нещо повече за китайския xenon

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Сря 12 дек 2007 10:27


и аз си сложих H4 bi xenon и съм адски доволен от резултата . 4300 свети супер чисто и изглежда красиво на колата.




Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Сря 12 дек 2007 10:32


Cordoba16vt написа:а някой да знае къде предлагат Блувижън на Филипс да си сменя дългите и габаритите
ул. Милко Бичев до гаража на бивчето УБО след наказателния паркинг на Займов


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Сря 12 дек 2007 11:11


Wish_Master написа:Имам един много тъп въпрос. Трябва ли да се преправя нещо по двусекционния фар на 3ката за да се сложи ксенон на късите, а евентуално после и ксенон на дългите. Някъде бях чел коментари от сорта че се режела отзад капачката на фара за да се вкара крушката. Това така ли е или са пълни глупости? И при мен фаровете светят слабо и като преправям инсталацията мисля да сложа и ксенон.
П.п Говоря естествено за китайския ксенон, не нещо марково ...

Пресъствах на слагането на ксенон на БМВ Е36 и отзад на фара има капачка. Тя се сряза защото крушката на ксенона има отзад нещо като гумена тапа ... та сряза се капака за да може да се вкара крушката в рефлектора и тази тапа запълва дупката която е пробита на капака, следователно слагаш после капака който предпазва от влизане на вода и така :)


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 13 дек 2007 9:15


santo_trafficante написа:
Cordoba16vt написа:а някой да знае къде предлагат Блувижън на Филипс да си сменя дългите и габаритите
ул. Милко Бичев до гаража на бивчето УБО след наказателния паркинг на Займов



:beer


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Чет 13 дек 2007 15:14


Фирмата която аз знам е Технотранс те редлагат почти всички модели на Филипс!


Потребителски аватар
MaRsMaN
Мнения: 158
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот MaRsMaN » Пет 14 дек 2007 0:03


Добре,аз имам въпрос!Не разбирам много от ксенон,затова питам!Купих си преди 5 месеца би-ксенон.Мисля че е 9000к.....Изобщо не ми свети хубаво?!Се едно се получават някакви разсейки!Колата е корадо,рефлекторите са добри и фара си е стъклен...какво да направя зя да светнат най накрая тия фарове!?!?! И още един въпрос!Ако е 9000к може ли само с смяната на крушки да го направя от 6000к надолу!Благодаря предварително! :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 14 дек 2007 0:53


те крушките са с разли4ни келвини ,а не баластите
п.с нормално е 4е с лилав оттенък не светят добре


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Пет 14 дек 2007 1:50


Според мен 9000к е страшно много. То сигурно свети лилаво. Аз се колебая между 4200к, 5000к или 6000к.


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Мнениеот ALESYZ » Пон 31 дек 2007 13:09


Абе 5000, 6000, 9000...По-голямата цифра не значи винаги по-добре.Аз лично взех от колегата santo_trafficante H1 ,6000 k сложих ги на ангелси очички и нема да кажа как светят просто.Нещо забравих за дългите даже.Той разправяше, ама аз не вервах.За което и благодарности на мистър трафиканта де....Весела Нова година.


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Пон 31 дек 2007 13:15


В кажи набързо имаше ли някакви проблеми по монитрането на ксенона? Къде ската баластите и имаш ли релета на фаровете? Един приятел нещо ме базика че ксеноните дърпали много ток само в началото и че нямало нужда да имам релета. Аз ще поизчакам 2-3 месеца и тогава ще си поръчам 5000к, че в този студ не ми се кибичи навънка :)


Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Пон 31 дек 2007 22:13


Някъде прочетох,че имат някъкъв живот 3200 ч.След това какво правиме.:gruebel :hmmmm :dontknow:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 31 дек 2007 22:53


за сравнение нормална крушка 55/60 Н4 знаеш ли колко живот има? 200-400 часа...
а са ми кажи колко крушки са ти изгорели (ама ти си ги сложил чисто нови и после си ги сменил защото са изгорели!) през последните нека кажем...5 години... 8) :lol:
направи тая проста сметка:
3200 часа средно по 70 км/ч прави 224000км. изминати ако си карал непрекъснато.
айде нека да са 100 000 да не изгори-пууууу берекет-версин!
за времето за което ше мина тия километри-нов ше си купя (пасат тва де...mhihi). :wink:


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Пон 31 дек 2007 22:54


Formel написа:Някъде прочетох,че имат някъкъв живот 3200 ч.След това какво правиме.:gruebel :hmmmm :dontknow:


А прочете ли, че това е 10 пъти повече от обикновенните халогенни крушки ?!?!?!?

Ваското ме изпревари!!! И то с доста подробна информация !!!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 31 дек 2007 23:09


абе аз бех почнал един ден да му обяснявам на дон пепоне по джицата ама не можах да го довърша че ни прекъснаха...mhihi
иначе в месеци-3200 часа са почти 5 месеца нон-стоп светене.
а отделно дето крушката с нажежаема жичка след половината си живит (май беше) започва толкова да й намалява кпдто че накрая вече е като свещичка в сравнение с нова... волфрама просто се изпарява...и се лепи по балона отвътре-нали сте виждали крушки дето са като огледални. :wink:
тука имаме волтова дъга (електрожен)-не че електродите не се харчат но много по бавно.
единствените (поне за мене) до момента проблеми за които съм съгласен с ксенона са 3:
1. фара се конструира според източника на светлина. той за крушката с нажежаема жичка е цилиндричен а за ксенона е сърповиден. което при обикновен фар (конструиран за нормална крушка с нажежаема жичка), независимо с лупа или без (много е грешно да се мисли че лупата кой знае какво променя) разсейва малко повече светлината и вследствие заслепяваш околните малко повече. включително налице е ефекта самозаслепяване-при мъгла си пред стена от светлина.
2. ксенона го егават най много преходните процеси (палене) което го прави неподходящ за светлинен клаксон.
3. светлината на ксенона не е топла (буквално) там няма нагряване. вследствие на което зимно време фаровете не се самопочистват от лед и киша.

това е. нито автоматичното регулиране е от толкова значение, нито системата за миене на фаровете, нито лупите...

ааа има и още нещо-УВ светлината егава пластмасата...
значи:
4. ако крушките са без УВ филтър-скапват по съвременните пластмасови фарове.



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 184 госта