Corrado VR6

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Corrado VR6

Мнениеот judasss » Съб 01 сеп 2012 19:48


Ами честно казано немога да кажа мнение аз , просто защото двигатела е още в гаража! На 2.8ците премахват ръбчето дето и аз съм го премахнал , и имало разлика :да:




Потребителски аватар
KH5657
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 10 яну 2012 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kyustendil

Re: Corrado VR6

Мнениеот KH5657 » Сря 05 сеп 2012 12:18


Разлика има но е минимална :wink:


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Corrado VR6

Мнениеот judasss » Пет 19 окт 2012 14:51


Все изненади по тоя курник mhihi

Някой може ли да ме ориентира , като цени и марки на основни и биелни лагери ? също и сегменти?
Че не смятам да го затварям с тези :oops:

ИзображениеИзображение


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Corrado VR6

Мнениеот hose » Пет 19 окт 2012 23:24


Малеее,няма отворен ВР,на който да не са драснали лагерите..... :banghead:




p.s. Аз съм с Колбеншмид,утре ще видя цените и ще пиша


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: Corrado VR6

Мнениеот batko_miro » Пет 19 окт 2012 23:37


Ако говориш за стандартни размери, Glyco са около 240 лв. основни и 110 лв. биелни. Горе долу в този диапазон са и на Колбеншмид. Без отстъпки :)


Потребителски аватар
topper
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:42
Автомобил: VW Vento TDI
Двигател: Ahu

Re: Corrado VR6

Мнениеот topper » Съб 20 окт 2012 8:50


Вчера проверявах за такива лагери основни на глико 184лв. , биелни пак на глико 92лв.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Corrado VR6

Мнениеот pe6kata » Съб 20 окт 2012 8:57


Глико не,. няма гаранйия на какво ще попаднеш
Това не е работно износване.
Провери вала, виж и помпата.
Виж и за следи от прегряване.

Не бих казал че е масово това с лагерите, последните мои два вр-а са абсолютно перфектни единия на 200хил, другия на 60-70 хил. Въпреки това на единия ще сменя биелните- с едни черни mhihi


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Corrado VR6

Мнениеот judasss » Съб 20 окт 2012 16:28


Мерси , 5 - 6 основни лагера са с такива улей и надрани - биелните само 1 ,другите са нормално износени


Имам проблем , не мога да отвия болта на шайбата на коляновия вал . не съм сигорен дали не е с обратна резба , и незнам как точно да законтря вала :oops:


Потребителски аватар
hooligan_6683
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
Автомобил: Passat b6
Двигател: BWA
Местоположение: Сапарева баня

Re: Corrado VR6

Мнениеот hooligan_6683 » Съб 20 окт 2012 16:49


Пробвай на обратно ;)


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: Corrado VR6

Мнениеот neiki4a » Съб 20 окт 2012 17:14


с нормална резба е
застопорявай вала и с едно голямо рамо развивай с едно трупче на някоя гърбица


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Corrado VR6

Мнениеот paco » Съб 20 окт 2012 17:50


pe6kata написа:Глико не,. няма гаранйия на какво ще попаднеш...


Аз пък слагам само Глико...от Ауто+...откъде ги внасят незнам и не ме вълнува, но никога не съм имал проблеми с лагерите.

РАСО


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Corrado VR6

Мнениеот Supawiza » Съб 20 окт 2012 18:31


neiki4a написа:с нормална резба е
застопорявай вала и с едно голямо рамо развивай с едно трупче на някоя гърбица


Както ти е казал Нейко голямо рамо поне 1,5 метра тръба и си намери поне още двама да държат мотора mhihi .
За подсигуряване освен трупче забито на някоя гърбица на вала от страната на маховика може да завиеш два дълги болта и между тях да сложиш една щангичка.
Също става ако има камионджийски гайковерт защото малките само си щракат и това е.
За нас беше голямо приключение докато я развием тая шайба :wink: .


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Corrado VR6

Мнениеот judasss » Съб 20 окт 2012 20:30


Аха благодаря ви , понеже не бях сигорен дали не е с обратна резба не напъвах чак толкова , а обикновенно нямам проблеми да разглобя каквото и да било :talk: :Mr Green Fun

Някой би ли дал читаво обяснение защо са така иззносени лагерите - помпата и бях мерил налягането и беше в граници
Шииките на вала са перфектни , но овновните лагери както казах има е такива черти в тях ,все едно с пирон са надрани :oops:

ПП немога да не се похваля че днес ми пристигна лънча , още една предпоставка за forced induction mhihi
Изображение


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Corrado VR6

Мнениеот judasss » Нед 21 окт 2012 17:16


Днес разглобих всичко

В крайна сметка ме интересуват няколко неща

Блока проблем ли е да се измие на автомивка ?
С колко сила се стягат петите на вала и на биелите ? Колко КМ нормално би трябвало да трае една такава разработка ? Какви обороти са приемливи и не трябва да се превишават ? 8)

И това болче дето седи от горе на блока (от страната на гарнитурата ) каква му е ролята ???

Помеждудругото , имам инфо че биелни лагери от 3.6вр , стават ,имали нещо като "хеви дюти". Помагало главно при студени стартове и моментни големи натоварвания с прекъсване на масления клин.

ИзображениеИзображениеИзображение


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Corrado VR6

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 22 окт 2012 10:24


Не знам до колко ще ти е полезно за стоков мотор, но тук момчето (при сглобяването на мотора) пише за едни специфики при сглобяването на долнището.
p.p бях забравил линка :D
http://www.tuning.bg/forums/index.php?/ ... e__st__140

Последна промяна от bbboiko2004 на Пон 22 окт 2012 11:38, променено общо 1 път.



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта