Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
onazi
Мнения: 1160
Регистриран на: Пет 27 апр 2012 1:53
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот onazi » Чет 23 май 2013 21:44


Признавам теб и колата ти.
Страхотна е, радост за очите ми е :bowdown




Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 23 май 2013 22:09


GTI_16VT написа:
Да колега,4-то бутало сцепих миналата събота.Колата вече е сглобена,снощи я разработих и днес ще се настройва.Надявам се да събудим още някой друго магаре :smile



Нещо получи ли се след доработките,резултати?

Аз съм се захванал да си правя моя скоро време, и експериментирам с изпускателни колектори с които да обърна турбината на горе,че надолу нали пречи лапата,а искам да не режа лапи и простотии.

взех изпускател от ауди 80 тди,че е нагоре при него,нооо Fail :37


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Чет 23 май 2013 22:34


Ами резултатите като коне са 154 kw на гуми или около 245 к.с на мотор.С това турбо повече няма да можем да изкараме,трябва да се мисли за GTB2260.По ми стана интересно това,че колата си подобри времето и териналната скорост с не малко на фона на минималното повишение на конете.
На Сливен в събота давах постоянни 13.7 със старт 2.3хх.
Неделя с +50 шота азот времето падна на 13.2 и 178 км/ч.,като старта пак клонеше към 2.3
За около 280 коня и 1210 кг мисля,че е достатъчно бързичка :smile


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Чет 23 май 2013 22:40


Adrian-AAA написа:Аз съм се захванал да си правя моя скоро време, и експериментирам с изпускателни колектори с които да обърна турбината на горе,че надолу нали пречи лапата,а искам да не режа лапи и простотии.

взех изпускател от ауди 80 тди,че е нагоре при него,нооо Fail :37


Ами аз си мисля,че с турбото горе ще стане работата.Тук във Варна съм виждал голф 3 с 2260 и момчето го е събрало от горе.Ти ако ще си с по-малко турбо трябва да стане още по лесно.Аз още не съм стигнал до там,но като му дойде времето ще го мисля.Ако случайно те изпреваря,ще постна снимки да видиш кое как е станало :th_up


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 23 май 2013 23:34


Ще слагам Хибридна 1749v с Студен охлюв от 2.5 тди 2052v. Рових се цяла вечер и вече не знам какъв колектор да търся.

Гледам,че и с АФН-овия я слагат или правени :neutral утре ще меря наораво на изваден мотор кое как идва


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Съб 25 май 2013 15:06


Вчера погледнах на една 3 ка как е монтирано турбото.Няма никакви ядове,ползва се колектор от 1.6 тд с трапецовидният фланц или от] 1.9 тд с триъгълният.И на двата колектора фланците им фабрично сочат на горе.Въпросната тройка беше с 2256 и има достатъчно място и за по-голям турбалан :)

2013-04-30-1020_3.jpg

:cool


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот Adrian-AAA » Съб 25 май 2013 22:23


hmmm аз май точно този имам триъгълния от 1.9 тд,но турбината е от пасат и затова явно не ми пасва въобще на колектора :icon_lol

Добре,че имам друга топла част от голф в мазето,но не помня с делящ ли беше :confused


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот rufkata » Нед 26 май 2013 0:25


Така, това е първата тема която изчетох от-до дори и точките и запетайките. Уникален вървеж, много сила :11 колата безспорно е уникална времената на драг са направо жестоки :bowdown . Няколко въпроса, ако решиш да отговориш :smile колата до преди да спука бутало е била сток от към мотор, турбината дюзите и 6-степенната скоростна в следствие як съединител бяха новите модификации, челен кулер също, от там ли дойдоха тези 200+ коня, или има и нещо друго?


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Нед 26 май 2013 11:03


Единствената нова модификация на колата са 4 те бутала от АХФ мотор.Всичко друго,което си изброил си беше на колата и преди това.Тя и тогава беше 200+ к.с :)


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот Adrian-AAA » Нед 26 май 2013 13:38


Ще споделиш ли каква е разликата с тези бутала от АХФ, чел съм,че има по леки бутала по чуждите форуми и изкарвали повече кончета и NM. Чел съм,че от ASV са татива


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Нед 26 май 2013 14:13


Тези,които сложих са малко по-тежки от АФН-овите.Хубавото обаче е,че имат бронзови втулки на буталните болтове и уж били по-здрави.Колко ще издържат тези ще видим :)


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот Adrian-AAA » Сря 12 юни 2013 21:28


Колега,сложих Хибридната турбина :confused и нищо,даже стана по мудна,налягането го наблюдавам горе долу е същото като с старата турбина 1.0- 1.2бар.
Малко по късно почва да надува в ниските предавки,а на 4-та и 5-та почва да вдига налягането до 1,5 бар.

Забелязах,че и не може да направи Пик-ово надуване както преди

Sorry,че ти пиша в темата,но нова да пускам няма смисъл

Сглобил съм турбина от gt1749v и студен охлюв от gt2052v. имам чип и дюзи 0.216

Какво предполагаш не е наред при положение,че си и пуши черно което значи,че не е бедно


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот Supawiza » Сря 12 юни 2013 21:57


Adrian-AAA написа:Колега,сложих Хибридната турбина :confused и нищо,даже стана по мудна,налягането го наблюдавам горе долу е същото като с старата турбина 1.0- 1.2бар.
Малко по късно почва да надува в ниските предавки,а на 4-та и 5-та почва да вдига налягането до 1,5 бар.

Забелязах,че и не може да направи Пик-ово надуване както преди

Sorry,че ти пиша в темата,но нова да пускам няма смисъл

Сглобил съм турбина от gt1749v и студен охлюв от gt2052v. имам чип и дюзи 0.216

Какво предполагаш не е наред при положение,че си и пуши черно което значи,че не е бедно


Най-вероятно актуатора не ти е настроен както трябва а и софтуерно може да се пипне да надува малко по-рано но се иска заигравка с картата на газта.
Аз карам с хибрид на VB 1752 и си надува съвсем малко нагоре от нормалната като е настроена на 1,5 холд.


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Сря 12 юни 2013 21:59


Нормално е колата да стане по-мудна в ниските обороти,все пак до сега си карал със стандартното си турбо,което е доста малко и спулва рано.Казваш,че имаш чип.Кога е правен,преди или след смяната на турбото?Ако е от преди,най-вероятно такова наягане е зададено на компа и ще трябва ремап.Смени ли си МАП-а,защото знаеш оригиналния е до 1.50.Другото за което се сещам е че има значение как ти е събрано турбото и геометрията дали е правилно монтирана.Също така има и игра с гейта,кога и как да ти развърта турбото.Малкия надув може да е и от липса на гориво.Ако нямаш достатъчно пуснато гориво няма как да имаш и достатъчно боост,камоли пикове.Това 1.2 бара ми се струва малко,според мен.С подобен сетъп мой приятел изкара около 160-165 коня мотор с 1749вб турбо.


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот V@lDo » Сря 12 юни 2013 22:01


А софтуера му дали е за това турбо и дюзи? Иначе причини бол.

п.п. Тъй тъй..



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта