Амортисьори с пружини за Skoda Superb. Помощ...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Амортисьори с пружини за Skoda Superb. Помощ...

Мнениеот belqta » Сря 25 юни 2008 10:21


колеги доиде момента да си сменям амортесиорите. колата по4на много да се клати и определено се занася на 1ва и 2ра. не съм много в час с окачванията, затова се допитвам до вас какво да сложа. не искам да е много твърдо или ниско. за предпочитане е да е реголируемо. за момента със се спрял на жълто кони. надявам се колегите с опит да ми разкажат малко за + и -, какви варианти имам и тн. колата ми е в гаража. погледнете я преди това, не е сток и ще се доразвива още малко ДВГто. благодарско предварително.


В заглавието имаше правописни грешки във всяка дума...:evil:
mod edit: Li4o




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 25 юни 2008 10:34


Здрасти.
С тези "малки" доработки, които си и направил си ти трябва спортно окачване.
Сега за регулируемото. Ако имаш предвид регулируемо на височина, то със сигурност колата ти ще стане по-ниска. росто всички Койл-овъри, които се предлагат смъкват колата най-малко с 35 мм и можеш да регулираш примерно до общи 80 мм надолу.
За жълтото Кони.
Аз съм с такова вече повече от година.
Перфектен амортисьор според мен. Предните ги взех цял Макферсон, за да мога да нагласям твърдостта на амортисьора без да е необходимо той да се демонтира. За задните за съжаление, за да промениш твърдостта им трябва да се свали от колата. Настроил съм го на средна стойност и просто не искам да знам какво е най-твърдо.
Колата като стабилност няма нищо общо с предишото ми окачване (Закс Адвенчър).
Тове е, което се сещам за момента. Ако имаш още въпроси казвай.


ivo2244
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 9:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivo2244 » Сря 25 юни 2008 21:55


Мерси за отговора. за жалост няма реголиръемо жълто кони няма реголируемо външно за моита. но ще го взема да вида с на 60-70% твърдост. а с пружините още се чуда какво да направа. дали могат да останат заводските или няма смисал?



пс. имал съм 2 акаунта за форума.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 26 юни 2008 8:03


Мале, мале защо два акаунта бре.

Има KW Variant2 за Супърб след 2002 г. като регулирането е от 35 до 65 мм

Изображение

Друг вариант е Bilstein B16 'PSS9' Coilover Suspension Kits

Skoda Superb (3U4) 1.8 T, 2.0, 2.8 V6, 1.9 TDI, 2.5 TDI - пак след 2002, но тук препоръчват да бъде с 55 мм снижена


Изображение

цените са около 2500 лв за цял кит (предни и задни).

П.П. Колеги, моля Ви наблягайте малко повече на правописа!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 26 юни 2008 8:41


БРабус, на снимката КВ-то е вариант 1, не вариант 2!


Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот belqta » Чет 26 юни 2008 8:50


много пари са "коиловъри"-те. предполагам са по-добри от спортните амортесьори. дали возят по меко или те вече са си за писта? а жълто кони с заводските пружини или да ги сменям и тях. това го мисля сега :roll:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 26 юни 2008 8:55


Давай тогава жълто кони + оригиналните си пружини.


Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот belqta » Чет 26 юни 2008 9:46


не си излагам въпроса както трябва...имам предвит дали може да си остане с оригиналните с цел да не е много твърда :) или е без смисал. не са ми проблем парите пружините. по скоро ми е проблем да дам 2500 за коиловер. то жълтото кони е 600-700лева без пружините. много е разликата в пари.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 26 юни 2008 10:45


може според мен да си ги оставиш оригиналните и затова така ти писах,
но все си мисля, че твърдостта на окачването зависи повече от амортисьорите, а жълтото кони (поне при мен беше така) на най-мека настройка е твърдо колкото Закс (газов)


Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот belqta » Чет 26 юни 2008 11:19


10х за помощта. тия дни ще ги поръчам, но месец е доставката :evil: , така че ще дам мнение за тях след това. поздрави


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Чет 26 юни 2008 18:05


Колега, хвърли един поглед и на Weitec


Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот belqta » Чет 26 юни 2008 23:05


каде мога да ги вида?


Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот belqta » Пет 27 юни 2008 11:55


колеги а разликата между жълтото и червеното кони можете ли да ми споделите?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 27 юни 2008 12:08


Веднага ти казвам - червеното няма настройки на твърдостта му за разлика от жълтото. :lol:
Едит: Има и черно Кони (Класик), което е като червеното, но е за класически (олдтаймери) коли ... май преди 1970 г. :roll:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пет 27 юни 2008 16:12


belqta написа:каде мога да ги вида?


weitec.de



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: zoovanka и 8 госта