Има развитие по въпроса има. След като го удариха два пъти, Колегата смени дори една врата.
То в тая криза как да се развиваш, а като се намери и някой идиот на пътя да ти се.е на работата с подарената си книжка - а върви се развивай.
Най-важното е ,че колегата има желание и ние ще сме винаги до него.
Volkswagen Golf ll (1986) - ABF отново в играта
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Volkswagen Golf ll (1986) - ABF
liubutu написа:Има развитие по въпроса има. След като го удариха два пъти, Колегата смени дори една врата.
Аз смених цялата лява страна, без калника Ама Пепо ...ттцтцтцт и да не каже За "бой" си е
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Volkswagen Golf ll (1986) - ABF
Привет колеги, движение по автомобила определено има!
Не съм сигурен обаче, че е развитие..
Предполагам Велико Търново е сред градовете със най-слаби шофьори..
за 1 месец успяха да ударят голфа(Паркиран на паркинг) два пъти от двете страни.
Може и нарочно да е, не знам.
Колата е в движение, но съм пред дилема..
Не съм сигурен обаче, че е развитие..
Предполагам Велико Търново е сред градовете със най-слаби шофьори..
за 1 месец успяха да ударят голфа(Паркиран на паркинг) два пъти от двете страни.
Може и нарочно да е, не знам.
Колата е в движение, но съм пред дилема..
liubutu написа:Колегата смени дори двете врати.
- Pironski
- Мнения: 2210
- Регистриран на: Чет 22 юни 2006 17:59
- Автомобил: VW Golf II GTI 8V
- Двигател: PB
- Местоположение: EU
- Контакти:
Re: Volkswagen Golf ll (1986) - ABF
Cори за случилото сеpeyu написа:... но съм пред дилема..
Ако ти трябват някакви части дай да помагаме в търсенето?
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Volkswagen Golf ll (1986) - ABF
peyu написа:Привет колеги, движение по автомобила определено има!
Не съм сигурен обаче, че е развитие..
Предполагам Велико Търново е сред градовете със най-слаби шофьори..
за 1 месец успяха да ударят голфа(Паркиран на паркинг) два пъти от двете страни.
Може и нарочно да е, не знам.
Колата е в движение, но съм пред дилема..liubutu написа:Колегата смени дори двете врати.
Незнам дали са слаби шофьори...или просто тъпанари...ама е пилно с оптимисти от рода (Ще мина има място, като се и позасиля малко....)
- predator4o
- Мнения: 133
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 13:22
- Автомобил: 1996 VW Golf MK3
- Двигател: 1Z 1.9 TDI 90 PS
- Местоположение: Велико Търново/Полски Тръмбеш
Re: Volkswagen Golf ll (1986) - ABF
Наскоро и аз мернах Голфето паркирано на бул. "България" , който му е причинил това заслужава да му счупиш краката на поне 30 места Наистина съжалявам за колегата и усилията му да я направи каквато му харесва
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Volkswagen Golf ll (1986) - ABF
Знам, че имаше хора които следяха темата с интерес. Сървъра на който бях качил снимките явно се
срина или нещо друго се случи, но явно снимките вече ги няма. Аз лично съдя по себе си колко
важни са едни снимки в темата.. знам колко са ме вдъхновявали колите на колегите в форума..
За това пускам една малка ретроспекция без излишни детайли и обяснения
Както някои са запознати колата в момента не изглежда както беше на последния
събор който посетих а именно на Рожен. Поради ред причини..
Това не значи, че темата е за коша.. поредната метаморфоза е на лице..
скоро и снимки
срина или нещо друго се случи, но явно снимките вече ги няма. Аз лично съдя по себе си колко
важни са едни снимки в темата.. знам колко са ме вдъхновявали колите на колегите в форума..
За това пускам една малка ретроспекция без излишни детайли и обяснения
Както някои са запознати колата в момента не изглежда както беше на последния
събор който посетих а именно на Рожен. Поради ред причини..
Това не значи, че темата е за коша.. поредната метаморфоза е на лице..
скоро и снимки
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Volkswagen Golf ll (1986) - ABF - ретроспекция
Май се завръщаш в играта
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Volkswagen Golf ll (1986) - ABF - ретроспекция
kokobraiz написа:Май се завръщаш в играта
Скромно, но да!
Подвързване на старите снопове кабели, ремонт на клапите на парното..
Изолация и запечатване на пробойните в течащите уплътнения
И един поглед.. върху нещата..
Извинявам се за снимките но под ръка имах само gsm
По външния вид няма какво да се спори - колата не е това което беше,
надявам се лека по-лека да я възстановя.
Ето малко снимки от последния събор който посетих на братовчедите от audiclubg:
и една от пистата Доста натъжени братовчеди имаше след това
- pavkomk2
- Мнения: 428
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател: 112 PB -- 139 KR
- Местоположение: Севлиево
Re: Volkswagen Golf ll (1986) - ABF отново в играта
Браво колега харесват ми хората като теб
- chochov_w
- Мнения: 418
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: гти
- Местоположение: Varna
Re: Volkswagen Golf ll (1986) - ABF отново в играта
лека по лека всичко си идва на мястото
- GTI 16V ABF
- Мнения: 752
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 2.8 VR6 - AAA
Re: Volkswagen Golf ll (1986) - ABF отново в играта
Браво колега евала много добре се е полвчило голфчето добре е че си се сетил за 3-ково табло много добре стои и във 2-ка,успех и чакаме със нетарпение развитие задалжително със снимков материал
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Volkswagen Golf ll (1986) - ABF отново в играта
Работи се всеки свободен момент, поради ред причини става бавно. Ето и малко информация по
интервенцията в купето. Много колеги от форума които са правили това упражнение, сметнаха за
редно да срежат двойковата ламарината под таблото. Ама на мен ми свиди и реших да срежа тройковата
пластмаса и така от таблото остана само скелет на който започнах да работя.
Снимка от преди няколко дена:
Гредата от 3-ката я закрепих към купето с планки,
за да може да се маха и слага когато е нужна..
Обдухването на предното стъкло стана като по поръчка, малко работа
с поялника и всичко отдолу е готово.
Страничните духалки са с гофриран маркуч за 10 000 волта )
Щях да забравя.. парното под всичко това си е от 2ка
Вчера си набавих и последните липсващи пластмаски от таблото, следващата стъпка е
смъкване и поправка на дребните детайли
Също в процес на търсене съм на хубаво ABF-ско табло
интервенцията в купето. Много колеги от форума които са правили това упражнение, сметнаха за
редно да срежат двойковата ламарината под таблото. Ама на мен ми свиди и реших да срежа тройковата
пластмаса и така от таблото остана само скелет на който започнах да работя.
Снимка от преди няколко дена:
Гредата от 3-ката я закрепих към купето с планки,
за да може да се маха и слага когато е нужна..
Обдухването на предното стъкло стана като по поръчка, малко работа
с поялника и всичко отдолу е готово.
Страничните духалки са с гофриран маркуч за 10 000 волта )
Щях да забравя.. парното под всичко това си е от 2ка
Вчера си набавих и последните липсващи пластмаски от таблото, следващата стъпка е
смъкване и поправка на дребните детайли
Също в процес на търсене съм на хубаво ABF-ско табло
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 14 май 2009 10:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Volkswagen Golf ll (1986) - ABF отново в играта
Старите GTI-kи не умират само стават по ниски : Наживо таблото изглежда още по добре евала на батето утре се обади 4е съм ти намерил нещо
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Volkswagen Golf ll (1986) - ABF отново в играта
Струва ми се, че освен арматурното е по-добре да се монтира и индикаторното табло от тройката. Окабеляването няма да е проблем и ще спестиш допълнителната заигравка с напасването на двойковото. Визията също ще се подобри.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта