Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот toshara » Вто 23 юли 2013 18:56


Силно се надявам да дойдеш на Узана и да го разгледам.От малък се заглеждах в тея Рокота,винаги са ми харесвали :smile




Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Пон 12 авг 2013 0:45


Мислил ли си да направиш халогена жълт, изглежда доста приятно според мен :biggrin .


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот CoZmO » Пон 12 авг 2013 12:50


Колега, Рокото е жестоко. Скоро ще си имаш двойник във форума, но като приключа със сегашният проект, тогава ще се прехвърля на Рокото. Относно стоповете - има ги в Ибей, но цените са им невероятни. Тъй като моето е със същите стопове и като цяло колата е едишън "White Cat", та ми беше счупен десният стоп и си купих такъв от немският иБей за 100 евра. Мен ме чака горе-долу същото, през което и ти минаваш - зачистване ръжди (които в интерес на истината почти липсват, аз оцелих на гаражен автомобил, но има лек удар отзад затова и ми беше счупен стопа), боя, претапициране на целият салон и т.н., като ще сменим и двигателя. Ето го и моето Роко:

Изображение


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Пет 16 авг 2013 22:58


Честито колега със здраве да си го караш и да те радва много... много километри. :beer :th_up Тъкмо се чудех кой отнесе White Cat-a. И аз го гледах дълго време, но вече се бях хванал на хорото и с две дини щеше да ми е в повече. М/у другото пружините на твойто с които се продаваше първоначално ги взех и са при мен. Не са толкова понижаващи колкото момчето твърдеше и според мен са от Поло, но за момента са на колата и са новички. :) Пича до колкото помня го продаваше с два почти нови стопа и още един нов кит за купето. Поздравявам те.. сделката си я бива и нещата, които са смянявани по колата също звучаха добре към офертата, даже се учудвам как по рано не го купиха. Понеже доста следя пазара на Scirocco MK2 и смея да втърдя, че горе долу поназнайвам кое на къде отива и каква съдба го сполетява се радвам от факта, че колата е попаднала в добри ръце. :yeahaaa При мен се получи така, че от чакане да изпадне добър екземпляр накрая не издържах на "психическото напрежение" :Mr Green Fun :screwy и си купих това което се вижда в началото на темата ми. :smile Надявам се да се добера тази година до Узана и да се съберем поне 3-4 МК2 за да е малко по пъстър пеизажа от 2012 година. Ако някой Рокаджия :bananarock чете темата ми и е решил да се весне на "сборО" нека драсне на ЛС.


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот CoZmO » Съб 17 авг 2013 16:19


Мерси, колега. В интерес на истината, добре че свалихме от цената, защото тези неща, които бяха "сменени" ги сменяхме наново... Но въпреки това си излезна доста запазен екземпляр. До 1 месец проекта ще започне. За жалост ще пропусна Узана и тази година. Може би догодина...


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Вто 03 сеп 2013 18:09


Малко снимки на тръгване от Узана. :flag_bulgaria
Прикачени файлове
IMAG0428.jpg
IMAG0430.jpg
Колега golfmk1 знам за последното гърне. :))) До година ще го видиш с това за което говорихме ;)
IMAG0429.jpg
IMAG0425.jpg
IMAG0419.jpg

Последна промяна от Kirocco на Вто 03 сеп 2013 20:19, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Вто 03 сеп 2013 18:11


:arrow
Прикачени файлове
IMAG0441.jpg
IMAG0437.jpg

Последна промяна от Kirocco на Вто 03 сеп 2013 21:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Вто 03 сеп 2013 21:19


Едно от нещата, които бях набелязал да се оправят за тази година беше и изцяло салона на колата. Дълго време търсех :yahoo_09 бял плат, който е близък до този в Рокото за да възстановя салона до предишния му блясък... :eusa_boohoo :smile Такъв не открих а ходих на доста места включително и хотела по пътя за Панчерево където е супер заредено с авто платове. :k045 Както и да е.. Реших да интерпретирам с черен плат като избрах от няколко този, който най-ми допада и се връзва с колата. Идеята беше да се претапицират крайните части от седалката, като перила и страници, а средата да си остане оригиналното бяло каре, за да се запази до "някъде" чара и оригиналността на колата. За тези които ще питат защо не го направи кожа? :gruebel - Ще отговоря!
Не, че не ми харесва, но трябваше да го направя с изкуствена кожа, а не естествена. Причината предполагам е ясна и тя е чисто финансова. Перилата облечни с изкуствена кожа не след дълго ще се напукат и разкъсат при все това, че колата седи на паркинга пред блока за това черния плат беше логичния избор. :c020 И така нещата се получиха задоволително добре. Казвам задоволително поради няколко причини. Шофьорска седалка беше видяла адски много зор от задни части :mhihi през годините и левите и перила бяха тотално унищожени. :no Наложи се да бъдат изцяло подменени с аналогични. И понеже седалките на Сироко не са 100% идентични нито с тези на Г1 нито с Г2 (моля да не се спори с мен тук) :newsm66 на помощ ми се притече един приятел olimpiaivo, който ми подари дясна седалка от Роко. :bowdown (дано не се обиди за това, което ще разкажа) Малко ще се отклоня от темата... Седалката, която olimpiaivo ми подари е дясната седалка от Рокото на Pironski. :th_up Свърши ми чудесна работа за възстановяването на моята седалка от към перила и някой други дреболийки. Та Pironski брат в моето Роко има частица от твоята колица :beer (което и покачва нумизматичната стойност и това може само да ме радва). :respekt Да се върна към темата. Не съм много доволен от резултата с перилата на предните седалки. Плата е опънат добре но кантовете на места седят леко на вълнички. Това се получи така, защото казах на тапицера, че държа да запазим максимално оригиналния вид на салона и от друга страна да стой естетически добре.... Явно не ме е разбрал напълно добре за естетическата страна и е наблегнал на оригиналността. Само и само да ми угоди е сложил кантовете, който от годините са се изпекли от жегата и се гънат на където си искат. Даже тапицера ми се оплака, че си бил счупил две игли на машината. :rolleyes Видях седалките след като всичко беше готово. Както се казва след дъжд качулка. Не, че е болка за умиране, но с прихлупване и кант само от шев щеше да седи по добре. Ама карай няма да ставам, чак толкова педантичен и така е добре. "оригиналнО". :Mr Green Fun Буквално предпоследния ден преди събора беше готов салона за това и не успях да го изпера а само освежих с препарати за тапицерия. Иначе бялото щеше да е истински бяло и щях да кандидатствам за някоя реклама на Ariel или някоя белина. :mhihi Смятам, че салона като цяло се получи добре с черната кора на багажника. Търсех точно този равномерен контраст на черно и бяло. (Как говоря?... като за класическо Ferrari) :mrgreen А, щях да забравя да благодаря на моя човек с черното Роко, :bowdown който ми намери - изнамери той си знае как оригинално капаче за уреда за температура на маслото, който фабрично се намира до пепелника. В случая на мен ми изпадна уред VDO за температура на маслото, но търся от доста време датчик с който да го свържа. Сега VDO уреда седи така фиктивно за да няма дупка там. Повярвайте ми по магазините го няма. Обърнал съм всичко наопаки в цялата страна и то с хастара. Има го понякога в ebay и в няколко чуждестранни сайта. Другия вариант е някой мил колега да му се откъсне от сърцето ако случайно разполага с такъв. Кода за датчика го имам с бял пин е ако някой му се намира и не му трябва да ми драсне на ЛС ще се разберем. В общи линии това е за момента по колата. Тавана ще го оправя след някой друг месец, че на тапицера му е още жега в колата. Ето малко снимки, преди и след оправянето на забележките по салона... :wink enjoy.. :cool
Прикачени файлове
IMAG0381.jpg
IMAG0380.jpg
IMAG0378.jpg
IMAG0377.jpg

Последна промяна от Kirocco на Нед 08 сеп 2013 16:59, променено общо 17 пъти.


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Вто 03 сеп 2013 21:28


И след... :wink
Прикачени файлове
IMAG0456.jpg
IMAG0452.jpg
Уреда VDO за температура на маслото с капачето.
IMAG0447.jpg
IMAG0445.jpg
IMAG0444.jpg


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Вто 03 сеп 2013 21:30


:arrow
Прикачени файлове
IMAG0454.jpg


Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот divaka » Сря 04 сеп 2013 11:54


на мен даже така ми харесва повече от оригиналното ,евала :th_up


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот CoZmO » Нед 08 сеп 2013 14:53


Перфектно се е получило, колега. И мен това ме чака, но се двоумя дали да възстановявам или да сменя салона с такъв от Ауди С3. Ще видим. Но моят определено е в по-плачевно състояние от твоя. На мен също повече ми харесва с черният плат от оригинала.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 758
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот DrugiaBliznak » Чет 12 сеп 2013 1:16


Салона е фантастичен,евала ! :bowdown


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Вто 18 мар 2014 23:49


Малко да раздвижа темата...

Колата зимата не се кара 3-4 месеца и сега предстой да я изкарам от гаражчето където съм я зазимил, защото пред паркинга на блока би дала фира. Както се казва в една песен - Пролет пукна, ние не. Подготвил съм и малко други нещица за старта на годината.
Та... днеска си взех койлове, малко да пооправя стойката на колата. Какви взех ще разберете малко по-надолу. Предварително се бях насочил към нискобюджетните. Прецених, че не ми се рискува с окачване втора ръка, а и не ми се занимава да сменям пълнители. За целите, които използвам колата и километрите, които навъртам през годината това напълно ме устройва. Та за тези, които се чудят и не знаят, кое - какво - как е ще дам малко яснота.
Нискобюджетните "достъпни" регулируеми по височина окачвания за краткост койлове са: JOM, Tuning Art и Ta - Technix, като последните две са от една фирма. Те са и най-известни от ниския клас а след това се сещам и за FK, но те вече за Golf MK1 / Scirocko MK 1-2 не произвеждат до колкото успях да проуча и другото е малко по скъпото Raceland, което ако не се лъжа се внася от щатите. Първоначалния ми избор беше насочен към JOM поради това, че бях събрал впечатления и мнения за по меката возия. Оказа се обаче, че JOМ са завишили цените от тази година в сравнение с другите марки за койлове за Scirocco Mk1 - Mk2 / Golf Mk1, пък и доставката от Германия ще стъпи на още някой друг лев. Събрах още малко инфо. и до колкото успях да разбера пълнителите и на трите марки са еднакви, разлика има в пружините. JOM-а отпадна и се насочих към Тuning Art и TA-Technix, които както казах по нагоре са на една фирма. Разликата м/у тях е че ТA-Technix са с червени пружини и са по твърди с около 30% в сравнение с Tuning - Art и малко по скъпи от тях. Води се, че ТА-то са по подходящи за писта, но се съмнявам да изкарат много километри на интензивно екстремно каране. Все пак цената е пропорционална на качеството. Tuning Art е по подходящия избор за ежедневно каране. Еквивалента на твърдост на Тuning - Art е като този на JOM Blue line. Дали возят по еднакъв начин няма как да ви кажа. Логично се спрях на Тuning Art. Има ги в България на добра цена, далеч по ниска от тази в Германия с доставка. Няма да казвам от къде съм ги взел за да не правя реклама, но всеки ако разцъка в google ще ги намери бързо. Фирмата е българска, хората са коректни и всичко беше както казаха. Използвам темата си като малка 'wikipedia" и пиша всичко това не за знаещите а за незнаещите. Не искам да си помисли някой, - абе тоя, какво обяснява тука аз да не паса трева.
Винаги има хора, на които това ще им е от полза при избор на окачване. Ето и няколко снимки на койловете. Скоро ще ги монтирам на Рокото.
Прикачени файлове
IMAG0346.jpg
IMAG0348.jpg
IMAG0344.jpg
IMAG0341.jpg


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Пон 24 мар 2014 14:50


Вчера направих нещо, което е трудно да се направи и обясни. :mhihi Като ти е паднал акумолатора и сам се опитваш да си изкараш колата от тесен гараж ти идват гениални идеи... icon_idea да я дръпнеш с отворен багажни... :screwy за по удобно... :mhihi Важно е преди това да си преценил реално височината на гаража. :scare3 :mrgreen Мястото, на което е удара е с доста китец, заради ремонта от ръждички преди това. Колата вече е в сервиза и се прави. Добре, че не се изкривиха пантите и не се спука стъклото. :bishop
Прикачени файлове
1488644_10200913885729727_1538063674_n.jpg
1531791_10200913885449720_1071764354_n.jpg



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта