след монтажа на джантите дере яко......

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 14 мар 2008 21:41


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 14:09, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Пет 14 мар 2008 22:05


едно регулируемо окачване колега и си решаваш проблема!
:twisted:


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Пет 14 мар 2008 23:46


vw_golf_2_Memphis написа:1-во това не е АТС Къп...или е готти или алулайн...прочети и кажи и офсета какъв е...
2-ро 7J при изпрано окачване няма никакъв начин да закачи! и за ет28 и ет20 става дума...
8J с 205/50 отзад упира...
9J с 225/50 да не говорим :lol:
говоря за окачване 60/40...и сток вежди


мойте джанти не са АТС къп така ли?кой са АТС къп тогава.и какво е изпрно окачване?


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот negodnika » Съб 15 мар 2008 0:01


nigga написа:колеги не пускам темата като тема от сорта
"да се похваля с новите джанти"
а защото имам проблем.джантата е АТS CUP 7J 15`. както може да се сетите задира на бабуни отзаде.гумата е TOYO PROPEX 205*50.отпред също задира но само когато се хвърля върху спирачките и съм навил волана.
въпроса ми е какво да го правя:
1 мисля си за 1 спортни пружинки та колата да не подава толкова
2 да пробвам да резна мойте - евентуално за да станат по-търдички
3 да сменявам гумите



Готини джанти баш са си ATS CUP :idea:
Със спортни пружини,ще продължи да опира даже повече=колата ще е по-ниска.Как според теб с рязане ще втвърдиш твойте пружини нестава единствено заминават амортесьорите така и може да влошиш стабилноста.Така първо резни пластмасовата вежда до ръба на калника от вътрешната страна и другото е смени гумите с по тесни и ниски (195/45 185/50)това е евтиния варянт а скъпия са койлове ама ще стане каруца :wink:


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Съб 15 мар 2008 0:12


на 1вата снимка се вижда една по черна ивица с по черно от вънкашната страна на гумата.. проблема може би е широката гума...
аз караХ 195/50/15 обаче са широки за отзад и се принудиш да сложа опелови джанти поради липса на други

вариант е други гуми по тесни 185 примернУ
вариант 2 леко подрязване на вътрешните страни на калниците/спасява временно до 1-вото натоварване/2-3 човека отзад/ и има опасност да срежеш гумата и раждасфа като опеляк

тези джантаци /макар и обикновени/ са ми любими много кефят :да:


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Съб 15 мар 2008 19:19


май гуми ще се сменяват.ма по-тесни от 195 отзад няма да сложа-7J джанта е .ако исках 175 или 185 с 14 да си карах по-добре.
най добре ше е 195/50 или 45 отзад и 185/50 или 45 отпред

благодаря на колгите за отгорворите.може някой да и тегли ключ :wink:
ПОЗДРАВИ


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Съб 15 мар 2008 19:43


Трийни малко вътрешния ръб на веждите с флекса точно там, където опира и си готов. Аз така направих :wink: Сега колкото и хора да се качат отзад, няма опиране :D


Потребителски аватар
ninja-3
Мнения: 182
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 22:15
Автомобил: vw passat b5.5 4 motion
Двигател: avf 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот ninja-3 » Съб 15 мар 2008 23:19


точно така,перни малко веждите отвътре с 6-7 мм. и аз така реших проблема


Потребителски аватар
rainheart
Мнения: 627
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 0:08
Автомобил: MK3
Двигател: 1.6 ABU
Местоположение: София

Мнениеот rainheart » Нед 16 мар 2008 1:48


:shock а после след година-две какво остава от веждите. Ако може да ми обясните технологията, че може аз да съм зле, но след подобна манипулация с флексата на една лада, заради мишленки на 195, за една зима беше станала само дупки и люспи ръжда...


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Нед 16 мар 2008 13:09


За тази работа си има грундове, антикори и други тем подобни работи, които предпазват веждите от корозия :wink:


Потребителски аватар
rainheart
Мнения: 627
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 0:08
Автомобил: MK3
Двигател: 1.6 ABU
Местоположение: София

Мнениеот rainheart » Нед 16 мар 2008 18:37


Сигурно ми е много лаишко изказването, но от грундове и бодита в тези участъци няма голяма полза :roll: лично мнение


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 16 мар 2008 22:05


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 14:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Пон 17 мар 2008 19:21


vw_golf_2_Memphis написа:ATS Cup
2бр. - 7J ET20
2бр. - 8J ET18
2бр. - 9J ET15
1000лв.
7-ците и 8-ците:

Изображение


9-тките:

Изображение




Изображение
последната е мойта и найстина е ALULINE.каде е разликата


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пон 17 мар 2008 19:26


Прав е Memphisa но не бях виждал реплики,има малка разлик на борда има един ръб :roll:


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Пон 17 мар 2008 19:33


не аз искам да знам каква е разликата щот ми ги продаде колега от форума за ATS-kи.те джанторките са си много яки и са немски мисля пък и са доста прави.като им правиха баланс момчето каза че са в много добро състояние и че преди седмица са продавали същите но в доста по лошо(визуално)състояние

Последна промяна от nigga на Пон 17 мар 2008 20:35, променено общо 1 път.



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта