Леко смъкване на г2
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Аз също преди карах обикновени пружини на нормални маслени амортесьори,по принцип става но само временно докато събереш парички за цяло окачване,возията особено на натоварена кола е ужасна и удря в тампоните ,ако ползваш колата без да я товариш и караш внимателно по дупките може да изкараш няколко месеца.
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
В момента съм с окачване на Суперспорт ново закупено от германия.Преди него съм пробвал какво ли не.Спортна пружина на обикновен амортисьор е ад няма по гадно нещо.Получава се луфт между амортисьора и тампона пружината е доста по къса и за това.този вариант аз не го одобрявам.Бях очарован от стойката на колата и возията и стабилноста от рязани с 1.5 витки пружини от пасат.Колата си запазва меката возия и става много стабилна с обикновенни амортисьори маслени.Така че мой съвет е ако ще режете режете пасатова пружина защото е много твърда и от там се получава меката возия и стабилноста.Но пак казвам най доброто е цяло окачване амортисъор и пружина виж в комерсиален обявите на doktora_gti http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=32654
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Smoke написа:единия вика режи други събирай от закуски(това не разбрах заяждаш ли се или)?работата е че като сложа 15" се вдига малко колата с 14ките не е толкоз зле ама...
Не се заяждам, шегувам се


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта