състезателен лост на голф 3
- dj_beat_boxer
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 17:15
- Автомобил: GOLF MK4 2.3 V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: ihtiman
състезателен лост на голф 3
колеги как може да си направа такъв скоростен лост, да сменям скоростите напред и назад мерси
Re: състезателен лост на голф 3
До колкото знам колеги това е със състезателна скоростна кутия,тоест от WRC карат с такива скоростите са само напред и назад но затова трябва да имаш въпросната скоростна кутия със всички другия функции не знам точно всичко но скоростната кутия е различна
Но нека наистина някой ако има инфо да казва защото и аз съм навит да съм с такива скорости


Но нека наистина някой ако има инфо да казва защото и аз съм навит да съм с такива скорости


Re: състезателен лост на голф 3
dj_beat_boxer написа:колеги как може да си направа такъв скоростен лост, да сменям скоростите напред и назад мерси
Като дадеш 10 бона за подредена кутия

- dj_beat_boxer
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 17:15
- Автомобил: GOLF MK4 2.3 V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: ihtiman
Re: състезателен лост на голф 3
ок, дори и да не е цяла скоростна кутия поне на вид да докарам скоростния лост как и какво трябва да се направи. A за кутията аз намерих това ''Да започнем с най-важното - секвенциалната скоростна кутия Е РЪЧНА скоростна кутия. Не е автоматична. Това че превключването става с копчета или бутане на лост, не означава че скоростната кутия на даден автомобил е автоматична. Нарича се секвенциална, защото при нея последователността е задължителна т.е. може да се премине само или на съседната по-ниска предавка или на съседната по-висока предавка, не може да се прескачат предавки като при стандартните ръчни скоростни кутии. Предимство на секвенциалната кутия е, че може напълно да се премахне нуждата от ползване на съединител, като той се ползва само при потегляне от напълно спряло състояние, като това може да бъде автоматизирано и педала да бъде премахната напълно. Превключването на предавките става бързо и плавно, като се минимизира възможността от човешка грешка при превключване на предавките със съединител на стандартна ръчна скоростна кутия. Секвенциални кутии се ползват в Formula, WRC и други големи надпревари, при много от новите спортни автомобили (като BMW M3, M5, Ferrari, Lamborghini) както и при повечето пистови мотоциклети. DSG при Ауди и VW също е тип такава кутия, т.е. 2 кутии всяка с по един съеднител отговарящи съответно за 1ва, 3та и 5та и 2ра, 4та и 6та предавка. Основен недостатък на тези кутии е че не може да се прескачат предавки, което може да е полезно при агресивно спиране и много ентусиасти предпочитат да имат по-голяма възможност за контрол върху предавките и все още предпочитат обикновените ръчни кутии.
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: състезателен лост на голф 3
Колеги все пак това може ли да стане на обикновен автомобил с обикновена ск.кутия или не защо и на мен ми харесва но ако трябва секвециална ск.кутия ще пропусна.
Re: състезателен лост на голф 3
http://www.sqsracing.com/produkt/4:4:sq ... seat-skoda
Без кутия няма смисъл .
Между DSG и това , което искаш има разлика .
Състезателна кутия не ти трябва .
Без кутия няма смисъл .
dj_beat_boxer написа:.....................
Между DSG и това , което искаш има разлика .
Състезателна кутия не ти трябва .
Re: състезателен лост на голф 3
и не пропускай факта, че това не е просто по-дълъг лост
не се занимавай с глупости е личното ми мнение, повечето състезателни коли не го правят, за ежедневка не коментирам. Ако гониш по-бързо включване можеш да постигнеш ефекта с точно обратната интервенция, а именно скъсяване на лоста. Елементарна механика, губиш сила печелиш ход.

- Weezy
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
- Автомобил: VW Golf mk2 1987
- Двигател: JP
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: състезателен лост на голф 3
DoH_KuXoT написа:и не пропускай факта, че това не е просто по-дълъг лостне се занимавай с глупости е личното ми мнение, повечето състезателни коли не го правят, за ежедневка не коментирам. Ако гониш по-бързо включване можеш да постигнеш ефекта с точно обратната интервенция, а именно скъсяване на лоста. Елементарна механика, губиш сила печелиш ход.
Ако скъси лоста, скоростите по-трудно ще влизат

- safet_d
- Мнения: 210
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 8:43
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: EZ 1989
- Местоположение: Рудозем/Пловдив
Re: състезателен лост на голф 3
Weezy написа:DoH_KuXoT написа:и не пропускай факта, че това не е просто по-дълъг лостне се занимавай с глупости е личното ми мнение, повечето състезателни коли не го правят, за ежедневка не коментирам. Ако гониш по-бързо включване можеш да постигнеш ефекта с точно обратната интервенция, а именно скъсяване на лоста. Елементарна механика, губиш сила печелиш ход.
Ако скъси лоста, скоростите по-трудно ще влизат
Не е толкова фатално това трудно влизане... Аз съм със скъсен лост и шорт шифтър и честно казано е въпрос на свикване
Всеки който се качи да го подкара първите 10-15 шифта са му изключително трудни


Поздрави

Re: състезателен лост на голф 3
Weezy написа:DoH_KuXoT написа:и не пропускай факта, че това не е просто по-дълъг лостне се занимавай с глупости е личното ми мнение, повечето състезателни коли не го правят, за ежедневка не коментирам. Ако гониш по-бързо включване можеш да постигнеш ефекта с точно обратната интервенция, а именно скъсяване на лоста. Елементарна механика, губиш сила печелиш ход.
Ако скъси лоста, скоростите по-трудно ще влизат
колега разликата е незначителна, а и по принцип лоста на скоростите не е дълъг за да имаш повече сила а за да ти е по-удобен, скоростите при натиснат съединител и работещи синхронизатори си влизат без особено усилие. Колегата над мен го е обяснил горе долу какво е усещането.
Re: състезателен лост на голф 3
safet_d написа:Weezy написа:Всеки който се качи да го подкара първите 10-15 шифта са му изключително труднипосле става приятно
![]()
Поздрави
Питай синхронизаторите приятно ли им е .
- safet_d
- Мнения: 210
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 8:43
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: EZ 1989
- Местоположение: Рудозем/Пловдив
Re: състезателен лост на голф 3
Защо да не им е приятно
Просто лостовете са скъсени, а там съм сменил само една втулка със специално направена по здрава

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 17 фев 2012 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: състезателен лост на голф 3
Jetta Sport написа:Колеги все пак това може ли да стане на обикновен автомобил с обикновена ск.кутия или не защо и на мен ми харесва но ако трябва секвециална ск.кутия ще пропусна.
С обикновена скоростна кутия не може да стане.На обикновен автомобил може да се сложи секвециална кутия но си е цифра здрава,но и не само кутия,полуоси и много други детайли към нея.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта