Без тия лепенки май е по-добре .Вие как мислите?
SPARCO,BBS
- Nadya_
- Мнения: 1676
- Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: td
danco написа:Без тия лепенки май е по-добре .Вие как мислите?
Да, WRC-то го махни, червената лайсна на мен лично ми харесва..

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Да, на мен без лепенките ми харесва повече.
Пак да си кажа мнението за хрома (лъскавото) по дръжките и огледалата. Първо щях да ти кажа, че на тази кола и страничния мигач (в калника) трябва да е тъмен, но сега като видях колата от по-близо и странично, мигачът се връзва със задния мигач (кристалната секция).
Продължава да не ми харесват дръжките, а сега видях, че и страничните огледала са такива. Това все пак не е Ауди S8 и чарът на Голфа си е съвсем друг.
Според мен търси друго решение, а именно карбониевия ефект.
В случая сам дал пример с фирма Milotec, които правят за Шкода, но съм сигурен, че някой предлага и за Голф. За огледалата според мен може да се направи и с карбониево фолио.
П.П. Не те ангажирам с мнението ми. Колата ми харесва много!
Пак да си кажа мнението за хрома (лъскавото) по дръжките и огледалата. Първо щях да ти кажа, че на тази кола и страничния мигач (в калника) трябва да е тъмен, но сега като видях колата от по-близо и странично, мигачът се връзва със задния мигач (кристалната секция).
Продължава да не ми харесват дръжките, а сега видях, че и страничните огледала са такива. Това все пак не е Ауди S8 и чарът на Голфа си е съвсем друг.
Според мен търси друго решение, а именно карбониевия ефект.

В случая сам дал пример с фирма Milotec, които правят за Шкода, но съм сигурен, че някой предлага и за Голф. За огледалата според мен може да се направи и с карбониево фолио.
П.П. Не те ангажирам с мнението ми. Колата ми харесва много!
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ilkomuhata
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 18 май 2007 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
bbboiko2004 написа:с червения кант е по добре все пак това си е като трядиция за GTI. А за бед лука мен яко ме кефи такаА от вътре
. Само 1 въпрос не ти ли е неодобен тоя "ръбав" лост. ОТ мен 10++ иначе
За лоста незнам, но такава седалка не е за всеки ден! Имам приятели рали-пилоти, не са пилоти от година или две, тези седалки за състезания да, но няма пилот, който да няма проблем с бъбреци или с кръст! С този тип седалка се понабиват гадно прешлените, готино седи, но не е много полезна, за всеки ден не е! Щом всички пилоти, включително и тези в световния шампионат за тренировъчните автомобили ползват пак такива подобни с отвори за колани, но с раздвижен гръб, които се предвидени за всекидневна употреба ... честно ти го казвам, покарай така колата няколко месеца и сам ще го разбереш!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта