Как да монтираме табло от Голф 4 на Голф 3
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
POLO GTI написа:Vladko написа:има и някои неточности!
Посочи ги, за да не се подведе някой
Ми като начало иммото не само свети но и пищи така че само с разпояване на диода няма да стане.Друго описанието за разкодиране на етикетите на табло от Голф 4 не е точно(има някои верни неща,но някои не са така) и имаш още ама трябва пак да седна да го прегледам-ако някой почне да си го преправя и има проблем тогава ще помагам
- daaed3
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 16:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
колега ще ти бъда много благодарен ако ме опътиш малко заначи намерих майстор който ще свърже по твойте данни таблото
НО имам един проблем незнам точно какво табло да взема колатами е G3 GTI 8V 2E мотор и имам всички екстрички като моментен разход, t-на масло външна-t и другите
само да ме упътиш за таблото благодаря
НО имам един проблем незнам точно какво табло да взема колатами е G3 GTI 8V 2E мотор и имам всички екстрички като моментен разход, t-на масло външна-t и другите
само да ме упътиш за таблото благодаря
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
И аз изнамерих нещо - може и да се преповтаря ама....
Тук става въпрос за монтирването не на голф 3 ,а на поло 6N и не мога да се оправя с превода - май нещо испански надушвам ама пускам го и това е :
Next, not all Golf IV clocks ( tachos) will work. I believe they must have ohne can bus. But you should investigate this by yourself. But i'll check with more people who have already done this.
Fitting the tacho, you will have to get a small bar, where the old tacho sits on. You dont have much space there, but it will fit.
The adaptor, should do his work. It's plug and play, it seems. You should check if the plug is plug and play on both sides or if its prepared only for one end and you will have to connect all the other wires to the other side.
But that is easy, since you have a guide, its just a question of pluggin in the right wires
the schematics goes like this ( in portuguese, but i can translate)
T28/1 - Azul/7, 6, 9, 19, 24 - MASSA
T28/2 - Azul/22 – Indicação da Água do Combústivel
T28/3 - Azul/7, 6, 9, 19, 24 - MASSA
T28/4 - Verde/25 - MFA Reset e Memoria
T28/5 - Azul/7, 6, 9, 19, 24 - MASSA
T28/6 - Verde 30 – Saída de velocidade
T28/8 - Azul/10 – Pressão do Óleo
T28/9 - Ignorar
T28/10 - Azul/11 - Rotações
T28/11 - Azul/23 – Positivo Constante (12V)
T28/12 - Azul/20 - Iluminação
T28/13 - Azul/1 – Positivo Ignição (12V)
T28/14 – não colocado
T28/15 - Verde/23 - MFA tecla de chamada
T28/16 - Azul/12 – Luz do Alternador
T28/17 - Verde/18 – Temperatura do óleo e Aviso
T28/18 - Verde/13 – Travão de Mão
T28/19 - Verde/26 – Temperatura Exterior
T28/20 - Azul/13 – Luz da Resistência
T28/21 - Azul/5 – Indicação do Combustivel
T28/22 - Azul/18 – Pisca esquerda
T28/23 - Azul/8 – Indicador da temperature do líquido de refrigeração
T28/24 - Azul/2 – Pisca direita
T28/25 - Azul/17 - Máximos
T28/26 - Verde/32 – Sinal de Consumo
T28/27 - Azul/28 – Sinal de Velocidade
T28/28 - Livre
But basically its a question of getting the tacho in there and connecting the plugs. Easier said than done, but not a major hassle
One thing you should keep in mind is that you will need a software to get the miles on the new clocks. If you want ( mandatory in portugal), I dont know how the MOT is in the UK
If you have any more questions, contact me
Oh and about the prices. It can go from 100€ to 250€ a tacho and the adaptor are around 35€
Pedro
Тук става въпрос за монтирването не на голф 3 ,а на поло 6N и не мога да се оправя с превода - май нещо испански надушвам ама пускам го и това е :
Next, not all Golf IV clocks ( tachos) will work. I believe they must have ohne can bus. But you should investigate this by yourself. But i'll check with more people who have already done this.
Fitting the tacho, you will have to get a small bar, where the old tacho sits on. You dont have much space there, but it will fit.
The adaptor, should do his work. It's plug and play, it seems. You should check if the plug is plug and play on both sides or if its prepared only for one end and you will have to connect all the other wires to the other side.
But that is easy, since you have a guide, its just a question of pluggin in the right wires
the schematics goes like this ( in portuguese, but i can translate)
T28/1 - Azul/7, 6, 9, 19, 24 - MASSA
T28/2 - Azul/22 – Indicação da Água do Combústivel
T28/3 - Azul/7, 6, 9, 19, 24 - MASSA
T28/4 - Verde/25 - MFA Reset e Memoria
T28/5 - Azul/7, 6, 9, 19, 24 - MASSA
T28/6 - Verde 30 – Saída de velocidade
T28/8 - Azul/10 – Pressão do Óleo
T28/9 - Ignorar
T28/10 - Azul/11 - Rotações
T28/11 - Azul/23 – Positivo Constante (12V)
T28/12 - Azul/20 - Iluminação
T28/13 - Azul/1 – Positivo Ignição (12V)
T28/14 – não colocado
T28/15 - Verde/23 - MFA tecla de chamada
T28/16 - Azul/12 – Luz do Alternador
T28/17 - Verde/18 – Temperatura do óleo e Aviso
T28/18 - Verde/13 – Travão de Mão
T28/19 - Verde/26 – Temperatura Exterior
T28/20 - Azul/13 – Luz da Resistência
T28/21 - Azul/5 – Indicação do Combustivel
T28/22 - Azul/18 – Pisca esquerda
T28/23 - Azul/8 – Indicador da temperature do líquido de refrigeração
T28/24 - Azul/2 – Pisca direita
T28/25 - Azul/17 - Máximos
T28/26 - Verde/32 – Sinal de Consumo
T28/27 - Azul/28 – Sinal de Velocidade
T28/28 - Livre
But basically its a question of getting the tacho in there and connecting the plugs. Easier said than done, but not a major hassle
One thing you should keep in mind is that you will need a software to get the miles on the new clocks. If you want ( mandatory in portugal), I dont know how the MOT is in the UK
If you have any more questions, contact me
Oh and about the prices. It can go from 100€ to 250€ a tacho and the adaptor are around 35€
Pedro
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 18:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Арматурно табло
колеги направих го всичко тръгна но не мога да подкарам оборотомера г3 1.9тди 1З а на старото ми табло си работи а новото табло има CAN bus.Става вапрос за проектче траспортер т4 и табло от пасат4 таблото пасва перфектно но проблема беше електрическата част
Последна промяна от ico001 на Съб 20 сеп 2008 10:39, променено общо 4 пъти.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 18:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: Арматурно табло
[quote="ico001"]колеги направих го всичко тръгна но не мога да подкарам оборотомера г3 1.9тди 1З а на старото ми табло си работи таблото има CAN bus [/quote]
Re: Арматурно табло
ico001 написа:колеги направих го всичко тръгна но не мога да подкарам оборотомера г3 1.9тди 1З а на старото ми табло си работи таблото има CAN bus
Ако си взел табло от бензинова кола няма и да можеш да го подкараш, защото са различни
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 18:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: Арматурно табло
РЕШЕНО дизелово е но има CAN bus сложих друго без CAN и тръгна всичко
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта