В последствие реших че отзад вместои да сменям главини дискове апарати и така нататък по-добре да сменя задния мост и така обърнах старата и почнах да си взимам каквото ми трябва (много е хубаво да имаш две все има от къде да вземеш)
Покрай това смених и предните главини апарати дискове, като сложих вече 280мм от Г60, и реших да боядисам апратите пак бели, на мен ми харесва страшно много така.
![134.jpg (40.8 KиБ) Видяна 7799 пъти 134.jpg](./download/file.php?id=210661&t=1&sid=527d04c3dd8802725a4a4049ca264381)
Откакто взех бялата мислех да и свалям мотора и да слагам Г60-то от старата. Няколко дена преди това реших да е другото-Кр долнище, 16 клапана глава, компресор Итън от Мерцедес, електроника от Г60 и инсталацията от двете предполагам, още не съм наясно. Заради 16 клапановата глава трябваше компресора да се измисли по друг начин да стои, не като на 8 клапанаовата, също така и генератора му трябваше ново място. След доста умуване няколко проби и момчето което идва да ми заваря алуминиевите неща, преработихме оригиналната стойка на Г60. като се подреди всичко всмукателя застава над компресора, под компресора се намира генератора а под него е хидравликата и става много объракно за пистовия ремък но и това вече се измисли как. Може би щеше да е по лесно генератора отзад над изпускателя, но ние не търсим лесното а индивидуалното и мисля го получих. Аето и една снимка как изглежда в пеоцес на работа.
![135.jpg (37.57 KиБ) Видяна 6232 пъти 135.jpg](./download/file.php?id=210662&t=1&sid=527d04c3dd8802725a4a4049ca264381)
Пропуснах да кажа за всмукателя. Мислех да позвам оригиналния на 9А като го отрязах фланеца и горната част, ама не винаги излиза такак както я мисля. Видях че съм направил грешка и така няма да стане или поне няма да стане с цял преден капак, ама човек се учи докато е жив и от грешките си. Откзаха се да си блъскам главата и да се мъча. Купих си материали, извиках отново момчето да позаваря и си направих нов индивидуален всмукател. По това време вече си взех и кулер който разполагам отпред челно между фаровете пред водния радиатор, като няма да се вижда и се запазва оригиналния вид на предницата. Накупих си малко тръби, отново Наско(заварчика) дойде и направихме и вход и изход на компресора, всички пътища са готови и много къси, стана супер.
![136.jpg (38.98 KиБ) Видяна 6228 пъти 136.jpg](./download/file.php?id=210663&t=1&sid=527d04c3dd8802725a4a4049ca264381)
Позапилихме заварките направихме и държачи за рейката която е от Ауди 1.8 20 клапана, и сега ще боядисвам стойката компресора генератора като съм сигурен че няма да се прави друго по тях и ще заравня всички заварки и полирам всички тръби и всмукателя. По мйотора остана главата на шлайф, обурудване и да я качим, след като вече няма да се напасва по ня друго да падат стружки вътре. Остана и инсталацията да се навърже, и водните пътища да се направят, че и те няма да станат от нито един от двата мотора. Все още мислим какво да правим с налягането електрониката дюзите, но и за тях вече има идея, всичко с времето си.