
Corrado VR6
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Corrado VR6
Ами честно казано немога да кажа мнение аз , просто защото двигатела е още в гаража! На 2.8ците премахват ръбчето дето и аз съм го премахнал , и имало разлика 

- KH5657
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 10 яну 2012 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kyustendil
Re: Corrado VR6
Разлика има но е минимална 

Re: Corrado VR6
Малеее,няма отворен ВР,на който да не са драснали лагерите.....
p.s. Аз съм с Колбеншмид,утре ще видя цените и ще пиша

p.s. Аз съм с Колбеншмид,утре ще видя цените и ще пиша
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Corrado VR6
Ако говориш за стандартни размери, Glyco са около 240 лв. основни и 110 лв. биелни. Горе долу в този диапазон са и на Колбеншмид. Без отстъпки 

Re: Corrado VR6
Вчера проверявах за такива лагери основни на глико 184лв. , биелни пак на глико 92лв.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Corrado VR6
Глико не,. няма гаранйия на какво ще попаднеш
Това не е работно износване.
Провери вала, виж и помпата.
Виж и за следи от прегряване.
Не бих казал че е масово това с лагерите, последните мои два вр-а са абсолютно перфектни единия на 200хил, другия на 60-70 хил. Въпреки това на единия ще сменя биелните- с едни черни
Това не е работно износване.
Провери вала, виж и помпата.
Виж и за следи от прегряване.
Не бих казал че е масово това с лагерите, последните мои два вр-а са абсолютно перфектни единия на 200хил, другия на 60-70 хил. Въпреки това на единия ще сменя биелните- с едни черни

- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Corrado VR6
Мерси , 5 - 6 основни лагера са с такива улей и надрани - биелните само 1 ,другите са нормално износени
Имам проблем , не мога да отвия болта на шайбата на коляновия вал . не съм сигорен дали не е с обратна резба , и незнам как точно да законтря вала
Имам проблем , не мога да отвия болта на шайбата на коляновия вал . не съм сигорен дали не е с обратна резба , и незнам как точно да законтря вала

- hooligan_6683
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: BWA
- Местоположение: Сапарева баня
Re: Corrado VR6
Пробвай на обратно 

- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: Corrado VR6
с нормална резба е
застопорявай вала и с едно голямо рамо развивай с едно трупче на някоя гърбица
застопорявай вала и с едно голямо рамо развивай с едно трупче на някоя гърбица
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Corrado VR6
pe6kata написа:Глико не,. няма гаранйия на какво ще попаднеш...
Аз пък слагам само Глико...от Ауто+...откъде ги внасят незнам и не ме вълнува, но никога не съм имал проблеми с лагерите.
РАСО
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Corrado VR6
neiki4a написа:с нормална резба е
застопорявай вала и с едно голямо рамо развивай с едно трупче на някоя гърбица
Както ти е казал Нейко голямо рамо поне 1,5 метра тръба и си намери поне още двама да държат мотора

За подсигуряване освен трупче забито на някоя гърбица на вала от страната на маховика може да завиеш два дълги болта и между тях да сложиш една щангичка.
Също става ако има камионджийски гайковерт защото малките само си щракат и това е.
За нас беше голямо приключение докато я развием тая шайба

- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Corrado VR6
Аха благодаря ви , понеже не бях сигорен дали не е с обратна резба не напъвах чак толкова , а обикновенно нямам проблеми да разглобя каквото и да било
Някой би ли дал читаво обяснение защо са така иззносени лагерите - помпата и бях мерил налягането и беше в граници
Шииките на вала са перфектни , но овновните лагери както казах има е такива черти в тях ,все едно с пирон са надрани
ПП немога да не се похваля че днес ми пристигна лънча , още една предпоставка за forced induction



Някой би ли дал читаво обяснение защо са така иззносени лагерите - помпата и бях мерил налягането и беше в граници
Шииките на вала са перфектни , но овновните лагери както казах има е такива черти в тях ,все едно с пирон са надрани

ПП немога да не се похваля че днес ми пристигна лънча , още една предпоставка за forced induction

- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Corrado VR6
Днес разглобих всичко
В крайна сметка ме интересуват няколко неща
Блока проблем ли е да се измие на автомивка ?
С колко сила се стягат петите на вала и на биелите ? Колко КМ нормално би трябвало да трае една такава разработка ? Какви обороти са приемливи и не трябва да се превишават ?
И това болче дето седи от горе на блока (от страната на гарнитурата ) каква му е ролята ???
Помеждудругото , имам инфо че биелни лагери от 3.6вр , стават ,имали нещо като "хеви дюти". Помагало главно при студени стартове и моментни големи натоварвания с прекъсване на масления клин.



В крайна сметка ме интересуват няколко неща
Блока проблем ли е да се измие на автомивка ?
С колко сила се стягат петите на вала и на биелите ? Колко КМ нормално би трябвало да трае една такава разработка ? Какви обороти са приемливи и не трябва да се превишават ?

И това болче дето седи от горе на блока (от страната на гарнитурата ) каква му е ролята ???
Помеждудругото , имам инфо че биелни лагери от 3.6вр , стават ,имали нещо като "хеви дюти". Помагало главно при студени стартове и моментни големи натоварвания с прекъсване на масления клин.
- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Corrado VR6
Не знам до колко ще ти е полезно за стоков мотор, но тук момчето (при сглобяването на мотора) пише за едни специфики при сглобяването на долнището.
p.p бях забравил линка
http://www.tuning.bg/forums/index.php?/ ... e__st__140
p.p бях забравил линка

http://www.tuning.bg/forums/index.php?/ ... e__st__140
Последна промяна от bbboiko2004 на Пон 22 окт 2012 11:38, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта