Размисли върху 9А Digifant

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Размисли върху 9А Digifant

Мнениеот Stef4o » Сря 04 юни 2008 11:36


Има ли някаква разлика в дроселовата клапа при 9А и ABF ??? И ако има разлика - каква е тя?
Питах в Ауто+ дали гарнитурите за дросела са им еднакви, но момчето каза, че няма информация :roll:
Та ако някой знае........

Благодаря предварително!

едит:промених заглавеието на темата....вече въпроса/ите и развитието на темата са в друга посока :wink:

Последна промяна от Stef4o на Сря 25 юни 2008 18:57, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дросел при 9А и ABF......

Мнениеот K_Power » Сря 04 юни 2008 11:38


.:Stef4o:. написа:Има ли някаква разлика в дроселовата клапа при 9А и ABF ??? И ако има разлика - каква е тя?
Питах в Ауто+ дали гарнитурите за дросела са им еднакви, но момчето каза, че няма информация :roll:
Та ако някой знае........

Благодаря предварително!


Дросела при АБФ-а с една клапа, заради ТПС-а, при 9А трябва да е като при КР-а и при ПБ-то, с една голяма и с една малка клапа, но мястото за захващане на колектора незнам дали е голямо!


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Сря 04 юни 2008 11:52


Точно това ме интересува дали мога да сложа 9А дросел на АБФ-ски колектори


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Сря 04 юни 2008 11:59


Май май е по-добре да обясня по-подробно....
Имаме 9А с Дигифант от ПБ, рейката е правена....
Искам да сложа АБФ-ски колектори и АБФ-ска рейка.Питах в Ауто+ и за колекторите - казаха ми, че гарнитурата е същата -> демек всмукателните колектори са същите, но тук идва въпроса - ще можем ли да сложим стоковия дросел(9А) на АБФ-ските колектори.... :roll:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 04 юни 2008 15:59


Ти ако си с диджифант от ПБ трябва да си и с дросел от ПБ, щото той има място за тротъл суичовете! Но според мен е по-малък, а при 9А-то ти идваше от другата страна дросела, що не боцнеш такъв от КР, Пацо или някой по-запознат с 16ките да каже какви са им разликите.


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Сря 04 юни 2008 16:31


Понеже съм в заварено положение(дигифанта е сложен на колата и нямам представа какво/как/защо е барано).....ето снимка....
дано успеем да разгадаем мистерията :lol:

ето го и дросела:

Изображение

Изображение

сорри за кофти качеството, ама.... :oops: :oops: :oops:

тЪ въпроса е - ще може ли този дросел да се монтира на всмукателен колектор от АБФ?.....


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 04 юни 2008 18:00


Няма да може има разлика в колекторите м/у АБФ и 9А Не можеш да сложиш директно дросела защото на 9А дупката е яйцевидна а на АБФ-а е кръгла. Варианта ти е да сложиш колектор от абф.


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Сря 04 юни 2008 21:43


Stenly написа:Няма да може има разлика в колекторите м/у АБФ и 9А Не можеш да сложиш директно дросела защото на 9А дупката е яйцевидна а на АБФ-а е кръгла. Варианта ти е да сложиш колектор от абф.

Да точно това е варианта
трябва да се сложи целия колектор от АБФ заедно с дросела


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 05 юни 2008 9:16


Така или иначе пак ще се наложи да ползвате целия колектор от АБФ ако сте решили да ползвате неговата горивна рейка. Тя е специфична и влиза само на него а дюзите са със средно пълнене.

РАСО


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 05 юни 2008 11:19


А от снимките ... тоя диджифант как бачка без тротъл суичове?


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Чет 05 юни 2008 14:29


Благодаря на всички за отговорите!

Значи трябва да търся всмукателен колектор + дроселова клапа от АБФ.....рейка имам(да се надяваме) - и ще стане работата....

А иначе този колектор е от КР....или поне така ми казаха... :oops: :oops: :oops:


K_Power написа:А от снимките ... тоя диджифант как бачка без тротъл суичове?

:dontknow:
На студена работи зле, като загрее се оправя.....незнам що така и дали има връзка....
Иначе доскоро работеше доста по-лошо.Помпите(при 9А са 2) правеха налягане 8 бара, а на нас ни трябваха 3-3 и нещо - взехме един fuel pressure regulator от topspeed и се оправи(преди се давеше - заради големия дебит бенц)....

Отново благодаря на всички за отговорите!
Ще пиша какви сме ги свършили :wink:

Поздрави!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 05 юни 2008 14:42


Ето ти колектор барбар с дросела...

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=90741&highlight=

и ползвай фабричния регулатор за налягане на бензина дето си е на рейката от АБФ и не се занимавай с глупости.

РАСО


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Чет 05 юни 2008 14:53


paco написа:Ето ти колектор барбар с дросела...

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=90741&highlight=

и ползвай фабричния регулатор за налягане на бензина дето си е на рейката от АБФ и не се занимавай с глупости.

РАСО

Имаш ЛС! :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 05 юни 2008 15:22


Без тея тротъл суичове колата въобще не трябва да работи като хората! А и с тоя дросел от АБФ с диджифант от ПБ трудно ще стане работата, защото диждифанта на ПБ не бачка с ТПС! Имаш два тротъл суича, един за затворена дроселова клапа и един за WOT(напълно отворена дроселова клапа). При празен ход, ключ ти за затворена дроселова клапа е със затворен контакт, а тоя с напълно отворена дроселова клапа е отворен! А когато клапата се отвори докрай, се затваря контакта на ключа за напълно отворена дроселова клапа! При движение с някаква постоянна скорост, когато си на парт тротъл, контактите и на двата ключа са отворени! Та, когато дадеш пълна газ, ключа за пълно натоварване му се затваря контакта и ЕКУ-то ти обогатява сместа, а при обратно ускорение, затворена дроселова клапа при по-високи обороти, ЕКУ-то прекъсва горивото до падането на оборотите до такива за празен ход или до отваряне на дроселовата клапа! В дросела имаш вход за маркуче от регулатора на налягане, така че промените на налягането в смукателния колектор да не влияят на впръскването! Налягането в рейката на ПБ трябва да е 2.5 бар, което е постоянно и по тоя начин количеството впръскана гориво зависи само от импулса, който ти дава ЕКУ-то! Без това маркуче за вакуума на празен ход, ше имаш налягане на горивото 2.5 бар, а със него налягането, ще ти е 0.5 бар под системното налягане! Така от тея снимки, трябва да ти кажа, че тая кола работи в авариен режим! Без тея ключове трябва да имаш 2121 и 2123 грешни кодове в системата! Разбира се, ако само те липсват, може има още грешни кодове!


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Чет 05 юни 2008 19:45


K_Power написа:......

Вкара ме в дълбок размисъл...... :lol:

Значи да разбирам, че Диджифанта от ПБ не може да управлява този дросел(АБФ-ия).....

Решението е..... - компир от АБФ ??? :roll:

За момента колата ще е само с колектор, дросел и рейка от АБФ - дано се подобри работата на двигателя.....а пък и все ми се струва, че по - лошо не може да стане.... :lol: :lol: :lol:

Значи проблемите с нестабилния празен ход и кофти работата.....или по - скоро - "неработата" на студен двигател са от това? :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта