Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Според мен не е,а и както е написал колегата преди мен и актуатора му не регулиран като че ли .
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Геометрията си е наред,пробвах я с диагностиката(Bosch KTS) дали дърпа гейта.
На път за вкъщи забелязах,че при вече вдигнато налягане около 1.4-1.5 бара на 5-та предавка с скорост 160 много по мудно ускорява нагоре от преди с същата скорост и нялагане 1.1 бара.
в същото време си пуши
Чипа си е правен за стандартен АФН, Турбината съм я сглобявал аз
Да разбирам,че отговора е "Не очаквай да се случи нещо!"
Ей го на ...

На път за вкъщи забелязах,че при вече вдигнато налягане около 1.4-1.5 бара на 5-та предавка с скорост 160 много по мудно ускорява нагоре от преди с същата скорост и нялагане 1.1 бара.
в същото време си пуши

Чипа си е правен за стандартен АФН, Турбината съм я сглобявал аз
Да разбирам,че отговора е "Не очаквай да се случи нещо!"
Ей го на ...

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Чак когато ти напишат нов софтуер за хибрида и 216ките ще гледаш какво е налягането и ще настройваш ако има нужда. АФН стоков работи на 0.95 с чип обикновено е 1.15. При тебе ще е повече с новия софт, нормални пикове са 0.2 0.3 от исканото налягане.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Има един проблем за ремап, в Германия съм и е малко сложно,но имам Еку от 1З в БГ при един приятел и не знам дали ще стане номера да се направи Екуто с друг чип друг Мап сензор и да се махне ИМ. и да ми го пратят. Не че няма невъзможни неща,но не всеки има готов софт за тоя сетъп.
Почваме много да пишем в темата,но може да се прехвърлим тук :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=53&t=315590&start=270

Почваме много да пишем в темата,но може да се прехвърлим тук :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=53&t=315590&start=270
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Scirocco 2.0tsi го прескачаш съдено по клипа

Лудница

- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Съдено по клипчетата ще го прескоча,реално няма да има състезание
Съвсем на око забелязах,че моята кола 100-200 км/ч прави за около 11 сек,Широкото за около 20 сек
Малко по темата-съвсем скоро съм предвидил лек ъпгрейд под капака.В края на месеца пристигат новото турбо и разпръсквачи
Колата е с нова генерация,пак на ф76 мм,но този път изцяло от неръждавейка.
Съединитела и той ще бъде заменен със Закс Перформанс,че стандартния вече не устисква

Съвсем на око забелязах,че моята кола 100-200 км/ч прави за около 11 сек,Широкото за около 20 сек

Малко по темата-съвсем скоро съм предвидил лек ъпгрейд под капака.В края на месеца пристигат новото турбо и разпръсквачи

Колата е с нова генерация,пак на ф76 мм,но този път изцяло от неръждавейка.
Съединитела и той ще бъде заменен със Закс Перформанс,че стандартния вече не устисква

- jelevbg
- Мнения: 497
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:42
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Много нютони много нещо



- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Абе много,много зор-заман 400 НМ на гуми.Тепърва с новото турбо (GTB 2260 VK) и разпръсквачи (HFLO-X 0.341um) си мисля,че ще стане колата малко по-палава 

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 30 ное 2012 9:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHL 1997
- Местоположение: Tyrgovishte
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Супер е колата ... с такива коли се правят подигравки с новите ''бегачки'' и ''житиайки'' евала на собственика за труда и средствата вложени дано не са напразни, но се вижда, че не са
Какви коне и въртящ момент искате? С тази мощност полу-оски кутия и т.н как се държат освен, че съединителя идва слаб 


- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Нещо подобно замислил ли си да слагаш,за настройки много помагало четох.
http://www.ebay.de/itm/151071622499?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648
http://www.ebay.de/itm/270401477930?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648
http://www.ebay.de/itm/151071622499?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648
http://www.ebay.de/itm/270401477930?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
lancer4eto написа:Какви коне и въртящ момент искате? С тази мощност полу-оски кутия и т.н как се държат освен, че съединителя идва слаб
За коне ще говорим като се монтират новите неща и след ремап.Така да хвърляме боб няма смисъл

Със ск.кутия 100 % няма да имам проблеми,защото е 6 степенна,за полуоските малко се притеснявам,защото са скъсявани и заваряни,но и това ще се разбере

Adrian-AAA написа:Нещо подобно замислил ли си да слагаш,за настройки много помагало четох.
http://www.ebay.de/itm/151071622499?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648
http://www.ebay.de/itm/270401477930?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648
Да замислял съм се даже съм се ориентирал към този модел
Освен за настройки,уредчето е много полезно и при продължително даване на газ.Следенето на ЕГТ може да предотварти много проблеми

- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Да хубаво моделче :)
Турбината(GTB 2260VK) е най добрия избор Без съмнение, и аз следя в Ебай няколко "Дефектни",но цените им са неприемливи при неясно състояние.
Не помня да съм чел в темата,но ще питам.
Мотора разреждал ли си го и ако да как и с колко.
Турбината(GTB 2260VK) е най добрия избор Без съмнение, и аз следя в Ебай няколко "Дефектни",но цените им са неприемливи при неясно състояние.
Не помня да съм чел в темата,но ще питам.
Мотора разреждал ли си го и ако да как и с колко.
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Винаги има известен риск при закупуването на части втора употреба.Работата е малко нож с две остриета,но като не ни се дават пари за нови така ще бъде.
Мотора при всички случай е по-разреден от стандартен такъв,само че не знам с колко.Оказа се,че буталата от АХФ са с малко по-голяма горивна камера,а и отделно затворих главата с най-дебелата гарнитура.
Мотора при всички случай е по-разреден от стандартен такъв,само че не знам с колко.Оказа се,че буталата от АХФ са с малко по-голяма горивна камера,а и отделно затворих главата с най-дебелата гарнитура.
- Limit3d_Edi7ioN
- Мнения: 37
- Регистриран на: Съб 05 мар 2011 0:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1Z 1992
- Местоположение: Добрич
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
А за валче дали си мислил да слагаш?
260 или 272 градуса.

260 или 272 градуса.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта