след монтажа на джантите дере яко......
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 14:09, променено общо 1 път.
vw_golf_2_Memphis написа:1-во това не е АТС Къп...или е готти или алулайн...прочети и кажи и офсета какъв е...
2-ро 7J при изпрано окачване няма никакъв начин да закачи! и за ет28 и ет20 става дума...
8J с 205/50 отзад упира...
9J с 225/50 да не говорим![]()
говоря за окачване 60/40...и сток вежди
мойте джанти не са АТС къп така ли?кой са АТС къп тогава.и какво е изпрно окачване?
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: след монтажа на джантите дере яко......
nigga написа:колеги не пускам темата като тема от сорта
"да се похваля с новите джанти"
а защото имам проблем.джантата е АТS CUP 7J 15`. както може да се сетите задира на бабуни отзаде.гумата е TOYO PROPEX 205*50.отпред също задира но само когато се хвърля върху спирачките и съм навил волана.
въпроса ми е какво да го правя:
1 мисля си за 1 спортни пружинки та колата да не подава толкова
2 да пробвам да резна мойте - евентуално за да станат по-търдички
3 да сменявам гумите
Готини джанти баш са си ATS CUP

Със спортни пружини,ще продължи да опира даже повече=колата ще е по-ниска.Как според теб с рязане ще втвърдиш твойте пружини нестава единствено заминават амортесьорите така и може да влошиш стабилноста.Така първо резни пластмасовата вежда до ръба на калника от вътрешната страна и другото е смени гумите с по тесни и ниски (195/45 185/50)това е евтиния варянт а скъпия са койлове ама ще стане каруца

- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
на 1вата снимка се вижда една по черна ивица с по черно от вънкашната страна на гумата.. проблема може би е широката гума...
аз караХ 195/50/15 обаче са широки за отзад и се принудиш да сложа опелови джанти поради липса на други
вариант е други гуми по тесни 185 примернУ
вариант 2 леко подрязване на вътрешните страни на калниците/спасява временно до 1-вото натоварване/2-3 човека отзад/ и има опасност да срежеш гумата и раждасфа като опеляк
тези джантаци /макар и обикновени/ са ми любими много кефят
аз караХ 195/50/15 обаче са широки за отзад и се принудиш да сложа опелови джанти поради липса на други
вариант е други гуми по тесни 185 примернУ
вариант 2 леко подрязване на вътрешните страни на калниците/спасява временно до 1-вото натоварване/2-3 човека отзад/ и има опасност да срежеш гумата и раждасфа като опеляк
тези джантаци /макар и обикновени/ са ми любими много кефят

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: след монтажа на джантите дере яко......
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 14:09, променено общо 1 път.
не аз искам да знам каква е разликата щот ми ги продаде колега от форума за ATS-kи.те джанторките са си много яки и са немски мисля пък и са доста прави.като им правиха баланс момчето каза че са в много добро състояние и че преди седмица са продавали същите но в доста по лошо(визуално)състояние
Последна промяна от nigga на Пон 17 мар 2008 20:35, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта