Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG - K&N ?

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"

Мнениеот RoadRunner » Сря 24 мар 2010 10:36


Ако налягането в гумата е по-малко няма ли да се прецака външния грайфер и риска от тъй наречените жабки няма ли да стане по-голям ?




jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"

Мнениеот jims » Сря 24 мар 2010 10:39


-

Последна промяна от jims на Вто 10 юни 2025 11:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 24 мар 2010 11:34


Добър ден на всички.
Наистина с по малко налаген м гумите си е риск да направим балонче. Окачването като се нагласи още на твърдост ще стане сравнително поносимо. за сега времето е основната пречка.
Пластмасовите елементи ще се освежат, но имам дилема - един приятел предлага да ги намажем с нещо за обувки, а друг приятел предлага да облепим с вестници и да ги пръснеме със спрей. раздвоен съм.
Сега основният проблем е реглаж на колата - само предницата ли трябва или и задницата.
В самоков има 2 които правят реглаж, но всички познати ме карат да ида в Дупница. Обаче това е излишен разход и винетка нямам. Колата все още не е с регулирана предница и бие на ляво. Извън града не излизам, а и в града повече от 40 не се вдига, че ще се разглоби от друсане.
Да покажа - една от идеите на тунинга.
1.Изображение
И какво се получи в реалност.
Изображение
Доста близко ми се струва. :D


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"

Мнениеот negodnika » Сря 24 мар 2010 11:56


Ако пръскаш пластмасите задължително пластификатор се пръска иначе почва да се люпи от водоструика, сложи и широкия нож, че така е грозно а е 28лв чисто нов (интеркар) вярно не е оригинален, но и втора ръка се намират за горе долу тези пари 8)


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"

Мнениеот Bai Sando » Сря 24 мар 2010 11:59


Просто мини пластмасите с пистолет за горещ въздух :да: Виждал съм на клипче как го правят и се получава супер.


Потребителски аватар
bodil4o
Мнения: 434
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"

Мнениеот bodil4o » Сря 24 мар 2010 13:52


С боя за обувки става перфектно.Повече от половин година стоят като нови :D


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"

Мнениеот golfmk1 » Сря 24 мар 2010 13:54


аз си направих задната броня с горещ въздух и се получи добре mhihi според мен това е най добрия начин за освежаване :да:макар и временен


Потребителски аватар
dinkonikolaev
Мнения: 1838
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
Двигател: PF AAM
Местоположение: Нова Загора

Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"

Мнениеот dinkonikolaev » Сря 24 мар 2010 13:58


Аз използвам 2 метода за освежаване на брони.Единия е с мляко за табло(2лв) но ефекта е минимален...до другото миене
Втория начин е с пистолета за горещия въздух,който явно сържи повече :beer


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 24 мар 2010 17:59


Добър вечер.
Точно в момента броните са последна грижа.
Днеска колата се повдигна както от пред така и отзад, но май е повечко и ще трябва леко да се смъкте. Регулира се и на твърдост. сега вози идеално, няма нищо общо с първоначалното дървено возене. Изключително стабилна е на път с доста неравности.Сега какъв е проблемът. Ходихме до село Яхнево до Дупница при един майстор Митко /ламбе/ да регулира предницата на автомобила. Сипах 20лв бензин и взехме винетката на колегата SPEEDLINE 1. Хубаво майсторът я регулира. Преди биеше на ляво. Обаче сега почна в противоположната посока - надясно и то прискорости дори 40-50км.
Проверихме налягането в гумите - еднакво, няма балони и такива шитни.
Сега пак трябва да се вееме до там.
Вече взе да ми писва - едно че пари няма а само излишни разходи.
утре имаме уговорка да се монтира спортното гърне, пък да видим какво ще излезе.
Много ме е яд за предницата.
Поздрави.


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1940
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"

Мнениеот beuchat » Сря 24 мар 2010 18:37


Не е задължително да напрръскаш пластмасите с пластификатор.Моите направо ги напръсках със спрей.От миналото лято до сега не са мръднали.


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"

Мнениеот my heart iS iCe » Сря 24 мар 2010 18:41


beuchat написа:Не е задължително да напрръскаш пластмасите с пластификатор.Моите направо ги напръсках със спрей.От миналото лято до сега не са мръднали.

Има спецялен спрей за брони, около 15 лева струва, пръскаш бронята един път, и забравяш за 2 години напред за осфежаване...
Но според мен колегата ако има възможност нека си направи броните в цвета на колата, и колата му става супер :да:


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"

Мнениеот sashobas » Сря 24 мар 2010 19:00


Като си сменял окачването си променил наклоните и не трябва като ти регулират предния мост да ти въртят накрайниците а да ти ги оправят или от шарнира или от самия амортисьор от захвата към шенкела.Ако преди предницата ти е била добре няма причина сега да ти дърпа на една страна.Успех.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 24 мар 2010 19:20


Значи когато си бяях със зимните гуми колата си държеше идеална линия. После след смяна на окачването почна сериозно да отива на ляно. Това е разбираемо.
Днеска след реглажа колегата SPEEDY 86 пробва колата и каза че върви право. После като се прибрахме в Самоков и аз я пробвах на равно и си бие само,че на другата страна - на дясно.
Ха сега де. Чудя се пак ли да ида до Дупница или да се доверя на самоковските ,,майстори".
Браните ще си седят черни - само ще се освежат. Така си ми харесва с черни предпазители.
Добре , че поне окачването стана екстра.


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"

Мнениеот sashobas » Сря 24 мар 2010 19:56


А да не би да е било заради неравности по пътя?Покарай малко така и виж как се държи.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"

Мнениеот negodnika » Сря 24 мар 2010 19:56


beuchat написа:Не е задължително да напрръскаш пластмасите с пластификатор.Моите направо ги напръсках със спрей.От миналото лято до сега не са мръднали.


Пръскал съм си моите брони с обикновен мат и се налюпиха супер грозно,после купих уж специален за брони, той държа малко повече и пак същото, като се има предвид, че броните бяха подготвени на водно и обезмаслени, та който иска да си чупи главата на мен ми писна през месец да боядисвам :idea:



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта