Проект Corrado

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пет 18 апр 2008 14:03


желая успех до финала :idea:


п.с. Баце това корадо всеки път като го видя се дърва mhihi




Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Пет 18 апр 2008 14:22


alpine написа:желая успех до финала :idea:


п.с. Баце това корадо всеки път като го видя се дърва mhihi






:wink:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пет 06 юни 2008 23:55


Вървииии,якооооо! :shock И още не са ме возили!? :roll: :wink:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Съб 07 юни 2008 0:13


що ми се стрва че стоко ще го пробваме :twisted: :twisted: :twisted: искам скоро воЗене :twisted:


Потребителски аватар
WOOF
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот WOOF » Съб 07 юни 2008 12:00


евала за ентусиазмът :kef:
а към колко кончета се очаква да стане КР-чето ?? :twisted:


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Съб 07 юни 2008 18:27


Запалихме го.......
Колата,по моите стандарти,тръгна доста добре.....
Утре ще пусна снимков материал,той е малко оскъден щото намаше кой да се сети да снима докато го сглобяваме,но пък е от сърце.... :wink:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Съб 07 юни 2008 22:49


честито , пожелавам ти много безаварийни километри да и направиш :wink:


G60

Мнениеот G60 » Съб 07 юни 2008 23:33


Пепи,оправи си кода на двигателя под аватара маи трябва да пише нещо от рода на "G60 16v" :wink:


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Съб 07 юни 2008 23:34


G60 написа:Пепи,оправи си кода на двигателя под аватара маи трябва да пише нещо от рода на "G60 16v" :wink:






:wink: :oops:


Потребителски аватар
WOOF
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот WOOF » Нед 08 юни 2008 1:49


като си сложил g-laddera какво друго смени по двигателя ? питам защото и на мен ми се върти нешо в главата и да внеса малко яснота :)
честито за звяра :lol:


Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Мнениеот divaka » Нед 08 юни 2008 11:28


ее браво най накрая 4е имам брат по сърце :D :D :D


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Вто 10 юни 2008 0:03


Винаги съм искал да карам кола с принудително пълнене :oops:

Ето го и продължението на проекта.....
Първо искам да кажа че това корадо е и ще е "every day car"....

Извадихме мотора от коша,напълно оборудван и го окостихме до припадък.... :cry: :cry:
Мотора го разредихме,но не с две гарнитури и подложка,сложихме нови сегменти,лагери-биелни и основни,гумички на клапаните,всички семеринги също бяха сменени и го сглобихме с гарнитура от G60.А и направих един контролен шлайф на главата.Всичко по вътрешността на двигателя си е сток части KR.
Общо взето по мотора не съм правил компромис с нищо. 8)
След това го монтирахме в коша и се почна истинската игра.....
Захранихме с две маслени магистрали G-lader-а.Успоредно с монтирането на компресора слагаме и климатик... 8) :?
Намерих си много читав G-lader,на който веднага му направих пълна ревизия-лагери,семеринги и уплътнения+малкия ремък и го монтирахме на лапата на мотора заедно с климатичния компресор.Направихме стойка за алтернатора,който се пренесе зад мотора и се оказа че на шайбата на хидравличната помпа треа да и напраиме фланец за да може да хванем съосие.И всичките джунджорий-колянов вал,алтернатор,водна помпа,компресор климатик и G-lader-а ги захранихме с един ремък и две паразитни ролки,едната обтегач.Купих си нов радиатор от G60,щото входовете са му от другата страна и ми е по лесно да го захрана.С две охлаждащи перки съм.Колектора както се вижда от оскъдните снимки,го обърнахме за да му изместим входа(ниско бюджетен проект е все пак).Дросела е сток G60,като връщащата магистрала не е захранена и механичния blow off изпуска в атмосферата а G-lader-а е запушен.Знам че при не напълно отворен дросел така имам големи загуби,но звука е :twisted:
Горивната рейка е от 1.8Т с 4bar-ов регулатор,която я удължихме.Дюзите са 400cc.Електрониката е сток G60.Кулера също,за който място отпред нямаше и затова го сложиш отстрани на мотора както са последните G60-та на голфа.С панелен филтър карам-J&R.
Още незнам на какво налягане карам.Тия дни ще си сложа уредите за налягане на маслото,темп. и boost-a.Свещите са NGK.Карам с масло MOTUL 10W40.Съединителя не съм го пипал.
Колата,в целия диапазон няма никъде прехапване,замисляне и т.н.Съвсем скоро ще отида да я замеря,да видим какво ще покаже на диното.....
Общо взето съм доволен от резултата,за ниско бюджетен проект......
Ето и малко,наистина малко снимки,но нямаше кой да се сети да снима докат се работеше...


"]Изображение Изображение

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение[/img]
[img]http://images26.snimka.bg/006062951.jpg[/img


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 10 юни 2008 0:08


Браво, ниско бюджетен ... голяма ралта, готин е! Поздравления! Не е хубаво да не знаеш с какво налягане си ... ремапвана ли е? И аз ако съм на твое място, задължително ще направя някакъв заборник да се охлжда тоя кулер, че така при мотора ....


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Вто 10 юни 2008 0:10


Изображение[/quote]


Има още доста довършителни работи.Вътре рязахме жабката и барчето под нея,щото не станаха,заради климатичната инсталация и още не съм ги слагал.Мисля да заградим кулера,както е при 2-ките за да може по добре да се охлажда,казанчето за чистачките не сме го закрепяли още,което всъщност е от алфа,щото няма място и още такива нещица....



Искам да изкажа сърдечни благодарности към всички които помогнаха за осъществяването на този power проект и бяха с мен-голямо благодаря на Светли,Ivkata,aleksei_77,divaka,G60,prokopoff, DragoGT,alpine :bowdown

Последна промяна от hose на Вто 10 юни 2008 0:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Bubo
Мнения: 584
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
Автомобил: Audi S4 Biturbo
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Bubo » Вто 10 юни 2008 0:24


Едно голямо браво :bowdown



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта