
Успех

stefan4o написа:А, в други теми тук разни 16-волтови ентусиасти се кълняха, че горяла под 6 извънградско
neiki4a написа:п.п
Механичната инжекция може и да погорява повечко да ти кажа.
svetoslavstoev написа:Батка ако имаш някакъв проблем с карбураторите мога да те заведа при един човек, който 2 пъти на 2 различни мотора ми ги е настройвал с едни изобретения и ги прави добре. Защото немогат да се настройват на око никога неможеш да ги синхронизираш добре. Но все пак той ми е синхронизирал четири моторни карбуратора но предполагам с веберите няма да е кой-знае каква рзлика в настройките. Ако са правилно настроени едва ли ще гори чак толкова много.
neiki4a написа:svetoslavstoev написа:Батка ако имаш някакъв проблем с карбураторите мога да те заведа при един човек, който 2 пъти на 2 различни мотора ми ги е настройвал с едни изобретения и ги прави добре. Защото немогат да се настройват на око никога неможеш да ги синхронизираш добре. Но все пак той ми е синхронизирал четири моторни карбуратора но предполагам с веберите няма да е кой-знае каква рзлика в настройките. Ако са правилно настроени едва ли ще гори чак толкова много.
имаси специално вакумче дето се слага на всеки отвор на карба зада можа да се синхронизира на око пак става ама малко трудно не се знае и подплаваците как са нагласени
svetoslavstoev написа:neiki4a написа:svetoslavstoev написа:Батка ако имаш някакъв проблем с карбураторите мога да те заведа при един човек, който 2 пъти на 2 различни мотора ми ги е настройвал с едни изобретения и ги прави добре. Защото немогат да се настройват на око никога неможеш да ги синхронизираш добре. Но все пак той ми е синхронизирал четири моторни карбуратора но предполагам с веберите няма да е кой-знае каква рзлика в настройките. Ако са правилно настроени едва ли ще гори чак толкова много.
имаси специално вакумче дето се слага на всеки отвор на карба зада можа да се синхронизира на око пак става ама малко трудно не се знае и подплаваците как са нагласени
Нейко горе-долу на този принцип ги синхронизира. Но четирите са вързани едновременно на вакуми и като поддаваш газ на колата/мотора гледаш поведението им във всеки един момент. Даже бях забелязал, че настроени карборатори като им слоши въздушния филтър се променяха и понякога това оказва влияние какъв е филтара за тях ли е голям ли е малък ли е въздухопотока до всеки един от карбораторите еднакъв ли е.![]()
Покрай тези Ямахи с проблемни карбуратори голяма врътка съм си отварял
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта