
VW Golf 4 TDI
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: VW Golf 4 TDI
Пoне знаеш че вече всичко е станало чук. 

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
Колеги има ли някой, който е бил без халогени и си е купил ключа с опция с халоген и го е монтирал?
Въпроса ми е, че аз купих ключа но като го сложих нямам къси и халоген, иначе дълги има и габарит. Трябва ли да се променя нещо по инсталацията или да се променят местата на крачетата (кабелите) на буксата дето е за самия ключ. Голфа е 1,9 ТДИ 90к.с., а ключа е от 2.8 4х4 бензин.
Оказа се, че ключа е повреден, после сложих този на брат ми от голфа и той е с халогени и си дойдоха късите, само че не искат да светнат халогените.
Дайте някакво инфо защо може да е така
Въпроса ми е, че аз купих ключа но като го сложих нямам къси и халоген, иначе дълги има и габарит. Трябва ли да се променя нещо по инсталацията или да се променят местата на крачетата (кабелите) на буксата дето е за самия ключ. Голфа е 1,9 ТДИ 90к.с., а ключа е от 2.8 4х4 бензин.
Оказа се, че ключа е повреден, после сложих този на брат ми от голфа и той е с халогени и си дойдоха късите, само че не искат да светнат халогените.
Дайте някакво инфо защо може да е така
Re: VW Golf 4 TDI
viewtopic.php?f=5&t=355170
релето го имам
Това мисля също ще ти е от полза, теб те интересува T10 буксата в случая.
По всяка вероятност, щом колата е оригинално без халоген, пин 2 на T10 - гнездото ти е празно, съответно трябва да си намериш подходящо пинче (от стари букси на инсталации), и да го поставиш на пин 2, което се явява плюс и да хванеш маса от пин 8. Всичко това минава през реле, което по спомен вземаше плюс от габарит
...мисля е описано в линка който съм ти дал . При този начин на вързване, при включване на дълги, халогените автоматично изгасват, съответно при изключване на дълги, халогените святкат, ако ключа е в положение на халоген.

релето го имам
Това мисля също ще ти е от полза, теб те интересува T10 буксата в случая.
По всяка вероятност, щом колата е оригинално без халоген, пин 2 на T10 - гнездото ти е празно, съответно трябва да си намериш подходящо пинче (от стари букси на инсталации), и да го поставиш на пин 2, което се явява плюс и да хванеш маса от пин 8. Всичко това минава през реле, което по спомен вземаше плюс от габарит

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
Златен си morfei1
Знаех си, че си като перфектно заредена библиотека на която книгите не хващат прах!!!
Много ти благодаря!!!
Знаех си, че си като перфектно заредена библиотека на която книгите не хващат прах!!!Много ти благодаря!!!
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
Малко раздвижване по темата


днес реших да си поиграя малко с корите на вратите, че тези увиснали платове ме дразнеха адски много. Свалих ги и опитах да ги претапицирам. Първо мислех с Еко-кожа ама нещо не се получи, имаше гънки които много ме дразнеха и реших да сложа пак плат и стана перфектно:


поиграх си малко със смола и влакнеста марля да заздравя малко корите,че някога явно са мокрени (може и да са прани) и едната беше счупена


после сложих и малко смола на самите щипки и мисля че стана повече от здраво, за закрепване на двете кори една към друга


това е пасажерската, а утре се захващам с другите


днес реших да си поиграя малко с корите на вратите, че тези увиснали платове ме дразнеха адски много. Свалих ги и опитах да ги претапицирам. Първо мислех с Еко-кожа ама нещо не се получи, имаше гънки които много ме дразнеха и реших да сложа пак плат и стана перфектно:


поиграх си малко със смола и влакнеста марля да заздравя малко корите,че някога явно са мокрени (може и да са прани) и едната беше счупена


после сложих и малко смола на самите щипки и мисля че стана повече от здраво, за закрепване на двете кори една към друга


това е пасажерската, а утре се захващам с другите
- Steels
- Мнения: 430
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: VW Golf 4 TDI
И аз трябва да правя такава процедура. Ама винаги съм се чудил с какво да захвана тази кора с плата за кората на вратата
, ако ме разбра?
- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
Re: VW Golf 4 TDI
Супер се получило направо оригиналдъ 

-
VALENTINO87
- Мнения: 1742
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: VW Golf 4 TDI
Black Demon написа:Супер се получило направо оригиналдъ

- golf_ maniak
- Мнения: 544
- Регистриран на: Вто 09 мар 2010 16:45
- Автомобил: Голф 3 16в
- Двигател: Абф
Re: VW Golf 4 TDI
Някакво развитие със проекта на колата колега ..................
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
за момента все още е във същия си вид, но да позагрее малко времето и ще има развитие 
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
малко да се събудим
Ето една придобивка която от доста време търсех и вече е факт


Ето една придобивка която от доста време търсех и вече е факт


- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
сега едно пране и малко заздравяване на дунапрена че е тръгнал и ще си отиде на място
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: VW Golf 4 TDI
Честита придобивка! Изглежда доста запазен 

- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
Re: VW Golf 4 TDI
Много добре изглеждат доста са запазени.Айде качвай ги в колата.
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: VW Golf 4 TDI
шофьорската седалка я разглобих и се оказа това което очаквах, малко скъсан е дунапрена и правен от някой но не е направен като хората, но е поправимо и ще стане като нов. Тази процедура е правена на брат ми на седалките и вече 2 години е без забележка. ето и състоянието на дунапрена. Аз очаквах да е много повечко, както на брат ми беше, но е добре горе долу.








Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта