prj57 написа:Извинявам се мотора трябва да е 3G а не 9А.......3G е 2.0 л 16 клапана Г60, ако не е правен иначе....
то не е било по рождение G60
musura написа:prj57 написа:Извинявам се мотора трябва да е 3G а не 9А.......3G е 2.0 л 16 клапана Г60, ако не е правен иначе....
то не е било по рождение G60
Почти си прав колега но мотора 3G е 1,8 16в Г60 а не 2,0 16в Г60-такъв няма А ORION-чо ако искаш бате върви при Волен и го питаи дали може да се направи нещо по въпроса,аз не съм експерт но си мисля че можеш да вземеш комп. от Ауди 1,8т но все пак питаи Волен тои се занимава предимно с Г компресори и турбини загубих му телефона но виж на саита му там го има www.G40g60.bol.bg А наистина с малко пари абе не са чак толкова малко де но... взимаш си дюзи от Калибра турбо или както каза колегата от AUDI S2, помпа с по голям дебит ама незнам от кво да я вземеш, настроика на компютъра(на твоя а не на 9А тои не става щото е KE-Motronik) струва 600лв и интеркулер от Голф рали и мисля че ще стане Може би и Волен ще ти каже същото но това е само началотоprj57 написа:Извинявам се мотора трябва да е 3G а не 9А.......3G е 2.0 л 16 клапана Г60, ако не е правен иначе....
gti написа:Моя съвет е да се обърнеш към някой който се занимава сериозно с тунинг,както виждаш тук няма много фенове на тунинга ,аз лично бих се обърнал към Проспиид www.prospeed.bg там е единствения в БГ Дино стенд,на който може да ти се качи колата и да се правят настройки.Също може да се обърнеш към едно момче на име Волен,който се занимава само Г-компресори и е доста в час,потърси някъде из форума има негов тел и адрес или който го знае да го напише тук.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта