сега съм на прага да взема вал на 272 градуса с раздвижна ролка. стоиноста на вала е 300лв.- в отли4но састояние
раздвижната ролка е 100лв.
та остава вапроса - да ги вземам ли? и какви са стандартните градуси, и промяната на работа на двигателя?колко по големи градуси има и естествено разимните стиност които ми препорачвате?
п.с. трябват ми и прожини(посавтваха ме от кр мотора-защото са били по твърди)
вал за golf 1?
вал за golf 1?
мотора е -dx 075140.с kj троник инжекцион.мисля че има шрик вал заводски но не знам с каква фаза е.колата се ряска много яко. та вапроса ми е как да я направя(става вапрос за главата)? интересуват ме до какви валове са допустими и тоя дали ще ми свта.
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Заводския вал на ДХ мотора е 235 градуса! Всмукателната фаза започва от 6гр преди ГМТ и свършва 49 след ДМТ, изпускателната е 45гр преди ДМТ и свършва 8 след ГМТ! Промяната на работа, ще имаш малко нестабилен празен ход! ДХ е с механична инжекция и ще трябва да се коригира малко, да се отпусне малко повече гориво, щото ще обеднява с тая фаза 272гр. За тоя вал може и с твоите пружини да си караш, той е предвиден за стандартен мотор с хидр. клапани е предполагам, зависи колко е кам лифта и колко е лифта в ГМТ! За пружини, до колкото знам КР-те са по-твърди от тея на 8 клапановия, а още по-твърди са от дизелов агрегат! Допустими ... на Шрик има вал 320гр за 8 клапанов мотор, но само за мех. повдигачи и твърди пружини! За това дали е за мех. или хидр. повдигачи един вал е не толкова определяща фазата, колкото кам лифта и лифта на клапаните в ГМТ!
Крисо!
Крисо!
вал за golf 1?
за инжекциона не се бои.бая и е напомпан.под 12-15л.разход както и да го карам не дава.колата не я карам много защото ще ми вземат книжката.затова си взех оше една единичка.гти с мотор дх но е с глава от голф 2 и карбуратор,за сметка на това е на инвалид и не се плаша данак.сега искам да я вастановя.търся си глава от дх мотор,инсталацията на инжекциона си стои. намерил сам 2 вебера от алфа 33,но искам да си я вастановя, оригинална да е. но да се позанимая с мотора. имам чувството че полудявам,лошото е че и всеки ми го казва.но ас си знам голф мания!!!
вал за golf 1?
какво ще кажеш за вал 272 с раздвижна ролка и усилени пружини.портване на главата.да мина втори ремонтен размер.олекотен маховик и генерациика?о още ми ги ражда главата ама ми мирише на кинти.за клапаните ми се варти нешо на ум от волга(магнезиеви)
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За пружинте е ясно...от КР, ПЛ, 9А или АБФ ти трябват. За клапаните не си и помисляй за Волга..пълен ташак то не че тея стандартните са по-арни ама поне даянат до 8000обр. Ако слагаш по-големи си търси пак от ВАГ групата такива с двойна контра горе за кученцата да ти е сигурна работата. Магнезиеви водачи са препоръчителни..такаи така се прави тиквата...що не. новия вал ще е вероятно с лифт до 11,2мм затова си провери при него дали няма да удариш бутало...малко вероятно е ,но проверката не е лоша. Згъстяване на мотора също е възможно при тези 8V моторетки.
РАСО
п.п. Ибаси метлата е минала тука
ПРЕПОЪЧИТЕЛЕН АДМИН-ски КОНТРОЛ
РАСО
п.п. Ибаси метлата е минала тука

ПРЕПОЪЧИТЕЛЕН АДМИН-ски КОНТРОЛ

- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тоя номер на шрик, който чакам 014 01 761-00 е с 11.5мм кам лифт и лифт на клапана в ГМТ 2.1! Ама Пацо, за двойната контра на кученцата, говориш с два канала ... нали? Щото мойта тиква от ПБ си е с 2 канала за кученца! Ако е с глава с 40 всмукателни, незнам дали има място за по-големи клапани да се сложат, иначе пружините на клапаните дизеловите са доста корави, нищо общо с нормалните!
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Не може да се сложат по големи клапани от 40мм Немците са го измислили така че да се оползотвори цялото разстояние. Питате ли ме какво ми е като мойта единичка е с 38 мм всмукателни и няма мегдан за 40мм
Клапаните 40мм са достатъчни на ДХ-а. Този тип глави с големи клапани са с прави портове към всмукателните клапани за разлика от тези на 1,8 които са с 38мм и имат извивка това е голям + и се усеща.

Клапаните 40мм са достатъчни на ДХ-а. Този тип глави с големи клапани са с прави портове към всмукателните клапани за разлика от тези на 1,8 които са с 38мм и имат извивка това е голям + и се усеща.
вал за golf 1?
ако накои има на ум някакви клапани да пише,а ас сам готов с пружините от кр-а остава да взема вала на 272' и ролката тея дни(по точно на 15-ти като взема заплата). мисля да не прекалявам с градусите защото все пак трябва дя се кара колата ежедневно,поне до колкото пари за бензин имам
виждате кво става с тоя петрол 


- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: у
mk1 написа:тези дни се очаква обрат в развитието по темата!


kr
готово......вместо валове по добре двигател!взех кр-а на "леонардо".остава само да се науча как се качват снимки и ще го набласкам форума
ако някои може да качи някоя снимчица, ще съм благодарен 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта