Project Corrado Megahertz - Кожа
- bbboiko2004
- Мнения: 4207
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Project Corrado Megahertz
Много радва, всички идеи без една ми харесват, а именно задната броня и праговете. Ще стане прекалено накичено според мен. В момента стойката му е много добра. Ако искаш по- ниско, го свали но не го сваляй изкуствено с прагове.
- passat_b5
- Мнения: 227
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 22:33
- Автомобил: Vw Passat b5 - Audi a4 b7
- Двигател: 1.8T
- Контакти:
Re: Project Corrado Megahertz
Красота... Колега качвай само повече снимки да ни радваш с този неповторим автомобил, поздравления и успех за напред.
- djdarkness
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 17:25
- Автомобил: Corrado
- Двигател: 9a
- Местоположение: Димитровград
Re: Project Corrado Megahertz
Задницата иска още надолу. Гумите ми се струват високи. 245/40/17. Чудя се колко по ниски мога да взема, за да мога да я сваля още. Ако са на 35, колко трябва да е широчината без да се стречват.
- beyker_boy
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 21:17
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
Re: Project Corrado Megahertz
Добре се получава колата, поздравления. Като цяло и аз като колегата по-горе мисля, че без прагове си стои доста добре. Успех с реализирането на идеите за в бъдеще.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 12 мар 2014 16:07
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1Y 1994
- Местоположение: Казанлък
Re: Project Corrado Megahertz
Браво колега хубаво проектче
- djdarkness
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 17:25
- Автомобил: Corrado
- Двигател: 9a
- Местоположение: Димитровград
Re: Project Corrado Megahertz
Ето и фаровете отблизо. Беше доста трудно да реша къда да бъдат мигачите. Гледах какви ли не самонаправии и нищо не ми хареса. Пък и се искаше смелост да отвориш чисто нов фар, който си чакал 1 месец да пристигне, за да му стопиш рефлектора с поялник, за да направиш дупки, но ефекта е на лице и си залужаваше. Свети достатъчно силно, а вечер направо заслепява. Струваше по малко от 5лв да се направи това изпълнение.
- R.o.s.e.n
- Мнения: 288
- Регистриран на: Пет 02 мар 2012 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Project Corrado Megahertz
Браво и за фаровете, както и преди ти писах колата става страхотно според мен. Поздравления отново за труда, които влагаш по детайлите.
- Silverlight
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 29 яну 2015 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Project Corrado Megahertz
Много добър проект колега всичко е измислено и изпълнено на доста високо ниво. Единственото, което не ме кефи е че си решил да слагаш Brock-ове преди малко гледах снимки с такива джанти и ми се струва грозно. Аз бих заложил на такива:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9c/Volkswagen_Corrado_-_Flickr_-_jns001.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f8/Volkswagen_Corrado_-_Flickr_-_jns001_(1).jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9c/Volkswagen_Corrado_-_Flickr_-_jns001.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f8/Volkswagen_Corrado_-_Flickr_-_jns001_(1).jpg
- djdarkness
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 17:25
- Автомобил: Corrado
- Двигател: 9a
- Местоположение: Димитровград
Re: Project Corrado Megahertz
Silverlight написа: Единственото, което не ме кефи е че си решил да слагаш Brock-ове преди малко гледах снимки с такива джанти и ми се струва грозно.
Не съм казал, че ще ги сменя на 100%. Просто искам да видя и с тях как ще стои, преди да съм дал цифра за тези да се полират.
Тези дни отивам да търся алуминий парче, за да почва стругаря да прави капачките.
- djdarkness
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 17:25
- Автомобил: Corrado
- Двигател: 9a
- Местоположение: Димитровград
Re: Project Corrado Megahertz
Една Мокра Снимка.
И малко ъпдейт по комфорта - Тъкмо бяхме сложили климатик на колата, но изпадна оферта да е климатроник и ейго на ! ! !
Продължавам да действам ! ! !
ПП Препоръчайте ми марка ксенон. Спрял съм се на 4300 келвина, правилно ли съм се насочил ?
И малко ъпдейт по комфорта - Тъкмо бяхме сложили климатик на колата, но изпадна оферта да е климатроник и ейго на ! ! !
Продължавам да действам ! ! !
ПП Препоръчайте ми марка ксенон. Спрял съм се на 4300 келвина, правилно ли съм се насочил ?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Project Corrado Megahertz
Климатроникът ти е на италианската фирма "Диавия", която допълнително оборудва коли, които фабрично са без климатик. Монтирай си климатроник от голф3, това нещо е недоразумение.
Корадо-то си е красива кола- оригинално е доста раздута, има хубава линия, всичко по колата си е на място. Има много детайли по нея, а детайлите са мноого важни за цялостния облик не една кола-дават и завършеност. Недей да залиташ по някакви клишета като "изчистен тунинг" - изчистена визия означава да няма нищо допълнително и излишно, а не да отстраниш детайлите по колата. Иска точната джанта и окачване, всичко останало изисква много фино да се пипа, иначе се рискува постигнатия разултат да е отрицателен.
Визията на предната броня не искам да я коментирам, както и на на предницата изобщо, номерата никак не стоят на място.
Допълнителното раздуване на корадо в степента, в която си го направил, се прави още от самия калник, броните се разширяват, не е само да е удължи веждата отгоре, а в краищата да излезеш на нула.
Широки джанти вървят със стречнати гуми. На 10же най-добре стои 235/35/17, говорим за умерен стреч за нормално ежедневно каране. Колата е малка и ако сложиш на тази джанта гуми, които не са стречнати, ще е меко казано нелепо.
Седалките може да смениш само с такива от дълбокото корадово рекаро или друго модел на рекаро от по-висок клас, но в същия стил. Да сложиш от фиат купе си е престъпление, ако си решил да правиш стойностна кола.
Ако се пипа фино с визията - добавки, брони, прагове, има много сполучливи китове на Риегер и определено стоят добре. Корадото е доста ниско, а фабрично прага му е изтеглен нагоре, което я прави визуално висока, а реално карантията му на няколко пръста от асвалта. Една от снимките със задницата на червеното корадо е с много интересна и добре излеждаща задна броня, макар че аз не си падам по този тунинг.
Успех с колата.
Корадо-то си е красива кола- оригинално е доста раздута, има хубава линия, всичко по колата си е на място. Има много детайли по нея, а детайлите са мноого важни за цялостния облик не една кола-дават и завършеност. Недей да залиташ по някакви клишета като "изчистен тунинг" - изчистена визия означава да няма нищо допълнително и излишно, а не да отстраниш детайлите по колата. Иска точната джанта и окачване, всичко останало изисква много фино да се пипа, иначе се рискува постигнатия разултат да е отрицателен.
Визията на предната броня не искам да я коментирам, както и на на предницата изобщо, номерата никак не стоят на място.
Допълнителното раздуване на корадо в степента, в която си го направил, се прави още от самия калник, броните се разширяват, не е само да е удължи веждата отгоре, а в краищата да излезеш на нула.
Широки джанти вървят със стречнати гуми. На 10же най-добре стои 235/35/17, говорим за умерен стреч за нормално ежедневно каране. Колата е малка и ако сложиш на тази джанта гуми, които не са стречнати, ще е меко казано нелепо.
Седалките може да смениш само с такива от дълбокото корадово рекаро или друго модел на рекаро от по-висок клас, но в същия стил. Да сложиш от фиат купе си е престъпление, ако си решил да правиш стойностна кола.
Ако се пипа фино с визията - добавки, брони, прагове, има много сполучливи китове на Риегер и определено стоят добре. Корадото е доста ниско, а фабрично прага му е изтеглен нагоре, което я прави визуално висока, а реално карантията му на няколко пръста от асвалта. Една от снимките със задницата на червеното корадо е с много интересна и добре излеждаща задна броня, макар че аз не си падам по този тунинг.
Успех с колата.
- djdarkness
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 17:25
- Автомобил: Corrado
- Двигател: 9a
- Местоположение: Димитровград
Re: Project Corrado Megahertz
Благодаря за критиката. И на мен гумите ми се струваха не на място. Ако сложа 235/35 отзад, за 8,5j отпред какъв би бил размера. Относно калниците и броните, ще се правят подобрения преди боя със сигурност.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Project Corrado Megahertz
8,5J изглежда добре с 205/40/17 - масов размер за 17-ка. Отделно че този размер е максимално близък до оригиналния като външен диаметър на гумата.
Аз съм в почти същата конфигурация 9J отпред с 215/40/17 и 10J с 245/35/17. За отзад неможах да намеря 235/35/17 като обувах колата. Всяка марка гуми, макар и със един и същ размер, стои различно на джантата. В моя случай съм с континентал конти контакт и стреча е добър.
Повечето ти идеи за колата при мен са реализирани- пътя по който си тръгнал, аз съм го минал вече. С радост бих ти помогнал с нещо, стига да мога
Аз съм в почти същата конфигурация 9J отпред с 215/40/17 и 10J с 245/35/17. За отзад неможах да намеря 235/35/17 като обувах колата. Всяка марка гуми, макар и със един и същ размер, стои различно на джантата. В моя случай съм с континентал конти контакт и стреча е добър.
Повечето ти идеи за колата при мен са реализирани- пътя по който си тръгнал, аз съм го минал вече. С радост бих ти помогнал с нещо, стига да мога
- djdarkness
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 17:25
- Автомобил: Corrado
- Двигател: 9a
- Местоположение: Димитровград
Re: Project Corrado Megahertz
Колата нямаше да я вадя от боди шопа докато не стане готова, но работната кола счупи скоростна кутия и останах на сухо. И сега от 2 седмици съм с нея и си я снимам и намирам кусури само. Като цяло имаме пречка в преден десен калник. Майстора мисли, че не е от тази кола и е правен уж за нея защото повечето ръбове не пасват и беше в кит целия, или е бил ударен и е изправен г/д. На вратата иска нагоре, на капака иска навътре и отпред до фара трябва да е заоблен, а той е прав и оттам веждата е правена по гумата и като я гледаш изглежда по малка от лявата и се изнервям много. Той твърди че бронята иска на дясно и затова калника изглежда така, стенда уж не бил добре. разкрачена била и каза че няма да бара повече защото не знае кое да бара. И сега моята задача е да разглобявам първо да видя дали гумите са като хората, после бронята и накрая да меря калниците къде им е разликата, за да му кажа къде е проблема. Ако можех да намеря друг калник ще се прави наново, обмислям да взема от някой колега и да правим отливка. Или се чудя ако дам левия на автокозметично ателие дали няма да могат да направят огледален калник за отдясно. Като цяло тук ми е проблема в момента. Задната броня му бях казал да я раздуе цялата, накрая я направи така защото повече му харесвало или не му се е занимавало нз. Но тя ще се прави наново, така че ще оправим проблема. Сега като се загледах и предната ще иска малко да се разшири. До 1 седмица ежедневката трябва да е готова и ще мога да разглобявам смело.
И две снимки от снощи ( телефона е много зле )
На долната снимка се вижда как десния калник иска да се прибере към капака.
И две снимки от снощи ( телефона е много зле )
На долната снимка се вижда как десния калник иска да се прибере към капака.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Project Corrado Megahertz
Колата ти е фейслифтова, а най-вероятно калника във времето ти е подменен с такъв от корадо преди фейса. Разликите са точно такива, каквито си описал.
Фейслифтовото корадо ползва различни фарове, преден капак, калници, брони, халогени и мигачи.
Фейслифтовото корадо ползва различни фарове, преден капак, калници, брони, халогени и мигачи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта