Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG - K&N ?
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
Eто две снимки как стои гърненцето в момента.
Не е добре - на криво е, но просто това гърне не е за Г 3 и скоро ще има поправяне на проблема с ново гърненце.
1.
2.
Поздрави.
Не е добре - на криво е, но просто това гърне не е за Г 3 и скоро ще има поправяне на проблема с ново гърненце.
1.
2.
Поздрави.
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
Колега колата ти много ми харесва. Гледам, че я правиш с голям мерак, което е супер, ако пробваш обаче с гърне което не е закривено така нагоре няма ли да е по добре ?
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
RoadRunner написа:Колега колата ти много ми харесва. Гледам, че я правиш с голям мерак, което е супер, ако пробваш обаче с гърне което не е закривено така нагоре няма ли да е по добре ?
Здравко още един колега на моето мнение,казах ти още като го слагахме ама ти не се разбираш от дума

- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
Бароне шат ъп.
Това гърненце няма да остане на колата, както вече писах е прекалено широко и опира и това е причината да е на криво.
Иначе извито на горе стил ДТМ си ми харесва и следвашото ще е за голф, и ще се напасне много добре.
Не се и съмнявам в майсторите си.
Поздрави

Това гърненце няма да остане на колата, както вече писах е прекалено широко и опира и това е причината да е на криво.
Иначе извито на горе стил ДТМ си ми харесва и следвашото ще е за голф, и ще се напасне много добре.
Не се и съмнявам в майсторите си.

Поздрави
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
zdravko_dimitrov1986 написа:Бароне шат ъп.![]()
Това гърненце няма да остане на колата, както вече писах е прекалено широко и опира и това е причината да е на криво.
Иначе извито на горе стил ДТМ си ми харесва и следвашото ще е за голф, и ще се напасне много добре.
Не се и съмнявам в майсторите си.![]()
Поздрави
Казах ти ако искаш да ти дам моето гърне но колицата ти е слаба за него неможе да го захрани та да извади звук



П.П:Извинявам се за спама но не се здържах

- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
След 10 тина часа, живи и здрави, колата отива в за пълна промяна
дано всичко мине по мед и масло, и утре вечер щастливят собственик да пусне снимки 




- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
SpeeDLine1 написа:След 10 тина часа, живи и здрави, колата отива в за пълна промяна![]()
![]()
дано всичко мине по мед и масло, и утре вечер щастливят собственик да пусне снимки
Хахаха нали знаеш че тази вечер щастливия собственик съм аз поради лек проблем от страна на втулките на задните джанти но всичко друго стана екстра,утре е ред на мойта нали Славчо???



- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
Абе писна ми да лежа под голф 3 ки .....




- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
Добър ден.
Вчера беше поредният монтажен ден и както винаги не мина без премеждия, но се свърши добра работа.
Монтира се спортното окачване, свали се ремуса, монтираха са и две от джантоците.
За другите две трябва да се преработят втулките на стругар, което ще стане днеска. Слагаме 2.джанти, някакви дребни доизпипвания и марш на реглаж на предницата.
Довечера ще опиша по подробно всичко свършено с доста снимков материал.
Сега само едно леко загатване.

Поздрави.
П.П. Очаквам да вози като каруца.
Вчера беше поредният монтажен ден и както винаги не мина без премеждия, но се свърши добра работа.
Монтира се спортното окачване, свали се ремуса, монтираха са и две от джантоците.
За другите две трябва да се преработят втулките на стругар, което ще стане днеска. Слагаме 2.джанти, някакви дребни доизпипвания и марш на реглаж на предницата.
Довечера ще опиша по подробно всичко свършено с доста снимков материал.
Сега само едно леко загатване.
Поздрави.
П.П. Очаквам да вози като каруца.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
На какви гуми си? Аз съм 205/40/17 и като ги поспадна малко си вози много приятно даже 

- vaso18
- T.N.T.
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Троян
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
няма ли да има широк нож отпред 

- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
vaso18 написа:няма ли да има широк нож отпред
Ако беше прочел една страница по напред щеше да разбереш, че има широк нож просто е махнат...
Не предполагах, че тая джанта ще седи толкова уникално на иначе перфектния голф.



- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
Голфа е почти завършен днес сложихме и джантите отзад остана да мине на реглаж на предница утре, а също така утре идва гърнето от колегата Алпин. От първи впечатления колата вози ужасно твърдо, но още не сме регулирали твърдостта. Колегата Сандо на какво налягане караш твоите 17 ки ?
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит
Добър вечер колеги.
Както колегата Спийдлайн вече съобщи на финалната права сме. Поне за сега
Така започвам разказа за вчерашният монтажен ден и ще разкажа в няколко мнения, че не ми се пише толкова на веднъж и не ми се качват толко много снимки на веднъж. Умора какво да правиш.
Така 21.03.2010г.
С колегите SPEEDY 86 SPEEDLINE 1 се захванахме за работа към 12 и 30 часа / отново те свършиха на 95 % работата/
1. Колата без тасове и вдигната от едната страна на крик и едно дървено трупче.

2.
Наложи се да се пръска с ръждопреобразовател за да стане по лесно.
3.
На следващата снимка единият колега отвърта другият държи контра.
4.
От долу на амоптесьора отномво има болтове и отново единият отвърта другият държи контра.
5.
Маха се старият амортесьори се слага зеленото койловерче /дърво/;
6.
Отново по обратният ред - болтове, датчици за абс и такива шитни.
7.
8.
И най после колата си ляга върху новото откачване.
9.
А забравих да кажа че използваха скоби за да стегнат пружините на старият амортесьор за да може последният да стане донор за новото винтово окачване.
10.
Ще продължа със снимките и разказа по късно, че изниква работа между другото.
Благодарности на колегите SPEEDY86 SPEEDLINE1.
Поздрави.
Както колегата Спийдлайн вече съобщи на финалната права сме. Поне за сега
Така започвам разказа за вчерашният монтажен ден и ще разкажа в няколко мнения, че не ми се пише толкова на веднъж и не ми се качват толко много снимки на веднъж. Умора какво да правиш.
Така 21.03.2010г.
С колегите SPEEDY 86 SPEEDLINE 1 се захванахме за работа към 12 и 30 часа / отново те свършиха на 95 % работата/
1. Колата без тасове и вдигната от едната страна на крик и едно дървено трупче.
2.
Наложи се да се пръска с ръждопреобразовател за да стане по лесно.
3.
На следващата снимка единият колега отвърта другият държи контра.

4.
От долу на амоптесьора отномво има болтове и отново единият отвърта другият държи контра.
5.
Маха се старият амортесьори се слага зеленото койловерче /дърво/;
6.
Отново по обратният ред - болтове, датчици за абс и такива шитни.
7.
8.
И най после колата си ляга върху новото откачване.
9.
А забравих да кажа че използваха скоби за да стегнат пружините на старият амортесьор за да може последният да стане донор за новото винтово окачване.
10.
Ще продължа със снимките и разказа по късно, че изниква работа между другото.
Благодарности на колегите SPEEDY86 SPEEDLINE1.
Поздрави.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - REMUS - 1 опит





ПС: Графе когато забогатееш трябва да пийнем

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта