържи, автомобилът е мой и аз ще си го карам. :)
Благодаря ви!
Подсилване на Шкода Супърб 2.0тди 140ps
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Подсилване на Шкода Супърб 2.0тди 140ps
Не, няма да те укорявам, но се чудя защо просто не я чипосаш и да караш докато дойде време за ремонт на турбокомпресора и вече тогава да мислиш за тЮнонг.
Турбото на 2.0TDI CR170 e BV43A на Borg Warner, с това турбо може да направиш 180 коня на колелата, дори повече, което на вала е 200+ стига да имаш гориво за толкова, понеже и инжекторите на 170 са по големи. Турбото става на твоята глава и е перфектен ъпгрейд за ТДИ CR140, но не е плуг енд плей някои работи трябва да се преправят, даунпайпа е по голям, всмукващата тръба е по различна, премахва се ЕГР, ДПФ и т.н.
Турбото на 2.0TDI CR170 e BV43A на Borg Warner, с това турбо може да направиш 180 коня на колелата, дори повече, което на вала е 200+ стига да имаш гориво за толкова, понеже и инжекторите на 170 са по големи. Турбото става на твоята глава и е перфектен ъпгрейд за ТДИ CR140, но не е плуг енд плей някои работи трябва да се преправят, даунпайпа е по голям, всмукващата тръба е по различна, премахва се ЕГР, ДПФ и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта