Продадох манията

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 24 апр 2007 23:33


Ако искаш да дава повече от 0.8 трябва си смениш чипа.Иначе тва дето зорлем му правиш пикове на 1.35 доста бързо ще сасипеш турбото и мотора.Мисля че за тая турбина доброто е 1.0-1.1 максимум/по знаещите да се изкажат/.




Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 24 апр 2007 23:46


Поне се радвам че за нормално налягане на турбото и джанти 17'ки , колата тегли перфекто :lol:

Сега вече ми се изясни далаверата , защо като 2 пъти ми мериха налягането на турбото с манометър , показваше 1.3бара .

Като не е въразн буста с тройник , да участава и копмпютъра , а направо буста е вързан на всмукателния колектор , компютъра не знае какво се случва , и не казва на клапан Н75 да бутне гейта и да намали налягането на турбото , и турбото надува до макс - 1.35бара :twisted:

Ако греша и говоря глупости , моля някой да ме поправи :lol:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 24 апр 2007 23:50


Rabbit_TDI написа:Ако искаш да дава повече от 0.8 трябва си смениш чипа.Иначе тва дето зорлем му правиш пикове на 1.35 доста бързо ще сасипеш турбото и мотора.Мисля че за тая турбина доброто е 1.0-1.1 максимум/по знаещите да се изкажат/.


А по въпроса кое е най доброто за този мотор , нека събера още пари и инстроменти и ще ви покажа :twisted:
Тогава ще променя и името на темата и ще видим тогава кой е първият истински дизелов тунинг проект във форума :lol:

Опс , май малко се поизпуснах :oops:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 24 апр 2007 23:56


Ми той май Н75 шунтира турбото не от налягането ,а спрямо оборотите/то всъщност Н75 не шунтира ,а разтоварва ама тва е дълго за описание и го има в една тема/.До колкото разбрах от горния ти пост ти си извадил маркуча от гейта/оставил си го без управление и възможност да шунтира турбината/и си го сложил в ЕГР/така пък лъжеш компа че Н75 въздейства на гейта/.Всичко това умесено с факта ,че твоя комп не спира мощноста на колата на 4000-4200 оборота както е нормално при ТДИ :?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 25 апр 2007 0:15


Rabbit_TDI написа:Ми той май Н75 шунтира турбото не от налягането ,а спрямо оборотите/то всъщност Н75 не шунтира ,а разтоварва ама тва е дълго за описание и го има в една тема/.До колкото разбрах от горния ти пост ти си извадил маркуча от гейта/оставил си го без управление и възможност да шунтира турбината/и си го сложил в ЕГР/така пък лъжеш компа че Н75 въздейства на гейта/.Всичко това умесено с факта ,че твоя комп не спира мощноста на колата на 4000-4200 оборота както е нормално при ТДИ :?


Оффф , ще пием по бира и ще ти го обясня , че каде аз не мога да го обясна каде ти не ме разбираш .

От известно време на сам се занимавам с пустите му дизели , и смея да твърдя че почнах да ги рабирам (до преди малко оправях помпата на един \ще си го кажа направо\ клиент , на една Б4'ка та утре я завършвам и сега нощува пред нас , ще ми трябва помоща на Ваското1 , да регулирам количеството гориво и е готова) та постоянно мисля по тия дизели и преоткривам велосипеда .

Та как си обяснавам аз деиствието на Н75 и целия турбо възел .
В Н75 влизат 3 маркуча и един кабел , чез кабела се командва и контролира от компютъра турбото . Та каква е далаверата според мен , ако не съм прав поправете (научете) ме . Даваш газ , турбото почва да надува . По мадкуча веднага на изхода на турбото , червения , минава налягане от турбото . В ниските обороти това налягане минава през клапан Н75 и патува по черния маркуч към въздуховода след дебитомера , преди турбото . Във високите обороти като даде високо налягане турбото , компютъра взима информацията от всмукателния колектор и дава сигнал на клапан Н75 да препраща налягането от червения маркуч към синия който отива в гейта , и по този начин гейта отваря и прави байпас , като пропуска част от изгорелите газове да минават отстрани а не през перките на турбото . И по този начин налягането в турбото спада .

Та ако се искара , маркуча който отива в компютъра , компютъра не командва Н75 и налягането стига 1.35бара .
Ако се изкара маркъча към гейта , налягането пак стига 1.35 бара , но се случват едни други работи който няма да ви ги обяснявам , че да не си преебете колите и да не ми изядете хляба :lol:

Май не беше мястото да пишем тук , но карай да е весело :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 25 апр 2007 0:30


Не работи така Н75- в една тема имаше линк към страница със обяснения как точно бачка и със схема.Ще се опитам да ти я намеря.

Намерих линка:
http://forums.audiworld.com/s4/msgs/1046677.phtml


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 25 апр 2007 8:45


Пич усещаш ли че говориш малко самоуверено? особено реплики от типа
но се случват едни други работи който няма да ви ги обяснявам , че да не си преебете колите и да не ми изядете хляба


немислиш ли че тука има толкова много хора пред които ти разбираш от дизели толкова колкото аз ? :) замисли се преди да правиш такива изказвания щото утре като отидеш при човека който си написал малко по горе ще ти каже "еми ти разбираш аз не .. направи си го сам"

сори за оффтопика ама не се здържах


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Сря 25 апр 2007 8:46


снимките с джантите не се отварят нещо ;)


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 26 апр 2007 16:22


Vizor написа:Пич усещаш ли че говориш малко самоуверено? особено реплики от типа
но се случват едни други работи който няма да ви ги обяснявам , че да не си преебете колите и да не ми изядете хляба


немислиш ли че тука има толкова много хора пред които ти разбираш от дизели толкова колкото аз ? :) замисли се преди да правиш такива изказвания щото утре като отидеш при човека който си написал малко по горе ще ти каже "еми ти разбираш аз не .. направи си го сам"

сори за оффтопика ама не се здържах


Не схващам словореда !!! , Седем пъти го прочетох и не разбрах какво искаш да кажеш . А за това че давам савет , колегите да не еспериментират , че се случват едни взривове в мотора , не виждам нищо лошо. А когато се цапам аз , мисля че залужавам нещо в замяна или какво , да ти оправя колата и да те почерпя нещо ли ?


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пет 27 апр 2007 11:10


И аз следя темата с инерес та викам да драсна едно въпросче. Така и не разбрах защо ги правиш тия дървений с турбото. Много по добрее да вдигнеш налягането електронно а и електронно може да се направи изобщо да не се разтоварва турбината (както изглежда това май желаеш)

То ако работиш по тази логика ми е чудно защо сложи на вентото такова окачване вместо да РЕЗНЕШ неколко намотки от оригиналните прушини :lol: Не ти разбирам подхода, иначе евала за далаверките добре го правиш. Аз също имам венто. Не ме кефат обаче белите стопове.

Абе така и не ми каза как светят новите фарове аз от 2 години насам се чудя дали да не сложа такива ама незнам как ше светят щото оригиналните ми светят супер. Дай малко впечатления стига с тия снимки :wink:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 27 апр 2007 16:41


Brezel написа:И аз следя темата с инерес та викам да драсна едно въпросче. Така и не разбрах защо ги правиш тия дървений с турбото. Много по добрее да вдигнеш налягането електронно а и електронно може да се направи изобщо да не се разтоварва турбината (както изглежда това май желаеш)

То ако работиш по тази логика ми е чудно защо сложи на вентото такова окачване вместо да РЕЗНЕШ неколко намотки от оригиналните прушини :lol: Не ти разбирам подхода, иначе евала за далаверките добре го правиш. Аз също имам венто. Не ме кефат обаче белите стопове.

Абе така и не ми каза как светят новите фарове аз от 2 години насам се чудя дали да не сложа такива ама незнам как ше светят щото оригиналните ми светят супер. Дай малко впечатления стига с тия снимки :wink:


Ивинявай че не ти отговорих по рано , но не съм те забравил !!!! Фаровете ще дойдат скоро в БГ , още не съм ги сложил , и като ги монтитам ще ти пиша лично и за едни други неща . Като за начало обаче ще сложа възможно по-евтини крушки , защото ще им купя ксенон (продават ги без крушки ) та понеже са дву секциоони , ще трябва да купя 2 комплекта ксенон .

Не правя магарий с моето турбо , а имах проблем с него . Уесгейта беше блокирал , та ту го надувах ( с нормалната му работа) ту пусках вакум от клапана за ЕГР'а , иначе по някой път блокираше гейта , (тогава нямах бост метър , но сега разбрах какво става) надува 1.35 бара и в мотора стават едни като взривова (прекъсване) , явно компютъра спира горивото или бие прекъсвач . Тези дни исках да сваля турбото , да прочиста гейта и ако има механична повреда да го сменя , но в момента работи нормално и може да го оставя така . И клапан Н75 ми беше блокирал , и му сипах Газ в него и сега работи и тропа на поразия .


Иначе не след дълго време , двигателя ще претърпи един тунинг проект , за който не искам да говоря от сега , защото много неща могат да се променят или заместят от досегашните ми планове в процес на развиване на проекта . Но едно е сигурно . Друго турбо , други бутала , биели , всички биелни и основни лагери ще са нови(това е задължително) много промени по компютъра на колата ( за сега и аз не знам какво точно ще се прави , това има кой да ми го каже ) . Целта е 150++ кс.

Ето и едно клипче , в което главни герой са хората който ще помагат с компютъра и електрониката като цяло ( пиша с тях доста често)


http://www.youtube.com/watch?v=Nw2R_tK9BIY

и още едно

http://www.youtube.com/watch?v=75P_HIp5 ... ed&search=


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пет 27 апр 2007 16:52


Сори тогава не съм дочел баш предишните мнения значи.
Тия от JSP ли че ти праат софтуера а и само да питам тия българи ли са или от чужбина (не съм ги чувал а ме мързи д асе ровя из интернета да ги търся) За да колата да е приятна за каране е много относително как ще развърта навреме VNT20 за магистрала си е ясно ма мисля че за в града ще е много лагава колата (па може и да са я нагласили де)

Това кадето си замислил за мотора е хубава идея ма според мен AFN мотор по лесно ще се тунингова. 1Z некак си мисе струва че много ще ти вземе нервите. А и компютъра ще требва много да се пипа ако слагаш VTG.

Продължавай в същия дух пък каквото излезе! (не ми се мисли КОЛКО ше ти излезе :lol: )


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 27 апр 2007 16:59


От Канада са , турбото няма да е VNT 20 !
А Джетата (защото са от Канада) няма лаг в ниските обороти . Колата не е само с VNT 20

Имам много сабран материал вече и имам проекта на вече готов 1Z мотор .

Единствено трябват само пари но кое по напред . Но не бързам , за сега колата си ме вози и работи перфектно (а беше гробница )


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 27 апр 2007 17:03


Ето ти още едно да гледаш ако не си го видял вече

http://www.youtube.com/watch?v=JXJ_0fvX ... ed&search=


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пет 27 апр 2007 22:51


На 1,3 бара се надуват Т3-ките на Рено 5 , така че е посижимо за турбинката ама това е найния максимум :?



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 176 госта