Долният спойлер на широката броня?

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 08 май 2005 11:10


като се заговори за спойлери и аеродинамика/стабилност темата клони към VW-тунинг.
премествам.




Потребителски аватар
badboy_pl
Мнения: 313
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот badboy_pl » Нед 08 май 2005 16:35


Като става дума за спойлери и влиянието им в/у аеродинамичността едва ли някой отчита факта,че в България из ''тунинг'' фирмите нямат аеро тунел и следователно всичко е на око и от един калъп.Виждал съм/я сугурно и вие/разли4ни марки автомобили а пък с един и същи ''тунинг''. Така че за влиянието им в/у стабилността не може да се говори-всичко си е чиста гъзария


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 08 май 2005 16:42


за аеродинамични изпълнения трябва да се дадат много пари, много изчисления, инвестиция - ама после много се оскъпява продукта, а в БГ масата не могат да си мечтаят за тикава неща.....

Аз преди време се влюбих в едно крило за Г3 от карбон регулируемо на 4 степени на натиск ама 480 евро как да ги дам :cry:


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Вто 10 май 2005 18:40


jettro написа:ей пичове, човека пита за 130км/ч, какви Ферарита какви Поршета......
valdo - братле, поне според мен ако искаш да ти е стабилно Голфето наблегни на окачването и по широки гуми, аеродинамиката май не помага много при нашите колици, поне до сега не съм виждал някоя от тези голфчета дето вдигат по 300 да са накичени със сумати спойлери крила, антикрила и т.н.
Но все пак за спойлера - като го няма колатати е с около 10см по отворена отпред - пак според мен - това би трябвало да оказва някакво влияние върхо стабилноста, все пак влиза доста повече въздух под колата, а и това което съм забелязал досега по нашите коли е, че германците са се постарали да не слагат нищо излишно.


Голфето ми е с 185 R15, твърдо окачване. Задните амортесыори са монро :( - не била много добра марка. Предните не ги зная. Иначе вярно,че говоря за скорости над 130, клонящи до над 180 :) Обаче сега ме сполетя поредния късмет - сцепих си предна дясна гума от вътрешната страна (петрохански проход - голям кеф са тия завои), вулканизирах я, а гумаджия-разбирач ми даде 70-80 км/ч надеждна скорост :) Ех...

От темата до момента затвърдих собственото си виждане - бронята трябва да си я доокомплектовам. След като се изръся за две нови предни гуми, де...



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта