мк1- PATRIK ( )
emo
здравеите колеги,
ще ме насочите ли към някакъв саит с подробна техническа информация за този тип двигатели.по точно ел инсталацията им?
може ли да използвам ел инсталацията на дх мотора за регулатора на налягането,5-та дюза и другите датчици и дали те са съвместими с тези на кр мотора.
запалителната с-ма ми остана само да сваржа една букса до комутатора,но не знам каде. и дали леонардо я е свързвал въобще?
ще ме насочите ли към някакъв саит с подробна техническа информация за този тип двигатели.по точно ел инсталацията им?
може ли да използвам ел инсталацията на дх мотора за регулатора на налягането,5-та дюза и другите датчици и дали те са съвместими с тези на кр мотора.
запалителната с-ма ми остана само да сваржа една букса до комутатора,но не знам каде. и дали леонардо я е свързвал въобще?
емо
ето за тази букса.
до колкото разбрах единия проводник е за управлението на гор. помпа(жълто+червено)...а другия?
а това дане би да е захранването на "компа"
изолацията е черна ,но има още една изолация под нея която е кафява
ако беше в София досега да съм го запалил ...много си ми далече човек...
тази букса е свободна!!!!
.
с този маховик рискуваш много!!!!!
помисли и за безопасност освен за вървеж!!!!
тази букса е свободна!!!!
.
с този маховик рискуваш много!!!!!
помисли и за безопасност освен за вървеж!!!!
Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:56, променено общо 1 път.
емо
с този маховик рискуваш много!!!!!
помисли и за безопасност освен за вървеж!!!!
не се бои няма да го слагам...........освен ако не се балансира естествено.
за сега съм с на дх-са маховика
снимката е за някои ако прояви интерес
емо
днес се занимавах със севрото:
а тук добавих още маркучета за вакумчетата:
това свободното е за компа,другото което се вижда ,че е свързано беше счупено(въобще го нямаше)
чудя се дали да му слагам още един изход за вакумче за да сързвам регилатора на налягането
ето на това заприлича единичката:
а тук добавих още маркучета за вакумчетата:
това свободното е за компа,другото което се вижда ,че е свързано беше счупено(въобще го нямаше)
чудя се дали да му слагам още един изход за вакумче за да сързвам регилатора на налягането
ето на това заприлича единичката:
оки
днес си свързах компа(към бобината) и комутатора. то само запалването съм имал................друго нямам.тва е.
а регулатора ще го махна.само да си намеря болтчета(щуцер) за да го въстановя че са с изходи за регулатота.
утре имам още малко работа да доизкосуря ,че трябва монтажа да е качесвен т.е. да мяма бъдещи проблеми от техническа гледна точка
а регулатора ще го махна.само да си намеря болтчета(щуцер) за да го въстановя че са с изходи за регулатота.
утре имам още малко работа да доизкосуря ,че трябва монтажа да е качесвен т.е. да мяма бъдещи проблеми от техническа гледна точка
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
емо
leonardo_vd написа:Аз не съм го ползвал. И колата си вървеше без проблеми. Така че не знам за какво е.
днес с един приятел го замерихме и показва ,че пин #2 е чиста маса
освен това днес се занимавам с проблемите с резервоара и по точно с ръкава на бензина.
ето какво се получава когато една кола се кара само на гас:
копето естесвено не е мръднало отдоло
а на това съм се спрял за капачка
ако няои проявява интерес се продава! искам да си сложа от ауди ТТ
на леонардо идеята ми харесва повече
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: miro788 и 138 госта