въпрос относно престъргване маховик.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

въпрос относно престъргване маховик.

Мнениеот belqta » Чет 26 юни 2008 11:33


има ли смисал от престъргване на заводския маховик на 1.8Т. леко е набразден и има 2-3 черти по него. ръбче има малко около 1мм. съединителя е спек стейдж 2 с притискател.




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 26 юни 2008 11:49


Абсолютно никакъв смисъл ако до сега този съединтел е карал с този маховик. Все пак каква е причината да сваляш съединителя...проблем в скоростите или съединителя :roll:

Ако качваш нов Спек съединител и притискател на стар маховик...по-добре си смени маховика и лагер помпата за да си сигурен, че си направил всичко както трябва. Маховика е с демпфери и с течение на километрите ну се е*ава мамата.

РАСО


Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот belqta » Чет 26 юни 2008 23:03


в съединителя е. много глупаво постъпих. превъртя ми и зи взех нов заводски, които веднага почна да върти и после в проспеед имаха спек и го взех. но маховика беше наяден и сега(след като съм сложил спек-а) пак изпуска. и не знам какво да го правя. каза ми един маистор(на приятелка баща и) от един от нашите състезатели екипи след като я кара,че ако е здрав денфера можело само да се престърже. но само свалянето е 180лв и се чуда дали да не взема маховик и толкова. а дали на тоя спек с които съм сега съм му видял сметката? маи ще трябва нов съединител(само диск) с маховик.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 27 юни 2008 14:18


Вземи си нов маховик с демпфери и слагаи Спек-а. За Спек-а някой трябваше да ти каже като го взимаш, че след монтаж има време за адаптация и нетрябва да му даваш зор, но явно са си го спестили. Покарай 200-300км нормално без излишни глупости и всичко ще си дойде на мястото. Като сменяш..смени и лагер помпата да не се видиш пак в прилючение.

РАСО


Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот belqta » Съб 28 юни 2008 8:09


карах го по леко към 300-400км. но в един топъл ден превъртя и след като изтина почна да върти. демферен маховик? какво имаш предвид. от тия на спек ли или заводския които си е? има и някакви англииски които са на по нормални пари - едно масови маи бяха?


Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот belqta » Вто 08 юли 2008 15:01


нов му е цаката. тия не се прават...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта