нещо повече за китайския xenon
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Wish_Master написа:Имам един много тъп въпрос. Трябва ли да се преправя нещо по двусекционния фар на 3ката за да се сложи ксенон на късите, а евентуално после и ксенон на дългите. Някъде бях чел коментари от сорта че се режела отзад капачката на фара за да се вкара крушката. Това така ли е или са пълни глупости? И при мен фаровете светят слабо и като преправям инсталацията мисля да сложа и ксенон.
П.п Говоря естествено за китайския ксенон, не нещо марково ...
Пресъствах на слагането на ксенон на БМВ Е36 и отзад на фара има капачка. Тя се сряза защото крушката на ксенона има отзад нещо като гумена тапа ... та сряза се капака за да може да се вкара крушката в рефлектора и тази тапа запълва дупката която е пробита на капака, следователно слагаш после капака който предпазва от влизане на вода и така

-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- MaRsMaN
- Мнения: 158
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Добре,аз имам въпрос!Не разбирам много от ксенон,затова питам!Купих си преди 5 месеца би-ксенон.Мисля че е 9000к.....Изобщо не ми свети хубаво?!Се едно се получават някакви разсейки!Колата е корадо,рефлекторите са добри и фара си е стъклен...какво да направя зя да светнат най накрая тия фарове!?!?! И още един въпрос!Ако е 9000к може ли само с смяната на крушки да го направя от 6000к надолу!Благодаря предварително! 

- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Абе 5000, 6000, 9000...По-голямата цифра не значи винаги по-добре.Аз лично взех от колегата santo_trafficante H1 ,6000 k сложих ги на ангелси очички и нема да кажа как светят просто.Нещо забравих за дългите даже.Той разправяше, ама аз не вервах.За което и благодарности на мистър трафиканта де....Весела Нова година.
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
В кажи набързо имаше ли някакви проблеми по монитрането на ксенона? Къде ската баластите и имаш ли релета на фаровете? Един приятел нещо ме базика че ксеноните дърпали много ток само в началото и че нямало нужда да имам релета. Аз ще поизчакам 2-3 месеца и тогава ще си поръчам 5000к, че в този студ не ми се кибичи навънка 

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
за сравнение нормална крушка 55/60 Н4 знаеш ли колко живот има? 200-400 часа...
а са ми кажи колко крушки са ти изгорели (ама ти си ги сложил чисто нови и после си ги сменил защото са изгорели!) през последните нека кажем...5 години...
направи тая проста сметка:
3200 часа средно по 70 км/ч прави 224000км. изминати ако си карал непрекъснато.
айде нека да са 100 000 да не изгори-пууууу берекет-версин!
за времето за което ше мина тия километри-нов ше си купя (пасат тва де...
). 
а са ми кажи колко крушки са ти изгорели (ама ти си ги сложил чисто нови и после си ги сменил защото са изгорели!) през последните нека кажем...5 години...


направи тая проста сметка:
3200 часа средно по 70 км/ч прави 224000км. изминати ако си карал непрекъснато.
айде нека да са 100 000 да не изгори-пууууу берекет-версин!
за времето за което ше мина тия километри-нов ше си купя (пасат тва де...


- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
абе аз бех почнал един ден да му обяснявам на дон пепоне по джицата ама не можах да го довърша че ни прекъснаха...
иначе в месеци-3200 часа са почти 5 месеца нон-стоп светене.
а отделно дето крушката с нажежаема жичка след половината си живит (май беше) започва толкова да й намалява кпдто че накрая вече е като свещичка в сравнение с нова... волфрама просто се изпарява...и се лепи по балона отвътре-нали сте виждали крушки дето са като огледални.
тука имаме волтова дъга (електрожен)-не че електродите не се харчат но много по бавно.
единствените (поне за мене) до момента проблеми за които съм съгласен с ксенона са 3:
1. фара се конструира според източника на светлина. той за крушката с нажежаема жичка е цилиндричен а за ксенона е сърповиден. което при обикновен фар (конструиран за нормална крушка с нажежаема жичка), независимо с лупа или без (много е грешно да се мисли че лупата кой знае какво променя) разсейва малко повече светлината и вследствие заслепяваш околните малко повече. включително налице е ефекта самозаслепяване-при мъгла си пред стена от светлина.
2. ксенона го егават най много преходните процеси (палене) което го прави неподходящ за светлинен клаксон.
3. светлината на ксенона не е топла (буквално) там няма нагряване. вследствие на което зимно време фаровете не се самопочистват от лед и киша.
това е. нито автоматичното регулиране е от толкова значение, нито системата за миене на фаровете, нито лупите...
ааа има и още нещо-УВ светлината егава пластмасата...
значи:
4. ако крушките са без УВ филтър-скапват по съвременните пластмасови фарове.

иначе в месеци-3200 часа са почти 5 месеца нон-стоп светене.
а отделно дето крушката с нажежаема жичка след половината си живит (май беше) започва толкова да й намалява кпдто че накрая вече е като свещичка в сравнение с нова... волфрама просто се изпарява...и се лепи по балона отвътре-нали сте виждали крушки дето са като огледални.

тука имаме волтова дъга (електрожен)-не че електродите не се харчат но много по бавно.
единствените (поне за мене) до момента проблеми за които съм съгласен с ксенона са 3:
1. фара се конструира според източника на светлина. той за крушката с нажежаема жичка е цилиндричен а за ксенона е сърповиден. което при обикновен фар (конструиран за нормална крушка с нажежаема жичка), независимо с лупа или без (много е грешно да се мисли че лупата кой знае какво променя) разсейва малко повече светлината и вследствие заслепяваш околните малко повече. включително налице е ефекта самозаслепяване-при мъгла си пред стена от светлина.
2. ксенона го егават най много преходните процеси (палене) което го прави неподходящ за светлинен клаксон.
3. светлината на ксенона не е топла (буквално) там няма нагряване. вследствие на което зимно време фаровете не се самопочистват от лед и киша.
това е. нито автоматичното регулиране е от толкова значение, нито системата за миене на фаровете, нито лупите...
ааа има и още нещо-УВ светлината егава пластмасата...
значи:
4. ако крушките са без УВ филтър-скапват по съвременните пластмасови фарове.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 184 госта