Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Силно се надявам да дойдеш на Узана и да го разгледам.От малък се заглеждах в тея Рокота,винаги са ми харесвали
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Мислил ли си да направиш халогена жълт, изглежда доста приятно според мен .
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Колега, Рокото е жестоко. Скоро ще си имаш двойник във форума, но като приключа със сегашният проект, тогава ще се прехвърля на Рокото. Относно стоповете - има ги в Ибей, но цените са им невероятни. Тъй като моето е със същите стопове и като цяло колата е едишън "White Cat", та ми беше счупен десният стоп и си купих такъв от немският иБей за 100 евра. Мен ме чака горе-долу същото, през което и ти минаваш - зачистване ръжди (които в интерес на истината почти липсват, аз оцелих на гаражен автомобил, но има лек удар отзад затова и ми беше счупен стопа), боя, претапициране на целият салон и т.н., като ще сменим и двигателя. Ето го и моето Роко:
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Честито колега със здраве да си го караш и да те радва много... много километри. Тъкмо се чудех кой отнесе White Cat-a. И аз го гледах дълго време, но вече се бях хванал на хорото и с две дини щеше да ми е в повече. М/у другото пружините на твойто с които се продаваше първоначално ги взех и са при мен. Не са толкова понижаващи колкото момчето твърдеше и според мен са от Поло, но за момента са на колата и са новички. :) Пича до колкото помня го продаваше с два почти нови стопа и още един нов кит за купето. Поздравявам те.. сделката си я бива и нещата, които са смянявани по колата също звучаха добре към офертата, даже се учудвам как по рано не го купиха. Понеже доста следя пазара на Scirocco MK2 и смея да втърдя, че горе долу поназнайвам кое на къде отива и каква съдба го сполетява се радвам от факта, че колата е попаднала в добри ръце. При мен се получи така, че от чакане да изпадне добър екземпляр накрая не издържах на "психическото напрежение" и си купих това което се вижда в началото на темата ми. Надявам се да се добера тази година до Узана и да се съберем поне 3-4 МК2 за да е малко по пъстър пеизажа от 2012 година. Ако някой Рокаджия чете темата ми и е решил да се весне на "сборО" нека драсне на ЛС.
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Мерси, колега. В интерес на истината, добре че свалихме от цената, защото тези неща, които бяха "сменени" ги сменяхме наново... Но въпреки това си излезна доста запазен екземпляр. До 1 месец проекта ще започне. За жалост ще пропусна Узана и тази година. Може би догодина...
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Малко снимки на тръгване от Узана.
- Прикачени файлове
Последна промяна от Kirocco на Вто 03 сеп 2013 20:19, променено общо 2 пъти.
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Последна промяна от Kirocco на Вто 03 сеп 2013 21:58, променено общо 1 път.
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Едно от нещата, които бях набелязал да се оправят за тази година беше и изцяло салона на колата. Дълго време търсех бял плат, който е близък до този в Рокото за да възстановя салона до предишния му блясък... Такъв не открих а ходих на доста места включително и хотела по пътя за Панчерево където е супер заредено с авто платове. Както и да е.. Реших да интерпретирам с черен плат като избрах от няколко този, който най-ми допада и се връзва с колата. Идеята беше да се претапицират крайните части от седалката, като перила и страници, а средата да си остане оригиналното бяло каре, за да се запази до "някъде" чара и оригиналността на колата. За тези които ще питат защо не го направи кожа? - Ще отговоря!
Не, че не ми харесва, но трябваше да го направя с изкуствена кожа, а не естествена. Причината предполагам е ясна и тя е чисто финансова. Перилата облечни с изкуствена кожа не след дълго ще се напукат и разкъсат при все това, че колата седи на паркинга пред блока за това черния плат беше логичния избор. И така нещата се получиха задоволително добре. Казвам задоволително поради няколко причини. Шофьорска седалка беше видяла адски много зор от задни части през годините и левите и перила бяха тотално унищожени. Наложи се да бъдат изцяло подменени с аналогични. И понеже седалките на Сироко не са 100% идентични нито с тези на Г1 нито с Г2 (моля да не се спори с мен тук) на помощ ми се притече един приятел olimpiaivo, който ми подари дясна седалка от Роко. (дано не се обиди за това, което ще разкажа) Малко ще се отклоня от темата... Седалката, която olimpiaivo ми подари е дясната седалка от Рокото на Pironski. Свърши ми чудесна работа за възстановяването на моята седалка от към перила и някой други дреболийки. Та Pironski брат в моето Роко има частица от твоята колица (което и покачва нумизматичната стойност и това може само да ме радва). Да се върна към темата. Не съм много доволен от резултата с перилата на предните седалки. Плата е опънат добре но кантовете на места седят леко на вълнички. Това се получи така, защото казах на тапицера, че държа да запазим максимално оригиналния вид на салона и от друга страна да стой естетически добре.... Явно не ме е разбрал напълно добре за естетическата страна и е наблегнал на оригиналността. Само и само да ми угоди е сложил кантовете, който от годините са се изпекли от жегата и се гънат на където си искат. Даже тапицера ми се оплака, че си бил счупил две игли на машината. Видях седалките след като всичко беше готово. Както се казва след дъжд качулка. Не, че е болка за умиране, но с прихлупване и кант само от шев щеше да седи по добре. Ама карай няма да ставам, чак толкова педантичен и така е добре. "оригиналнО". Буквално предпоследния ден преди събора беше готов салона за това и не успях да го изпера а само освежих с препарати за тапицерия. Иначе бялото щеше да е истински бяло и щях да кандидатствам за някоя реклама на Ariel или някоя белина. Смятам, че салона като цяло се получи добре с черната кора на багажника. Търсех точно този равномерен контраст на черно и бяло. (Как говоря?... като за класическо Ferrari) А, щях да забравя да благодаря на моя човек с черното Роко, който ми намери - изнамери той си знае как оригинално капаче за уреда за температура на маслото, който фабрично се намира до пепелника. В случая на мен ми изпадна уред VDO за температура на маслото, но търся от доста време датчик с който да го свържа. Сега VDO уреда седи така фиктивно за да няма дупка там. Повярвайте ми по магазините го няма. Обърнал съм всичко наопаки в цялата страна и то с хастара. Има го понякога в ebay и в няколко чуждестранни сайта. Другия вариант е някой мил колега да му се откъсне от сърцето ако случайно разполага с такъв. Кода за датчика го имам с бял пин е ако някой му се намира и не му трябва да ми драсне на ЛС ще се разберем. В общи линии това е за момента по колата. Тавана ще го оправя след някой друг месец, че на тапицера му е още жега в колата. Ето малко снимки, преди и след оправянето на забележките по салона... enjoy..
Не, че не ми харесва, но трябваше да го направя с изкуствена кожа, а не естествена. Причината предполагам е ясна и тя е чисто финансова. Перилата облечни с изкуствена кожа не след дълго ще се напукат и разкъсат при все това, че колата седи на паркинга пред блока за това черния плат беше логичния избор. И така нещата се получиха задоволително добре. Казвам задоволително поради няколко причини. Шофьорска седалка беше видяла адски много зор от задни части през годините и левите и перила бяха тотално унищожени. Наложи се да бъдат изцяло подменени с аналогични. И понеже седалките на Сироко не са 100% идентични нито с тези на Г1 нито с Г2 (моля да не се спори с мен тук) на помощ ми се притече един приятел olimpiaivo, който ми подари дясна седалка от Роко. (дано не се обиди за това, което ще разкажа) Малко ще се отклоня от темата... Седалката, която olimpiaivo ми подари е дясната седалка от Рокото на Pironski. Свърши ми чудесна работа за възстановяването на моята седалка от към перила и някой други дреболийки. Та Pironski брат в моето Роко има частица от твоята колица (което и покачва нумизматичната стойност и това може само да ме радва). Да се върна към темата. Не съм много доволен от резултата с перилата на предните седалки. Плата е опънат добре но кантовете на места седят леко на вълнички. Това се получи така, защото казах на тапицера, че държа да запазим максимално оригиналния вид на салона и от друга страна да стой естетически добре.... Явно не ме е разбрал напълно добре за естетическата страна и е наблегнал на оригиналността. Само и само да ми угоди е сложил кантовете, който от годините са се изпекли от жегата и се гънат на където си искат. Даже тапицера ми се оплака, че си бил счупил две игли на машината. Видях седалките след като всичко беше готово. Както се казва след дъжд качулка. Не, че е болка за умиране, но с прихлупване и кант само от шев щеше да седи по добре. Ама карай няма да ставам, чак толкова педантичен и така е добре. "оригиналнО". Буквално предпоследния ден преди събора беше готов салона за това и не успях да го изпера а само освежих с препарати за тапицерия. Иначе бялото щеше да е истински бяло и щях да кандидатствам за някоя реклама на Ariel или някоя белина. Смятам, че салона като цяло се получи добре с черната кора на багажника. Търсех точно този равномерен контраст на черно и бяло. (Как говоря?... като за класическо Ferrari) А, щях да забравя да благодаря на моя човек с черното Роко, който ми намери - изнамери той си знае как оригинално капаче за уреда за температура на маслото, който фабрично се намира до пепелника. В случая на мен ми изпадна уред VDO за температура на маслото, но търся от доста време датчик с който да го свържа. Сега VDO уреда седи така фиктивно за да няма дупка там. Повярвайте ми по магазините го няма. Обърнал съм всичко наопаки в цялата страна и то с хастара. Има го понякога в ebay и в няколко чуждестранни сайта. Другия вариант е някой мил колега да му се откъсне от сърцето ако случайно разполага с такъв. Кода за датчика го имам с бял пин е ако някой му се намира и не му трябва да ми драсне на ЛС ще се разберем. В общи линии това е за момента по колата. Тавана ще го оправя след някой друг месец, че на тапицера му е още жега в колата. Ето малко снимки, преди и след оправянето на забележките по салона... enjoy..
Последна промяна от Kirocco на Нед 08 сеп 2013 16:59, променено общо 17 пъти.
- divaka
- Мнения: 610
- Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 16vG60
- Местоположение: София (Красна поляна)
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
на мен даже така ми харесва повече от оригиналното ,евала
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Перфектно се е получило, колега. И мен това ме чака, но се двоумя дали да възстановявам или да сменя салона с такъв от Ауди С3. Ще видим. Но моят определено е в по-плачевно състояние от твоя. На мен също повече ми харесва с черният плат от оригинала.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Салона е фантастичен,евала !
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Малко да раздвижа темата...
Колата зимата не се кара 3-4 месеца и сега предстой да я изкарам от гаражчето където съм я зазимил, защото пред паркинга на блока би дала фира. Както се казва в една песен - Пролет пукна, ние не. Подготвил съм и малко други нещица за старта на годината.
Та... днеска си взех койлове, малко да пооправя стойката на колата. Какви взех ще разберете малко по-надолу. Предварително се бях насочил към нискобюджетните. Прецених, че не ми се рискува с окачване втора ръка, а и не ми се занимава да сменям пълнители. За целите, които използвам колата и километрите, които навъртам през годината това напълно ме устройва. Та за тези, които се чудят и не знаят, кое - какво - как е ще дам малко яснота.
Нискобюджетните "достъпни" регулируеми по височина окачвания за краткост койлове са: JOM, Tuning Art и Ta - Technix, като последните две са от една фирма. Те са и най-известни от ниския клас а след това се сещам и за FK, но те вече за Golf MK1 / Scirocko MK 1-2 не произвеждат до колкото успях да проуча и другото е малко по скъпото Raceland, което ако не се лъжа се внася от щатите. Първоначалния ми избор беше насочен към JOM поради това, че бях събрал впечатления и мнения за по меката возия. Оказа се обаче, че JOМ са завишили цените от тази година в сравнение с другите марки за койлове за Scirocco Mk1 - Mk2 / Golf Mk1, пък и доставката от Германия ще стъпи на още някой друг лев. Събрах още малко инфо. и до колкото успях да разбера пълнителите и на трите марки са еднакви, разлика има в пружините. JOM-а отпадна и се насочих към Тuning Art и TA-Technix, които както казах по нагоре са на една фирма. Разликата м/у тях е че ТA-Technix са с червени пружини и са по твърди с около 30% в сравнение с Tuning - Art и малко по скъпи от тях. Води се, че ТА-то са по подходящи за писта, но се съмнявам да изкарат много километри на интензивно екстремно каране. Все пак цената е пропорционална на качеството. Tuning Art е по подходящия избор за ежедневно каране. Еквивалента на твърдост на Тuning - Art е като този на JOM Blue line. Дали возят по еднакъв начин няма как да ви кажа. Логично се спрях на Тuning Art. Има ги в България на добра цена, далеч по ниска от тази в Германия с доставка. Няма да казвам от къде съм ги взел за да не правя реклама, но всеки ако разцъка в google ще ги намери бързо. Фирмата е българска, хората са коректни и всичко беше както казаха. Използвам темата си като малка 'wikipedia" и пиша всичко това не за знаещите а за незнаещите. Не искам да си помисли някой, - абе тоя, какво обяснява тука аз да не паса трева.
Винаги има хора, на които това ще им е от полза при избор на окачване. Ето и няколко снимки на койловете. Скоро ще ги монтирам на Рокото.
Колата зимата не се кара 3-4 месеца и сега предстой да я изкарам от гаражчето където съм я зазимил, защото пред паркинга на блока би дала фира. Както се казва в една песен - Пролет пукна, ние не. Подготвил съм и малко други нещица за старта на годината.
Та... днеска си взех койлове, малко да пооправя стойката на колата. Какви взех ще разберете малко по-надолу. Предварително се бях насочил към нискобюджетните. Прецених, че не ми се рискува с окачване втора ръка, а и не ми се занимава да сменям пълнители. За целите, които използвам колата и километрите, които навъртам през годината това напълно ме устройва. Та за тези, които се чудят и не знаят, кое - какво - как е ще дам малко яснота.
Нискобюджетните "достъпни" регулируеми по височина окачвания за краткост койлове са: JOM, Tuning Art и Ta - Technix, като последните две са от една фирма. Те са и най-известни от ниския клас а след това се сещам и за FK, но те вече за Golf MK1 / Scirocko MK 1-2 не произвеждат до колкото успях да проуча и другото е малко по скъпото Raceland, което ако не се лъжа се внася от щатите. Първоначалния ми избор беше насочен към JOM поради това, че бях събрал впечатления и мнения за по меката возия. Оказа се обаче, че JOМ са завишили цените от тази година в сравнение с другите марки за койлове за Scirocco Mk1 - Mk2 / Golf Mk1, пък и доставката от Германия ще стъпи на още някой друг лев. Събрах още малко инфо. и до колкото успях да разбера пълнителите и на трите марки са еднакви, разлика има в пружините. JOM-а отпадна и се насочих към Тuning Art и TA-Technix, които както казах по нагоре са на една фирма. Разликата м/у тях е че ТA-Technix са с червени пружини и са по твърди с около 30% в сравнение с Tuning - Art и малко по скъпи от тях. Води се, че ТА-то са по подходящи за писта, но се съмнявам да изкарат много километри на интензивно екстремно каране. Все пак цената е пропорционална на качеството. Tuning Art е по подходящия избор за ежедневно каране. Еквивалента на твърдост на Тuning - Art е като този на JOM Blue line. Дали возят по еднакъв начин няма как да ви кажа. Логично се спрях на Тuning Art. Има ги в България на добра цена, далеч по ниска от тази в Германия с доставка. Няма да казвам от къде съм ги взел за да не правя реклама, но всеки ако разцъка в google ще ги намери бързо. Фирмата е българска, хората са коректни и всичко беше както казаха. Използвам темата си като малка 'wikipedia" и пиша всичко това не за знаещите а за незнаещите. Не искам да си помисли някой, - абе тоя, какво обяснява тука аз да не паса трева.
Винаги има хора, на които това ще им е от полза при избор на окачване. Ето и няколко снимки на койловете. Скоро ще ги монтирам на Рокото.
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Вчера направих нещо, което е трудно да се направи и обясни. Като ти е паднал акумолатора и сам се опитваш да си изкараш колата от тесен гараж ти идват гениални идеи... да я дръпнеш с отворен багажни... за по удобно... Важно е преди това да си преценил реално височината на гаража. Мястото, на което е удара е с доста китец, заради ремонта от ръждички преди това. Колата вече е в сервиза и се прави. Добре, че не се изкривиха пантите и не се спука стъклото.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта