Corrado Kompressor

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Corrado G60 Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Нед 18 дек 2011 20:47


Браво, градски, радвам се че ще се движат такива бижута по улиците на нашия град. Бялото много ме кефи и според мен няма да сбъркаш. Иска само джанта и окачване :)

Успех :beer




Потребителски аватар
Te4eto
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:50
Автомобил: VW Corrado
Двигател: KR
Местоположение: Стара Загора

Re: Corrado G60 Стара Загора

Мнениеот Te4eto » Сря 21 дек 2011 17:36


Имах малко свободно време тия дни и нахвърлих няколко идеи за джантите като се има предвид за бяла да е :roll:
91.jpg
92.jpg
93.jpg

А по колата- вече се кара на бензин, газта я махнах сложих и стоповете от другото но забравих да я снимам, много по-добре изглежда с тях. И от днес вече съм със старозагорски номера
94.jpg


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Corrado G60 Стара Загора

Мнениеот golfmk1 » Сря 21 дек 2011 17:46


Центрихте ли я и добре ли тръгна :wink:


Потребителски аватар
Weezy
Мнения: 1352
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
Автомобил: VW Golf mk2 1987
Двигател: JP
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Corrado G60 Стара Загора

Мнениеот Weezy » Сря 21 дек 2011 18:03


Ето някои по-щури идеи от мен, за джантите :)
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Te4eto
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:50
Автомобил: VW Corrado
Двигател: KR
Местоположение: Стара Загора

Re: Corrado G60 Стара Загора

Мнениеот Te4eto » Сря 21 дек 2011 18:08


Центрихме я горе долу, да се движи нормално ама иска още заигравки, в момента ме съсипва с разход, повече от Г60-то, а то гореше доста. Ако случайно се случи да караш зад мене по-добре да отбиеш да не ти залюти на очите :mrgreen:
Мерси за идеите, всяка идея е от полза, може би ще е добре някой ден да прехвърля две джанти да ги щракна на бялата да мога да добия по-добра представа.


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Corrado G60 Стара Загора

Мнениеот Supawiza » Сря 21 дек 2011 18:14


За мен ето така трябва да изглеждат.
Изображение

п.п
Механичната инжекция може и да погорява повечко да ти кажа.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Corrado G60 Стара Загора

Мнениеот stefan4o » Сря 21 дек 2011 18:27


А, в други теми тук разни 16-волтови ентусиасти се кълняха, че горяла под 6 извънградско :lol:


Потребителски аватар
svetoslavstoev
Мнения: 43
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Corrado G60 Стара Загора

Мнениеот svetoslavstoev » Сря 21 дек 2011 18:30


Батка ако имаш някакъв проблем с карбураторите мога да те заведа при един човек, който 2 пъти на 2 различни мотора ми ги е настройвал с едни изобретения и ги прави добре. Защото немогат да се настройват на око никога неможеш да ги синхронизираш добре. Но все пак той ми е синхронизирал четири моторни карбуратора но предполагам с веберите няма да е кой-знае каква рзлика в настройките. Ако са правилно настроени едва ли ще гори чак толкова много.


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: Corrado G60 Стара Загора

Мнениеот neiki4a » Сря 21 дек 2011 18:31


п.п
Механичната инжекция може и да погорява повечко да ти кажа.[/quote]
oсобено като се има предвид че е с карборатори :mhihichr:


Потребителски аватар
svetoslavstoev
Мнения: 43
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Corrado G60 Стара Загора

Мнениеот svetoslavstoev » Сря 21 дек 2011 18:32


stefan4o написа:А, в други теми тук разни 16-волтови ентусиасти се кълняха, че горяла под 6 извънградско :lol:


Не шест брато, а пет :screwy . Даже ако не я караш изобщо негори.
Корадо 9А 13градско 8извън това му е разхода!


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Corrado G60 Стара Загора

Мнениеот Калоян Крумов » Сря 21 дек 2011 18:34


neiki4a написа:п.п
Механичната инжекция може и да погорява повечко да ти кажа.

oсобено като се има предвид че е с карборатори :mhihichr:[/quote]
И то Weber 40mm всеизвестни огромния им разход. Стефанчо между редовете ли чете?


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: Corrado G60 Стара Загора

Мнениеот neiki4a » Сря 21 дек 2011 18:34


svetoslavstoev написа:Батка ако имаш някакъв проблем с карбураторите мога да те заведа при един човек, който 2 пъти на 2 различни мотора ми ги е настройвал с едни изобретения и ги прави добре. Защото немогат да се настройват на око никога неможеш да ги синхронизираш добре. Но все пак той ми е синхронизирал четири моторни карбуратора но предполагам с веберите няма да е кой-знае каква рзлика в настройките. Ако са правилно настроени едва ли ще гори чак толкова много.

имаси специално вакумче дето се слага на всеки отвор на карба зада можа да се синхронизира на око пак става ама малко трудно не се знае и подплаваците как са нагласени :да:


Потребителски аватар
svetoslavstoev
Мнения: 43
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Corrado G60 Стара Загора

Мнениеот svetoslavstoev » Сря 21 дек 2011 18:38


neiki4a написа:
svetoslavstoev написа:Батка ако имаш някакъв проблем с карбураторите мога да те заведа при един човек, който 2 пъти на 2 различни мотора ми ги е настройвал с едни изобретения и ги прави добре. Защото немогат да се настройват на око никога неможеш да ги синхронизираш добре. Но все пак той ми е синхронизирал четири моторни карбуратора но предполагам с веберите няма да е кой-знае каква рзлика в настройките. Ако са правилно настроени едва ли ще гори чак толкова много.

имаси специално вакумче дето се слага на всеки отвор на карба зада можа да се синхронизира на око пак става ама малко трудно не се знае и подплаваците как са нагласени :да:



Нейко горе-долу на този принцип ги синхронизира. Но четирите са вързани едновременно на вакуми и като поддаваш газ на колата/мотора гледаш поведението им във всеки един момент. Даже бях забелязал, че настроени карборатори като им слоши въздушния филтър се променяха и понякога това оказва влияние какъв е филтара за тях ли е голям ли е малък ли е въздухопотока до всеки един от карбораторите еднакъв ли е. :beer
Покрай тези Ямахи с проблемни карбуратори голяма врътка съм си отварял


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Corrado G60 Стара Загора

Мнениеот pe6kata » Сря 21 дек 2011 18:41


при положение че е с карбове, инжекцията му може и в багажника да е... Г60 ако е в час е доста икономичен, не мисля че от всички 4цилиндрови мотори, вграждани в корадо има по-приятен от г60.

въпрос на вкус, но за мен лично бялото е недоразумение за цвят на колата и другото е че на тази кола джантата е брок б1, борбет А и подобни, задължително от 9же нагоре,било то 16 или 17... по важна е ширината, стречинг задължително, в стандатрния си цвят без каквито и да е изгъзици

подходящ цвят, колата е малка и спортна, трябва да е светъл и силен ярък цвят, окачване и подходяща джанта. Нищо повече.


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: Corrado G60 Стара Загора

Мнениеот neiki4a » Сря 21 дек 2011 18:43


svetoslavstoev написа:
neiki4a написа:
svetoslavstoev написа:Батка ако имаш някакъв проблем с карбураторите мога да те заведа при един човек, който 2 пъти на 2 различни мотора ми ги е настройвал с едни изобретения и ги прави добре. Защото немогат да се настройват на око никога неможеш да ги синхронизираш добре. Но все пак той ми е синхронизирал четири моторни карбуратора но предполагам с веберите няма да е кой-знае каква рзлика в настройките. Ако са правилно настроени едва ли ще гори чак толкова много.

имаси специално вакумче дето се слага на всеки отвор на карба зада можа да се синхронизира на око пак става ама малко трудно не се знае и подплаваците как са нагласени :да:



Нейко горе-долу на този принцип ги синхронизира. Но четирите са вързани едновременно на вакуми и като поддаваш газ на колата/мотора гледаш поведението им във всеки един момент. Даже бях забелязал, че настроени карборатори като им слоши въздушния филтър се променяха и понякога това оказва влияние какъв е филтара за тях ли е голям ли е малък ли е въздухопотока до всеки един от карбораторите еднакъв ли е. :beer
Покрай тези Ямахи с проблемни карбуратори голяма врътка съм си отварял

питаш ли ме мене като ежедневката ми е клио 1,4 с два делорто 40-ски :beer
п.п сори за спама в темата



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта