Така е, правя 3-4 коли едновременно, което бави малко нещата. Специално по тази - моторът така или иначе беше за обслужване (250,000км). Свалихме го, разглобихме го на всички съставни части, огледахме всяка. Всичко износено или тръгнало се смени с ново, така че да е напълно обслужен - сегменти, лагери, гарнитури и семеринги, глава - всичко. Миналата събота с Пешката го сглобихме с новите части (за което отново огромни благодарности

) и сега трябва да намеря време да му сложа кутията и да го връщам в коша. След което остава да измисля турбопътищата и генерацията, че ще са малко по-сложни от обичайно.
Май бях споменавал, че колата вече ще е с турбо Garrett GT3271, като целта е около 300 коня и 450 нютона на 0,9-1bar. Турбината позволява над 420 коня, но заради синхрото ще се огранича само докъм 300.
Малко снимки от последните 2-3 месеца:


















