Още един кандидат за клубен голф

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xuliganin » Нед 02 ное 2008 13:12


колеги купих си КР-4е но имам малки проблеми с него!!!
сутрин пали губи оборои и гасне така няколко пати докато накрая запали падат му ниско оборотите но негасне и запо4ва да си ги дига и сваля сам оборотите няколко пати докато загреее след това няма никакви проблеми нито с палене нито с ниски обороти от какво може да се получава тази аномалия

забелязах 4е там дето е стартовата дюза има алуминиев троиник ли да го нарека нз в него влиза стартовата диуза и един марку4 и от др страна ве4е в трабите та този "троиник" е спукан и дарпа ветар от там дали проблема идва от там нз но сащо мн ми мери6е на бензин това мисля 4е озна4ава богата смес и неизгаря както трябва можеби ако някои може да помогне 6те сам мн благодарен




Потребителски аватар
pro
Мнения: 766
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pro » Нед 02 ное 2008 13:55


xuliganin написа:колеги купих си КР-4е но имам малки проблеми с него!!!
сутрин пали губи оборои и гасне така няколко пати докато накрая запали падат му ниско оборотите но негасне и запо4ва да си ги дига и сваля сам оборотите няколко пати докато загреее след това няма никакви проблеми нито с палене нито с ниски обороти от какво може да се получава тази аномалия

забелязах 4е там дето е стартовата дюза има алуминиев троиник ли да го нарека нз в него влиза стартовата диуза и един марку4 и от др страна ве4е в трабите та този "троиник" е спукан и дарпа ветар от там дали проблема идва от там нз но сащо мн ми мери6е на бензин това мисля 4е озна4ава богата смес и неизгаря както трябва можеби ако някои може да помогне 6те сам мн благодарен


Това трябва да е от стъпковото моторче. Свали го и го почисти с корселин и трябва да се оправи.


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xuliganin » Нед 02 ное 2008 14:27


ще пробвам колега благодаря за савета ако някои се сети за не6то др нека пи6е благодаря предварително


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 02 ное 2008 18:09


На мен ми прилича на терморегулатор :!:


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xuliganin » Пон 03 ное 2008 14:14


как да установя точно от този регулатор ли е или не е от него само с подмяна или???

какви др варянти може да има за да се получава тази аномалия


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 03 ное 2008 14:25


пробвай като палиш когато е абсолютно студена колата ....като запали да изфорсираш...ако не става работата и гасне или се мъчи колегата ти е дал точен отговор
Achim Lauritzen написа:На мен ми прилича на терморегулатор :!:

мериш му съпротивлението на 2та полюса...
трябва да е 22 - 26 Ом (за по-сигурно прочети в ГООГЛЕ какви стойности трябва да дава)..виж с крушка 12В стига ли ток до него...и т.н.


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xuliganin » Пон 03 ное 2008 19:57


мом4ета дайте ми поне една снимка да придобия представа каде е този терморегулатор 4е хабер от понятие си нямам каде се намира и кво представлява пак може направо нов да си взема ама по тоя мотор нищо не ми е ясно помагаите със снимки


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 03 ное 2008 20:57


нов няма да искаш да си купиш защото струва колкото половин голф :lol:
Изображение
Изображение
това е за ЕВ.
КР-ския мисля че има един щуцер за вакуум освен отдушника който се вижда на снимките
на КР-а трябва да седи в дясно на блока като гледаш колата отпред (ама не съм сигурен най-добре някой с КР да каже)
едит:
ей го къде е
Изображение


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xuliganin » Пон 03 ное 2008 22:09


а ако е от него проблема как мойе да се разре6и


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 03 ное 2008 23:33


с подмяна :) вероятността да е от него е 90%
или го оставяш така ...обаче от тук на сетне винаги като правиш студен старт преди тръгване палиш цигара време,
аз съм се предал и съм така....


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xuliganin » Вто 04 ное 2008 0:00


kolko pari4ki e nov za6to si se predal ako go smenq 6te se opravi li ili ima veroqtnost otnovo de se precaka i samo da sam si dal paricite


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 04 ное 2008 0:13


ползвай кирилица :lol:
нов е около 700 лв.
сменяш го с читав втора ръка


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xuliganin » Вто 04 ное 2008 0:39


ако намеря ако някои има нека обади да го зимам ако не нов 6те е и готово


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xuliganin » Вто 04 ное 2008 11:59


колеги останових 4е до този терморегулатор недостига никав ток какво да правя има ли бу6он др инсталация ли да направя и какав ток трябва да му идва мога ли да пробвам когато е студен да му дам ток от акумолатора да заработи и да видя как 6те запали за да зн дали е 4итав и проблема само от инсталацията му ли идва ако е само от нея да правя др и т.н.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 04 ное 2008 12:23


и как разбра че не стига ток?
аз пробвах с крушка 12В на студен мотор която светна за малко и после йок :) даже не знам дали трябва да е така....чета тук какво пише :arrow:
Изображение
можеш да го премериш на полюсите му като закачиш Ом-метър...трябва да дава 20-26 Ома както ти писах по-рано...
така разбираш дали някое съпротивление вътре не е фирясало.
макар че имам един в нас на който са му здрави и 2те съпротивления но ми дава 13.5 Ома.
като го отворихме едното 30 другото 20...сметнато трябва толкова да дава.
можеш и ти да отвориш твоя да го видиш как е вътре...моя беше целия в ръжди и мръсотия ... подадохме му ток с изправителя 12В и съпротивленията загряха..като загреят огъват металните пластини и ти определят налягането на бензина...аз поне така си го обясних...ако греша нека знаещите да ме поправят и просветлят.до регулатора си мисля че не трябва да стига постоянно ток тъй като е залепен за блока не случайно...
вътре има една мембрана която като се нагрее премества едно малко буталце като игла към която има пружина...тя пък бута едно като капса което натиска друга мембрана...и такива глупости



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта