Колата се появи от махалата на Стенли, дори беше с някои негови чаркове (ГТИ волан и километраж, които не съм ползвал и ще върна). Виждал си я, нали ходихме до твоя бояджия с нея
Снимки от септемврийската клубна среща пред НИМ, съвпадаща с тази на кабрио клуба.




Седалките бяха много зле. Старият покрив беше текъл върху шофьорската, която беше изгнила зловещо. На снимката леко съм залепил стърчащите влакна заедно, но само дни по-късно дупките пак бяха зейнали. Единственото решение беше да ги подменя.

За новия салон трябваше да се разкарвам чак до Горна Обльоховица (близо 500 км. отиване и връщане) понеже "колегата" не поиска да ги изпрати. Може би защото седалките не отговаряха на описанието от снимките - имаха много повече забележки и липсваха оригиналните подглавници. Така се издразних, че побързах да си тръгна. В момента не намирам снимка само на седалките, но по-надолу се виждат. Няма нищо фатално, но ме ядоса липсата на отношение.
Имах уговорка с бояджия, Митко Бавната стъпка, да започне колата в средата на октомври. Познавам го добре и му имам пълно доверие, също така е баща на момчето, с което работим по колата. Разглобяването започна.



