Разделих се с койла.

Не знам JOM-а колко е мек ама.... в града добре, ядва се.. намалиш, минеш по бавно, но драмата е на готините извънградски пътища.

Трудно поносимо е за мен особено на дупките главата все ми е в тавана поради това, че съм малко по височък и опирам на докрай спусната седалка. При 140-150км на магистралата колата на една лека неравност така рязко отскочи, че щях да избия шибито с глава.

Относно визията и стойката, няма какво да коменртираме, колата изглежда два пъти по добре. На хубав равен път удоволствието е гарантирано, всеки който кара с такова окачване знае за какво говоря. Колата не мърда, става много по директна и я усещаш много добре в завой при спиране, всякак. Това са хубвите страни. Обаче "хубав равен път" тука няма а само тук таме някой сравнително равен участък, който трябва да е без дори и леки извивки на асфалта за да може за миг да се отпуснеш. Определено се возиш под напрежение. За каране става но за возене не. Вдигаш височината става на кокал твърдо. Сваляш височината малко по поносимо е но няма легнал полицай на който да не свалиш кожата. Абе общо взето човек трябва да е готов на доста компромиси. Сега събирам мнения за спортно нерегулируемо 40/40 или 60/40, защото отново съм си на изходна позиция със старите кокили, но пък си давам газ без много да се съобразявам.

Мисля да посъбера отгоре някой друг лев за Koni със саморегулиране на твърдостта и Eibach пружини.Нз какви парички ще дойде тази компановка за моя случай още не съм проверявал. Ако някой кара с подобно нещо и е правил сравнение с койл да каже? Говоря за койла от нисък клас не за KW.

Чудя се и за това ниско бюджетно нерегулируемо FK дали е чак толкова лошо, както повечето говорят и дали е по поносимо на гадничките отсечени неравности, на които подскачаш. Ако някой има впечатления или кара да сподели няма да му се разсърдя, най-много да го почерпя,

че като си видя колата и ...
