мк1- PATRIK ( )

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

емо

Мнениеот mk1 » Пон 07 юли 2008 10:39


Изображение
това е маховика на кр-а а до него е "оригиналния" закс от дх-са
Изображение
Изображение




Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

emo

Мнениеот mk1 » Вто 08 юли 2008 12:34


здравеите колеги,
ще ме насочите ли към някакъв саит с подробна техническа информация за този тип двигатели.по точно ел инсталацията им?
може ли да използвам ел инсталацията на дх мотора за регулатора на налягането,5-та дюза и другите датчици и дали те са съвместими с тези на кр мотора.
запалителната с-ма ми остана само да сваржа една букса до комутатора,но не знам каде. и дали леонардо я е свързвал въобще? :019:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

емо

Мнениеот mk1 » Пет 11 юли 2008 0:09


Изображение
ето за тази букса.
до колкото разбрах единия проводник е за управлението на гор. помпа(жълто+червено)...а другия?
а това дане би да е захранването на "компа"
Изображение
изолацията е черна ,но има още една изолация под нея която е кафява


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 11 юли 2008 0:35


ако беше в София досега да съм го запалил ...много си ми далече човек...

тази букса е свободна!!!!

.

с този маховик рискуваш много!!!!!

помисли и за безопасност освен за вървеж!!!!

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

емо

Мнениеот mk1 » Пет 11 юли 2008 11:04


с този маховик рискуваш много!!!!!

помисли и за безопасност освен за вървеж!!!!

не се бои няма да го слагам...........освен ако не се балансира естествено.
за сега съм с на дх-са маховика
снимката е за някои ако прояви интерес :019:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

емо

Мнениеот mk1 » Пет 11 юли 2008 11:33


днес се занимавах със севрото:
Изображение
а тук добавих още маркучета за вакумчетата:
Изображение
това свободното е за компа,другото което се вижда ,че е свързано беше счупено(въобще го нямаше)
чудя се дали да му слагам още един изход за вакумче за да сързвам регилатора на налягането
Изображение


ето на това заприлича единичката:
Изображение


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 12 юли 2008 2:53


.

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Съб 12 юли 2008 14:38




Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

оки

Мнениеот mk1 » Съб 12 юли 2008 20:46


днес си свързах компа(към бобината) и комутатора. то само запалването съм имал................друго нямам.тва е.
а регулатора ще го махна.само да си намеря болтчета(щуцер) за да го въстановя че са с изходи за регулатота.
утре имам още малко работа да доизкосуря ,че трябва монтажа да е качесвен т.е. да мяма бъдещи проблеми от техническа гледна точка


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 13 юли 2008 10:37


:) сега като се сетя....дадох тон на 16В единичките....


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

emo

Мнениеот mk1 » Нед 13 юли 2008 14:38


на пин #2(комутатора) какво отговаря :?:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

emo

Мнениеот mk1 » Вто 15 юли 2008 12:52


няма ли някои инфо за тоя пин? :bowdown


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 15 юли 2008 13:44


Аз не съм го ползвал. И колата си вървеше без проблеми. Така че не знам за какво е. :wink:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

емо

Мнениеот mk1 » Чет 17 юли 2008 20:47


leonardo_vd написа:Аз не съм го ползвал. И колата си вървеше без проблеми. Така че не знам за какво е. :wink:

днес с един приятел го замерихме и показва ,че пин #2 е чиста маса

освен това днес се занимавам с проблемите с резервоара и по точно с ръкава на бензина.
ето какво се получава когато една кола се кара само на гас:
Изображение

копето естесвено не е мръднало отдоло

а на това съм се спрял за капачка


Изображение
Изображение
Изображение


ако няои проявява интерес се продава! искам да си сложа от ауди ТТ
на леонардо идеята ми харесва повече :bowdown


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

e

Мнениеот mk1 » Пон 21 юли 2008 14:03


Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: miro788 и 138 госта