

Vento написа:Да, видях те и аз - по фаровете, ксенона и бед-лука. Много е добре, само дребна забележка - тоя бедлук нещо не си му уцелил ъгълът спрямо маската и стои ръб където почва - не се слива точно с маската. Дано си ме разбрал.
Vento написа:5000k е, исках 4500k, ама тогава нямаше. Как свети отсреща, заслепява ли и като цвят как е?
А бедлука при първа възможност го оправи, щото наистина не е естетично и бие на очи - щом за 3-5сек при разминаване ми се наби на очи, смятай...
Vento написа:И аз на Вентото съм с 6000k и синее повече и свети по-слабо на пътя, а на буса съм с 4500k и свети още по-красиво и осветява още по-добре. Вече съм решил над 5000k да не слагам, дори ако има 4300-4500 най-добре.
neon написа:Vento написа:И аз на Вентото съм с 6000k и синее повече и свети по-слабо на пътя, а на буса съм с 4500k и свети още по-красиво и осветява още по-добре. Вече съм решил над 5000k да не слагам, дори ако има 4300-4500 най-добре.
Това е правилната цветна температура. В интерес на истината най-много ми харесва светенето на 5000К!
yoan4o написа:+1
Неслучайно повечето заводски ксенони са 3400К, щото при пътни условия наподобяващи слаба мъгла, с по-висока температура на ксенона по-добре да караш само на габарити....
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта