
Не съм писал от дълго време, защото бях малко почивка а и защото исках да ви покажа финала и какво успях да свърша за тези почти два месеца от както съм притежател на Рокото. По колата се свърши доста работа и има оше няколко дребни неща, който ще оправя много скоро.

Какво сърших от последния път.
1. Обсужих колата с масла и филтри (горивен, маслен и въздушен) масло 10W40
2. Подмених ангренажния ремък с ролката, шайбата на коляновия вал и ремъка към алтернатора и водната помпа.
3. Свалих газовата уредба!

Голям зор. В багажникла ми остана четри дупки от болтове който трябва да оправя, защото някой велик майстор е разпробил купето за да хване стойката за бутилката.
4. Подмених предните спирачни дискове и накладките.
5. Подмених едно външно каре заедно с четрите маншона. Само за протокола. За тази кола няма вътрешни маншони. Почна се едно търсене и обикаляне. Накрая от VW Поло едно момче откри че пасват идеално.
6. Подмених тампоните на стабилизиращат щанга. Стотинки са!
7. Свалих катализатора, защото бяха изпуснали гумените уплътнение и болтовете се бяха изяли и излизаха изгорели газове от там. Оказа се, че катализатора на половина е стопен. За това го махнах и на негово място сложих единствента бройка оригинално средно гърне за Роко. С неръждясващи тръби до колекторите стана много яко и сега колата звучи чудесно и върви уникално. Направо не вярвам, че е 90ps.
8. Облепих колоните на вратите и средните колони, както и заднта врата с фолио черен мат на 3M както е автомобила в оригинален вид. Залепих и табелките на модефикацията SCALA. Стана много добре.
9. Днес се прибрах от работа и нямах търпение на сложа полираните джанти. Обух ги в гуми Bridgestone Turanza ER300 195/50/15. Избрах по високия размер 50 а не 45 поради три причини. Едната е, че свестни гуми на добра марка на 45 не можах да открия един месец. Втората е, че живота ми е мил и искам да съм на пътя. И третата, че искам да карам колата от пролет до есен и да не посещавам често гумаджиите.

Сега ми предстоят едни 1000км да видя как ще се представи на дълго.

Та днес сложих гумите и джантите, но за лош късмет заваля и ме измокри до кости. Сложих и капачките на джантите.
Направих няколко снимки на дъжда за да покажа развитието до момента.
Предстои миене на двигателя. Пране на салона и възстановяване на шофьорската седалка, кората на багажника, претапициране на тавана и подмяна на волана с по новия с облите лъчи, да оправя раменета на чистачките и тн. и тн. мога да изброявам до безкрай.
Ето малко снимки. Извинявам се, но малко се изцапаха джантите от дъжда а и колата трябва да слегне още малко,че туко що бях сменил гумите и седи малко по високо. Определено ще и сложа едно регулируемо окачване, но по натам.
