Модвано Corrado G60

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Вто 27 сеп 2005 8:54


prj57 написа:Извинявам се мотора трябва да е 3G а не 9А.......3G е 2.0 л 16 клапана Г60, ако не е правен иначе.... :wink:


то не е било по рождение G60 :)




Потребителски аватар
Boxer
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boxer » Вто 27 сеп 2005 12:32


musura написа:
prj57 написа:Извинявам се мотора трябва да е 3G а не 9А.......3G е 2.0 л 16 клапана Г60, ако не е правен иначе.... :wink:


то не е било по рождение G60 :)


това Корадо беше G60 миналата година; даже-чудя се дали са му сменяли двигателя или са му сменили главата с вентилирана - което е по-вероятно според мен - (пасва на блока на G60 но трябва друга гарнитура); Също така да спомена само-9А оригинално е с механична инжекция така че инжекциона 100% е този от G60-то; очевидно че не може да осигурява необходимото гориво; Колата има огромен потенциал но за да тръгне трябва:
1. Подходящ софтуер-може да се препрограмира и оригиналния комп на Г60-то (дигифант 2) макар и да е леко поостарял модел :) и не е нужно Мега скуирт да се купува;
2. Подходящи дюзи-мисля че тия от Г60-то ще са слабички-вероятно от ауди С2-намират се колкото и да е чудно от време на време
3. Горивна система-мощна бензинова помпа и подходящ регулатор за налягането на бензина
Иначе колата е супер-аз самия мислех да я вземам м.г. още като беше чисто G60 но изчезна от обявите тогава; Мисля че ако имаш още малко пари си заслужава да я вземеш; Би трябвало да дава изключително добри мощности като се направи както трябва
:idea: :wink:


G60

Мнениеот G60 » Вто 27 сеп 2005 12:37


prj57 написа:Извинявам се мотора трябва да е 3G а не 9А.......3G е 2.0 л 16 клапана Г60, ако не е правен иначе.... :wink:
Почти си прав колега но мотора 3G е 1,8 16в Г60 а не 2,0 16в Г60-такъв няма :!: А ORION-чо ако искаш бате върви при Волен и го питаи дали може да се направи нещо по въпроса,аз не съм експерт но си мисля че можеш да вземеш комп. от Ауди 1,8т но все пак питаи Волен тои се занимава предимно с Г компресори и турбини загубих му телефона но виж на саита му там го има www.G40g60.bol.bg А наистина с малко пари абе не са чак толкова малко де но... взимаш си дюзи от Калибра турбо или както каза колегата от AUDI S2, помпа с по голям дебит ама незнам от кво да я вземеш, настроика на компютъра(на твоя а не на 9А тои не става щото е KE-Motronik) струва 600лв и интеркулер от Голф рали и мисля че ще стане Може би и Волен ще ти каже същото но това е само началото :banghead:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Вто 27 сеп 2005 14:56


gti написа:Моя съвет е да се обърнеш към някой който се занимава сериозно с тунинг,както виждаш тук няма много фенове на тунинга :banghead: ,аз лично бих се обърнал към Проспиид www.prospeed.bg там е единствения в БГ Дино стенд,на който може да ти се качи колата и да се правят настройки.Също може да се обърнеш към едно момче на име Волен,който се занимава само Г-компресори и е доста в час,потърси някъде из форума има негов тел и адрес или който го знае да го напише тук.

освен проспийд,пробваи да намериш човек които разбира в , има още неколко останали човека които са в час и ще могат да ти помогнат да решиш


Потребителски аватар
OrionBG
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OrionBG » Вто 27 сеп 2005 18:56


Говорих с Волен и в общи линии е много труд и пари а ефекта не е сигурен! Който иска да го взима! Аз ще прескоча!


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Вто 27 сеп 2005 19:05


Какво точно ти каза?


Потребителски аватар
OrionBG
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OrionBG » Вто 27 сеп 2005 19:16


Че в най общи линии трябва целия двигател да се разпилее на части за да се види кое какво е и тогава да се прецени какво трябва да се смени и какво да се настрои! или казано по друг начин поне 2хил. лева за да стане кола!


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 27 сеп 2005 19:20


Че ти защо си очаквал по-малко от 2к? Даже малко ми се струват


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 27 сеп 2005 19:22


Нали каза че газарията иска жертви.... :wink:

Така е със сериозни подобрения си иска сериозна поддръжка и сериозни средства....


Потребителски аватар
OrionBG
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OrionBG » Вто 27 сеп 2005 19:32


Проблема е че не е сигурно, че ще стане! Ако беше сигурно шях доста да се замисля! А и изникна нещо друго но не е сигурно още и ще си кротувам докато имам резултати! :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта