Колеги помагайте да охладим маслото

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Колеги помагайте да охладим маслото

Мнениеот MITKOGOLF » Чет 10 юли 2008 22:46


До тук съм направил следното:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Обаче не циркулира масло прес радиатора защо?

Слагай разстояние между изреченията и между снимките!
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 10 юли 2008 23:01


а това как действа.през едната тръбичка идва масло под налягане минава през радиатора и тогава в филтъра ли.да не би да се мъчи да влиза масло под налягане и през двете тръби.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 10 юли 2008 23:12


Кажи от къде взе фланеца за филтъра, маркучите и радиатора .. че и аз искам нещо такова да направя


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

emo

Мнениеот mk1 » Чет 10 юли 2008 23:51


добре де от дх-са не става ли масления разпределител+радиатор та да се мачиш толкова
:???


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 11 юли 2008 0:04


Бацка а тоя преходник (манията дет е на филтъра и от нея излизат 2-та марку4а) ти ли си я прави или я купи от някаде готова ?
Щото ако си я правил ти и не си я направил правилно има веротност маслото да си минава през нея да отива д филтъра и пак обратно в мотора без да минава в радятора ...
Ако пък разпределителя си е ОК то тогава няма как да не минава през него .... щото в такъв слу4еи и мотора остава без масло :oops:
Ти как разбра 4е не минава ?
Не става топъл ?
Или и след монтажа му маслото пак си грее ?


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот MITKOGOLF » Пет 11 юли 2008 6:13


Маслото пак си грее и радиатора остава студен распределителя го купих от тор сриит ама това маи си е распределител за датчици ане за радиатор довечера ще го свалям ищеви го покажа ако може да се преработи нешто


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 11 юли 2008 8:32


MITKOGOLF написа:Маслото пак си грее и радиатора остава студен распределителя го купих от тор сриит ама това маи си е распределител за датчици ане за радиатор довечера ще го свалям ищеви го покажа ако може да се преработи нешто


Сложи му неколко снимки да го видим какво преставлява


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 11 юли 2008 9:13


Работи си той ама не си го монтирал правилно. Сложил си го под водния охладител и маслото си циркулира покрай средната втулка. Свали всичко и прегледай....ако се налага си направи на стругар нова средна втулка с по голям диаметър за да упътни. Принципно този охладител се монтира след премахването на водния.

Правилния монтаж е в последователност от маслената както следва...
втулка-воден охладител-гайка-маслен охладител-втулка с гайка (тя ти е проблемна си мисля)-маслен филтър.


РАСО


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот MITKOGOLF » Пет 11 юли 2008 22:08


Ето как изглежда масленият охладител на двигателя свален от него: Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Ако може малко по подробно начина на зглобяване и става ли тялото което даржи филтара от дуга модификация на голф на което има оригинално изводи за маслен радиатор и кои са те?

Последна промяна от MITKOGOLF на Пет 11 юли 2008 22:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 11 юли 2008 22:13


много културна изработка, но според мен си за направи си сам


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 11 юли 2008 23:29


Кат гледам снимките мисля 4е както и да го монтираш няма да работи правилно , може да го накараш да прокарва малко масло , ама не и си4кото каквато е и целта на занятието
Изображение
Трябва отватре да изглежда горе доло така за да може да влиза в единия марку4 и да излиза през другия ....
Така както е при теб в момента липсва преградка , която да насо4и маслото през марку4а , съответно радятора ... при теб маслото минава през тоя адаптор свободно и си отива в филтъра , няма я преградната стена в адаптора която да насо4и маслото .... разгледаи разликата в снимките и ще ме разбереш какво имам предвид :wink:
Изображение

Това е моя адаптор (собствено производство) на тая снимка е още на стария мотор и за жалост го нямам сниман отватре :(


Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот gad3n_ » Пет 11 юли 2008 23:57


няма как да работи правилно защото си е само плочка за датчици .. идеята и е съвсем друга ... сашко ти е обяснил много точно защо не работи


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

emo

Мнениеот mk1 » Съб 12 юли 2008 2:22


:?: добре де водното охлаждане не е ли достатъчно,или въздушното е по добро? да не забравяме че маслото си има работна температура(според която зависи и вискозитета),а съдеики по механизма на дх-са в масления радиатор си има и термостат които отваря на 110 градуса големия кръг към масления радиатор.


п.с. завода-производител го е изчислявал с години....няма смисъл да си правим излишни модификации с цел само като отворим капака да покажем ,че има мод. които не е сигорен ,че е полезен в случая.
не че се правя на умен но това е лично мое мнение, и се извинявам предварително ако съм убидил някои.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 12 юли 2008 5:43


каква температура на маслото ти дава та се плашиш ?


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот MITKOGOLF » Съб 12 юли 2008 6:43


Като карам колата нормално тоест до 90км температурата на маслото започва да сепокачва98 100 102 104 градуса при 120км 118++градуса



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта