Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Сря 12 юни 2013 22:05


Според мен не е,а и както е написал колегата преди мен и актуатора му не регулиран като че ли .




V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот V@lDo » Сря 12 юни 2013 22:06


Да така изглежда, писах без да прочета последните два поста :beer


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот Adrian-AAA » Сря 12 юни 2013 22:23


Геометрията си е наред,пробвах я с диагностиката(Bosch KTS) дали дърпа гейта.

На път за вкъщи забелязах,че при вече вдигнато налягане около 1.4-1.5 бара на 5-та предавка с скорост 160 много по мудно ускорява нагоре от преди с същата скорост и нялагане 1.1 бара.
в същото време си пуши :neutral

Чипа си е правен за стандартен АФН, Турбината съм я сглобявал аз

Да разбирам,че отговора е "Не очаквай да се случи нещо!"

Ей го на ...
Изображение


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот V@lDo » Сря 12 юни 2013 23:04


Чак когато ти напишат нов софтуер за хибрида и 216ките ще гледаш какво е налягането и ще настройваш ако има нужда. АФН стоков работи на 0.95 с чип обикновено е 1.15. При тебе ще е повече с новия софт, нормални пикове са 0.2 0.3 от исканото налягане.


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 13 юни 2013 0:00


Има един проблем за ремап, в Германия съм и е малко сложно,но имам Еку от 1З в БГ при един приятел и не знам дали ще стане номера да се направи Екуто с друг чип друг Мап сензор и да се махне ИМ. и да ми го пратят. Не че няма невъзможни неща,но не всеки има готов софт за тоя сетъп. :mhihi

Почваме много да пишем в темата,но може да се прехвърлим тук :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=53&t=315590&start=270


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 12 юли 2013 0:00







Scirocco 2.0tsi го прескачаш съдено по клипа :mhihi

Лудница :biggrin


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Съб 13 юли 2013 0:33


Съдено по клипчетата ще го прескоча,реално няма да има състезание :smile
Съвсем на око забелязах,че моята кола 100-200 км/ч прави за около 11 сек,Широкото за около 20 сек :eek

Малко по темата-съвсем скоро съм предвидил лек ъпгрейд под капака.В края на месеца пристигат новото турбо и разпръсквачи :twisted
Колата е с нова генерация,пак на ф76 мм,но този път изцяло от неръждавейка.
Съединитела и той ще бъде заменен със Закс Перформанс,че стандартния вече не устисква :mhihi


Потребителски аватар
jelevbg
Мнения: 497
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:42
Автомобил: Golf III
Двигател: AHU 1997
Местоположение: Карнобат
Контакти:

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот jelevbg » Съб 13 юли 2013 7:57


Много нютони много нещо :biggrin :th_up


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Съб 13 юли 2013 9:50


Абе много,много зор-заман 400 НМ на гуми.Тепърва с новото турбо (GTB 2260 VK) и разпръсквачи (HFLO-X 0.341um) си мисля,че ще стане колата малко по-палава :mhihi


lancer4eto
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 30 ное 2012 9:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: AHL 1997
Местоположение: Tyrgovishte

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот lancer4eto » Нед 14 юли 2013 1:58


Супер е колата ... с такива коли се правят подигравки с новите ''бегачки'' и ''житиайки'' евала на собственика за труда и средствата вложени дано не са напразни, но се вижда, че не са :love.vwclub Какви коне и въртящ момент искате? С тази мощност полу-оски кутия и т.н как се държат освен, че съединителя идва слаб :love.vwclub


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот Adrian-AAA » Нед 14 юли 2013 9:31


Нещо подобно замислил ли си да слагаш,за настройки много помагало четох.


http://www.ebay.de/itm/151071622499?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648

http://www.ebay.de/itm/270401477930?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Нед 14 юли 2013 10:56


lancer4eto написа:Какви коне и въртящ момент искате? С тази мощност полу-оски кутия и т.н как се държат освен, че съединителя идва слаб :love.vwclub


За коне ще говорим като се монтират новите неща и след ремап.Така да хвърляме боб няма смисъл :biggrin
Със ск.кутия 100 % няма да имам проблеми,защото е 6 степенна,за полуоските малко се притеснявам,защото са скъсявани и заваряни,но и това ще се разбере :smile

Adrian-AAA написа:Нещо подобно замислил ли си да слагаш,за настройки много помагало четох.


http://www.ebay.de/itm/151071622499?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648

http://www.ebay.de/itm/270401477930?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648


Да замислял съм се даже съм се ориентирал към този модел

Изображение

Освен за настройки,уредчето е много полезно и при продължително даване на газ.Следенето на ЕГТ може да предотварти много проблеми :th_up


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот Adrian-AAA » Нед 14 юли 2013 11:55


Да хубаво моделче :)

Турбината(GTB 2260VK) е най добрия избор Без съмнение, и аз следя в Ебай няколко "Дефектни",но цените им са неприемливи при неясно състояние.

Не помня да съм чел в темата,но ще питам.
Мотора разреждал ли си го и ако да как и с колко.


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот GTI_16VT » Нед 14 юли 2013 16:08


Винаги има известен риск при закупуването на части втора употреба.Работата е малко нож с две остриета,но като не ни се дават пари за нови така ще бъде.

Мотора при всички случай е по-разреден от стандартен такъв,само че не знам с колко.Оказа се,че буталата от АХФ са с малко по-голяма горивна камера,а и отделно затворих главата с най-дебелата гарнитура.


Потребителски аватар
Limit3d_Edi7ioN
Мнения: 37
Регистриран на: Съб 05 мар 2011 0:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1Z 1992
Местоположение: Добрич

Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI

Мнениеот Limit3d_Edi7ioN » Нед 14 юли 2013 22:22


А за валче дали си мислил да слагаш? :rolleyes
260 или 272 градуса. :twisted



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта