Задни дискови спирачки - експеримент...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Задни дискови спирачки - експеримент...

Мнениеот pavko » Пон 19 май 2008 12:19


Първо да спомена, че попрочетох темите за "ъпгрейд", но се сблъсках с много мнения и спорове за рязани дискове, вентилация, препоръчани консумативи. Понеже експеримента, който ще си направя е за много често спряган автомобил, мисля че ще е полезна темата за тези, които ги интересува. Става дума за съвместимост между задни спирачки от Пасат, на Голф МК2. Точни размери на дискове и апарати няма да споменавам. Вече правих една такава трансплантация и имам някаква база за сравнение... Разликите между стандартни МК2 спирачки и Пасатови са незначителни. Апаратите на МК2 са Гирлинг 36, на Пасата са Гирлинг 38, разликата в диаметъра на дисковете е едва доловима, все пак имам база за сравнение стар и нов диск, така че едва ли е 100% меродавно. Разлика има най-вече в главините с осите. Голф 2 разчита на 4 болтото захващане, докато Пасата поради по-голямата си маса предполагам на 6 болтово... но пък има точно съвпадение между болтовото разстояние. Според мен просто два от отворите на пасатовите главини няма да се ползват, като разположението на апаратите по предварителни сметки ще се запази с това на стандартен МК2 с дискове отзад.
Ще ползвам рециклирани и обслужени главини с оси и апарати от Пасат КР. Реших да си накупя нови консумативи, като в тях включих и нови спирачни дискове Цимерман, лагери ФАГ /корейски :lol: /, заложих на накладки Текстар и някакви менташки според мен гумички за обслужване на апаратите... забравих да спомена, че съм приготвил жила за ръчната от МК2 с дискове, нямам идея дали ще станат :roll:
Съвсем скоро ще се разбере дали ше се получи замислената конверсия, още повече че сега предните спирачки са стандартни вентилирани ГТИ и ефекта от спирането може да се окаже негативен, докато не се помисли и за предните спирачки... Ето и събраните материали...

Изображение

Поздрави...




Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот RS6 » Пон 19 май 2008 13:48


Успех на това начинание. Не се и съмнявам че ще стане имайки предвид как мераклийски си подготвил всичко.
Би ли ми казал само тези дискове за Пасат ли са и колко струват, защото мисля скоро да подменям моите? :да:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 19 май 2008 14:44


ще стане щото си с универсалния шенкел с многото дупки :)


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Пон 19 май 2008 19:48


Ето нещо което може да ти помогне и аз съм минал по този път.
Шенкелите са от Г3.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... fc2848521b


GLI
Мнения: 294
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Задни дискови спирачки - експеримент...

Мнениеот GLI » Пон 19 май 2008 20:15


pavko написа: ...

И аз ще мнавам по този път само че съм с оригиналните за голф 2 оси
Били ми казал всичко, което ще ми е необходимо като части и консумативи? и цените за които ти си се сдобил с тях :D
Аз за сега имам само и единствено осите :?
Доколкото знам ми трябват още самите апарати, жилата за ръчната, предпазната ламарина, която се закрепя зад осите, лагери нови (колко са на брой те :? ) и съответно дисковете и накладките :)
Това ли е всичко, което би ми било необходима за цялата операция?


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Задни дискови спирачки - експеримент...

Мнениеот kaiser666 » Пон 19 май 2008 20:19


GLI написа:
pavko написа: ...



Лагерите са два, и е хубаво да си намериш и кантар. :wink: За цени...както се уредиш.


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Пон 19 май 2008 23:20


На колегата МК2-ГТ мерси за темата, не я намерих, наистина доста подробна информация със снимков материал. Относно въпроса на колегата ГЛИ, под главината шенкел е предпазната ламарина, самия шенкел, лагерите са по два на главина, но се продават комплект /универсални са за много модели, същите са и за барабани/. Апаратите едно почистване, една водна шкурка на цилиндърчетата, смяна на гумичките /на буталото на цилиндърчето и две на притискащата планка, само те са/, накладки, дисковете и жила за ръчната. Може да се наложи да се раздвижи и ръчната преди монтажа. Също така е добре да се ползва ръчната спирачка за напред, защото иначе лесно блокира. А за цените, много различно, за да не става спам няма да коментирам, иначе едни накладки комплект са от 25 по 50 лева и нагоре, както се намерят и на каквито отстъпки се закупят... Ще се опитам да нащракам монтажа, да има и тема от Пасат на Голф2...

Поздрави


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Сря 16 юли 2008 15:18


Колко ти стъпи на теб като крайна цена?

Последна промяна от velinsl на Пон 15 сеп 2008 7:37, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

emo

Мнениеот mk1 » Чет 17 юли 2008 6:27


братчето....очаквам с нетърпение резултата.
интересува ме как ще свържеш ръчната спирачка...защото ас съм без ръчна за сега.
повярваи ми с дискове има голяма разлика.
моите ги взех от едно приярелче,което е стругарче и си ги беше перфурирало(просто ги беше правил за себе си,и им беше отделил повече внимание)
Изображение
според наблуденията ми няма смисъл от това да са перфурирани задните. защото не се загряват чак толкова много. т.е. е излишна тази процедура
на снимката дисковете са стояли бая време ,а сега са поразработени и изглеждат по добре.
:bananarock


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 17 юли 2008 7:18


Жилата от МК2 не стават. И аз на 1-ката съм с дискови от голф 2 КР и жилата са къси. Мисля че от пасат ще станат.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: emo

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 17 юли 2008 13:43


mk1 написа:...

Бате пружинките на накладките, защо си ги сложил така?
п.п на вентото жилата за ръчната са по дълги от на голф 2, предполагам ще станат на 1-чката.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

emo

Мнениеот mk1 » Чет 17 юли 2008 20:07


ооооооооооо ето една грешка от моя страна!значи пружинките обтягат накладките в посока към шенкелния болт.
утре се зхващам с тях. :smackbum :banghead: :bowdown



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта