Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG - K&N ?
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"
Ако налягането в гумата е по-малко няма ли да се прецака външния грайфер и риска от тъй наречените жабки няма ли да стане по-голям ?
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"
-
Последна промяна от jims на Вто 10 юни 2025 11:22, променено общо 1 път.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"
Добър ден на всички.
Наистина с по малко налаген м гумите си е риск да направим балонче. Окачването като се нагласи още на твърдост ще стане сравнително поносимо. за сега времето е основната пречка.
Пластмасовите елементи ще се освежат, но имам дилема - един приятел предлага да ги намажем с нещо за обувки, а друг приятел предлага да облепим с вестници и да ги пръснеме със спрей. раздвоен съм.
Сега основният проблем е реглаж на колата - само предницата ли трябва или и задницата.
В самоков има 2 които правят реглаж, но всички познати ме карат да ида в Дупница. Обаче това е излишен разход и винетка нямам. Колата все още не е с регулирана предница и бие на ляво. Извън града не излизам, а и в града повече от 40 не се вдига, че ще се разглоби от друсане.
Да покажа - една от идеите на тунинга.
1.
И какво се получи в реалност.

Доста близко ми се струва.
Наистина с по малко налаген м гумите си е риск да направим балонче. Окачването като се нагласи още на твърдост ще стане сравнително поносимо. за сега времето е основната пречка.
Пластмасовите елементи ще се освежат, но имам дилема - един приятел предлага да ги намажем с нещо за обувки, а друг приятел предлага да облепим с вестници и да ги пръснеме със спрей. раздвоен съм.
Сега основният проблем е реглаж на колата - само предницата ли трябва или и задницата.
В самоков има 2 които правят реглаж, но всички познати ме карат да ида в Дупница. Обаче това е излишен разход и винетка нямам. Колата все още не е с регулирана предница и бие на ляво. Извън града не излизам, а и в града повече от 40 не се вдига, че ще се разглоби от друсане.
Да покажа - една от идеите на тунинга.
1.
И какво се получи в реалност.
Доста близко ми се струва.

- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"
Ако пръскаш пластмасите задължително пластификатор се пръска иначе почва да се люпи от водоструика, сложи и широкия нож, че така е грозно а е 28лв чисто нов (интеркар) вярно не е оригинален, но и втора ръка се намират за горе долу тези пари 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"
Просто мини пластмасите с пистолет за горещ въздух
Виждал съм на клипче как го правят и се получава супер.

- bodil4o
- Мнения: 434
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"
С боя за обувки става перфектно.Повече от половин година стоят като нови 

-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"
аз си направих задната броня с горещ въздух и се получи добре
според мен това е най добрия начин за освежаване
макар и временен


- dinkonikolaev
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
- Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
- Двигател: PF AAM
- Местоположение: Нова Загора
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"
Аз използвам 2 метода за освежаване на брони.Единия е с мляко за табло(2лв) но ефекта е минимален...до другото миене
Втория начин е с пистолета за горещия въздух,който явно сържи повече
Втория начин е с пистолета за горещия въздух,който явно сържи повече

- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"
Добър вечер.
Точно в момента броните са последна грижа.
Днеска колата се повдигна както от пред така и отзад, но май е повечко и ще трябва леко да се смъкте. Регулира се и на твърдост. сега вози идеално, няма нищо общо с първоначалното дървено возене. Изключително стабилна е на път с доста неравности.Сега какъв е проблемът. Ходихме до село Яхнево до Дупница при един майстор Митко /ламбе/ да регулира предницата на автомобила. Сипах 20лв бензин и взехме винетката на колегата SPEEDLINE 1. Хубаво майсторът я регулира. Преди биеше на ляво. Обаче сега почна в противоположната посока - надясно и то прискорости дори 40-50км.
Проверихме налягането в гумите - еднакво, няма балони и такива шитни.
Сега пак трябва да се вееме до там.
Вече взе да ми писва - едно че пари няма а само излишни разходи.
утре имаме уговорка да се монтира спортното гърне, пък да видим какво ще излезе.
Много ме е яд за предницата.
Поздрави.
Точно в момента броните са последна грижа.
Днеска колата се повдигна както от пред така и отзад, но май е повечко и ще трябва леко да се смъкте. Регулира се и на твърдост. сега вози идеално, няма нищо общо с първоначалното дървено возене. Изключително стабилна е на път с доста неравности.Сега какъв е проблемът. Ходихме до село Яхнево до Дупница при един майстор Митко /ламбе/ да регулира предницата на автомобила. Сипах 20лв бензин и взехме винетката на колегата SPEEDLINE 1. Хубаво майсторът я регулира. Преди биеше на ляво. Обаче сега почна в противоположната посока - надясно и то прискорости дори 40-50км.
Проверихме налягането в гумите - еднакво, няма балони и такива шитни.
Сега пак трябва да се вееме до там.
Вече взе да ми писва - едно че пари няма а само излишни разходи.
утре имаме уговорка да се монтира спортното гърне, пък да видим какво ще излезе.
Много ме е яд за предницата.
Поздрави.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"
Не е задължително да напрръскаш пластмасите с пластификатор.Моите направо ги напръсках със спрей.От миналото лято до сега не са мръднали.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"
beuchat написа:Не е задължително да напрръскаш пластмасите с пластификатор.Моите направо ги напръсках със спрей.От миналото лято до сега не са мръднали.
Има спецялен спрей за брони, около 15 лева струва, пръскаш бронята един път, и забравяш за 2 години напред за осфежаване...
Но според мен колегата ако има възможност нека си направи броните в цвета на колата, и колата му става супер

- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"
Като си сменял окачването си променил наклоните и не трябва като ти регулират предния мост да ти въртят накрайниците а да ти ги оправят или от шарнира или от самия амортисьор от захвата към шенкела.Ако преди предницата ти е била добре няма причина сега да ти дърпа на една страна.Успех.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"
Значи когато си бяях със зимните гуми колата си държеше идеална линия. После след смяна на окачването почна сериозно да отива на ляно. Това е разбираемо.
Днеска след реглажа колегата SPEEDY 86 пробва колата и каза че върви право. После като се прибрахме в Самоков и аз я пробвах на равно и си бие само,че на другата страна - на дясно.
Ха сега де. Чудя се пак ли да ида до Дупница или да се доверя на самоковските ,,майстори".
Браните ще си седят черни - само ще се освежат. Така си ми харесва с черни предпазители.
Добре , че поне окачването стана екстра.
Днеска след реглажа колегата SPEEDY 86 пробва колата и каза че върви право. После като се прибрахме в Самоков и аз я пробвах на равно и си бие само,че на другата страна - на дясно.
Ха сега де. Чудя се пак ли да ида до Дупница или да се доверя на самоковските ,,майстори".
Браните ще си седят черни - само ще се освежат. Така си ми харесва с черни предпазители.
Добре , че поне окачването стана екстра.
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"
А да не би да е било заради неравности по пътя?Покарай малко така и виж как се държи.
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MKIII ,,Aligator GT" - WEITEC, OZ 17"
beuchat написа:Не е задължително да напрръскаш пластмасите с пластификатор.Моите направо ги напръсках със спрей.От миналото лято до сега не са мръднали.
Пръскал съм си моите брони с обикновен мат и се налюпиха супер грозно,после купих уж специален за брони, той държа малко повече и пак същото, като се има предвид, че броните бяха подготвени на водно и обезмаслени, та който иска да си чупи главата на мен ми писна през месец да боядисвам

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта