
Моя МК2 GTI Bright Blue Metallic
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2
Изглежда доста добре. 

- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Историята на моя МК2
Забравих да спомена,че преди да кача мотора взех че боядисах коша защото беше в лошо състояние

И след известно време поради (явно не хубава гарнитура или недостатъчно стегната глава) издухах гарнитура на главата и айде пак сваляне и тогава реших,че трябва да направя това което 1 вия път не бях сторил и беше голяма грешка а именно да проверя основните лагери и вала как са!!!
Айде пак наново

Свалих вала да видя лагерите



Лагерите някои от тях не бяха хич добре и отпратих вала и главата на шлайф
Основните лагери на вала отидоха чак на 2ри ремонт биелните на 1ви
Взех лагери и заложих на Кобленшмид


Дойде ред и на сглобяването вече за 2ри път
Новите лагери

Айде валчето


И ето че периферията е готова

Вече в коша

Ето я и главата

Този път взех хубава гарнитуа метална на Виктор Рейнц



Едно яко стягане


Също така преди да кача мотора взех инсталация и компютър от КР инсталацията със реле 244 също и моторче за празен ход също от КР


През това време зех че боядисах и ревизирах спирачните апарати


Боядисах Джантите



Също така един Дигитален километраж до 8000




И дълго търсените Hella Magic Colors (Blue)


Намерих и едни пружини на ФК които свалиха колата още малко

И ето че вече готова















И така следва продължение.........

И след известно време поради (явно не хубава гарнитура или недостатъчно стегната глава) издухах гарнитура на главата и айде пак сваляне и тогава реших,че трябва да направя това което 1 вия път не бях сторил и беше голяма грешка а именно да проверя основните лагери и вала как са!!!
Айде пак наново

Свалих вала да видя лагерите



Лагерите някои от тях не бяха хич добре и отпратих вала и главата на шлайф
Основните лагери на вала отидоха чак на 2ри ремонт биелните на 1ви
Взех лагери и заложих на Кобленшмид


Дойде ред и на сглобяването вече за 2ри път

Новите лагери

Айде валчето


И ето че периферията е готова

Вече в коша

Ето я и главата

Този път взех хубава гарнитуа метална на Виктор Рейнц



Едно яко стягане



Също така преди да кача мотора взех инсталация и компютър от КР инсталацията със реле 244 също и моторче за празен ход също от КР


През това време зех че боядисах и ревизирах спирачните апарати


Боядисах Джантите



Също така един Дигитален километраж до 8000




И дълго търсените Hella Magic Colors (Blue)



Намерих и едни пружини на ФК които свалиха колата още малко


И ето че вече готова













И така следва продължение.........

- skary9
- Мнения: 771
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
- Автомобил: Vw MK3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Историята на моя МК2
Поздравления за положения труд по колата 

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Историята на моя МК2
Гледам в гаража, че сърцето е 1Z, така че това няма да е края на темата 

- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Историята на моя МК2
Golf_Diesel_ написа:Гледам в гаража, че сърцето е 1Z, така че това няма да е края на темата
Няма няма има още работа по нея

- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Историята на моя МК2
Така след дълго търсене зех прагове и вежди (GTI Пакет) бяха малко в недобро състояние затова започнах да ги реставрирам



И така след известно време поради някои причини реших 9А то да бъде изваден наново от коша и повече да не се слага въпреки не малкото хвърлени пари по него
Причините бяха висок данък висок разход на гориво и т.н. Исках да сложа нещо хем по икономично хем с голям потенциял и с принудително пълнене а именно TDI 90 кончета (малкия данък)
и доста по нисък разход на гориво!
И така в един прекрасен миг точно когато мислех за тази операция и ми изпадна точно това което търсех а именно TDI 1Z от Голф 3 95 година.За един ден свалих всичко което ще ми бъде необходимо за Swap-a доста изгодно!
Тука сигорно вече ще ме наругаете,също така и мен ме е яд,всички снимки от свалянето и качването на ТДИ то без да искам ги изтрих от апарата

Тук вече готова запалена сменени консумативи,понеже оригиналния кулер от 3ката не става за 2ка се наложи да взема някакъв дето да бъде сложен зад решетката и след много преправяне горе долу се получи все пак няма да се вижда важно е да охлажд






И така след известно време поради някои причини реших 9А то да бъде изваден наново от коша и повече да не се слага въпреки не малкото хвърлени пари по него
Причините бяха висок данък висок разход на гориво и т.н. Исках да сложа нещо хем по икономично хем с голям потенциял и с принудително пълнене а именно TDI 90 кончета (малкия данък)

И така в един прекрасен миг точно когато мислех за тази операция и ми изпадна точно това което търсех а именно TDI 1Z от Голф 3 95 година.За един ден свалих всичко което ще ми бъде необходимо за Swap-a доста изгодно!

Тука сигорно вече ще ме наругаете,също така и мен ме е яд,всички снимки от свалянето и качването на ТДИ то без да искам ги изтрих от апарата



Тук вече готова запалена сменени консумативи,понеже оригиналния кулер от 3ката не става за 2ка се наложи да взема някакъв дето да бъде сложен зад решетката и след много преправяне горе долу се получи все пак няма да се вижда важно е да охлажд




Последна промяна от Dare_16V_9A на Вто 13 мар 2012 22:25, променено общо 1 път.
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Историята на моя МК2
След един тест Драйв зе че стана малка беля

И понеже и без това имаше леки забележки свалих и задната броня и калника за пребоядисване!






И ето вече лакирани и чакащи да изсъхнат







Ето ги и тях



Намерих почти веднага и едно Сиво табло с уредите като ново на 99 000км

И до тук съм стигнал остава ми да сглобя интериора и да налепя ГТИ пакета да го боядисам с цвета на колата!Тук е момента да кажа че всичко което сте видели и виждате до момента си го правя аз сам никой не ми е пипнал или помагал по колата дори и боядисването!
За да добиете представа какво целя като краен резултат искам да постигна това:
Стремя се към изцяло изчистен вид със оригинални детайли това е моето виждане за МК2




И така ще снимам в процес на работа и ще допълвам темата колеги

И понеже и без това имаше леки забележки свалих и задната броня и калника за пребоядисване!






И ето вече лакирани и чакащи да изсъхнат


Ето ги и тях



Намерих почти веднага и едно Сиво табло с уредите като ново на 99 000км
И до тук съм стигнал остава ми да сглобя интериора и да налепя ГТИ пакета да го боядисам с цвета на колата!Тук е момента да кажа че всичко което сте видели и виждате до момента си го правя аз сам никой не ми е пипнал или помагал по колата дори и боядисването!
За да добиете представа какво целя като краен резултат искам да постигна това:
Стремя се към изцяло изчистен вид със оригинални детайли това е моето виждане за МК2




И така ще снимам в процес на работа и ще допълвам темата колеги

- vw gti
- Мнения: 137
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 22:12
- Автомобил: golf 2
- Двигател: 2.0 16v
- Местоположение: blagoevgrad
Re: Историята на моя МК2
много добре се получава колега продължаваи смело напред
- hooligan_6683
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: BWA
- Местоположение: Сапарева баня
Re: Историята на моя МК2
много добре се получава голфа става направо уникат
- Лъвчо
- KMETO
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
- Автомобил: Passat B5 syncro
- Двигател: AFN
- Местоположение: Радомир/София
Re: Историята на моя МК2 9А --> TDI
Голфчето е слънце до година го чакаме на Феста 

- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Историята на моя МК2 9А --> TDI
как можа да го ожулиш с тия истински гуми



- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Историята на моя МК2 9А --> TDI
Лъвчо написа:Голфчето е слънце до година го чакаме на Феста
Хехехе Лъвче,Брат на феста ама отвън на паркинга




Re: Историята на моя МК2 9А --> TDI
Е пичага шапка ти свалям, евала за това, че сам си правиш всичко!!! Иска ми се и аз да можех
Успех!

- kacarov_dupnitsa
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:01
- Автомобил: Ауди А6
- Двигател:
- Местоположение: Станке Димитров
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 9А --> TDI
пффффф направо нямам думи
с една дума Уникален

Re: Историята на моя МК2 9А --> TDI
Екста се е получил голфа колега засичал съм го доста пъти и определено хваща окото. 
П.П. Не е лошо освен да си гледаме колите да пием по бира и да се запознаем лично,така и така сме си от един град

П.П. Не е лошо освен да си гледаме колите да пием по бира и да се запознаем лично,така и така сме си от един град

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта