колеги купих си КР-4е но имам малки проблеми с него!!!
сутрин пали губи оборои и гасне така няколко пати докато накрая запали падат му ниско оборотите но негасне и запо4ва да си ги дига и сваля сам оборотите няколко пати докато загреее след това няма никакви проблеми нито с палене нито с ниски обороти от какво може да се получава тази аномалия
забелязах 4е там дето е стартовата дюза има алуминиев троиник ли да го нарека нз в него влиза стартовата диуза и един марку4 и от др страна ве4е в трабите та този "троиник" е спукан и дарпа ветар от там дали проблема идва от там нз но сащо мн ми мери6е на бензин това мисля 4е озна4ава богата смес и неизгаря както трябва можеби ако някои може да помогне 6те сам мн благодарен
Още един кандидат за клубен голф
xuliganin написа:колеги купих си КР-4е но имам малки проблеми с него!!!
сутрин пали губи оборои и гасне така няколко пати докато накрая запали падат му ниско оборотите но негасне и запо4ва да си ги дига и сваля сам оборотите няколко пати докато загреее след това няма никакви проблеми нито с палене нито с ниски обороти от какво може да се получава тази аномалия
забелязах 4е там дето е стартовата дюза има алуминиев троиник ли да го нарека нз в него влиза стартовата диуза и един марку4 и от др страна ве4е в трабите та този "троиник" е спукан и дарпа ветар от там дали проблема идва от там нз но сащо мн ми мери6е на бензин това мисля 4е озна4ава богата смес и неизгаря както трябва можеби ако някои може да помогне 6те сам мн благодарен
Това трябва да е от стъпковото моторче. Свали го и го почисти с корселин и трябва да се оправи.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
пробвай като палиш когато е абсолютно студена колата ....като запали да изфорсираш...ако не става работата и гасне или се мъчи колегата ти е дал точен отговор
мериш му съпротивлението на 2та полюса...
трябва да е 22 - 26 Ом (за по-сигурно прочети в ГООГЛЕ какви стойности трябва да дава)..виж с крушка 12В стига ли ток до него...и т.н.
Achim Lauritzen написа:На мен ми прилича на терморегулатор
мериш му съпротивлението на 2та полюса...
трябва да е 22 - 26 Ом (за по-сигурно прочети в ГООГЛЕ какви стойности трябва да дава)..виж с крушка 12В стига ли ток до него...и т.н.
- xuliganin
- Мнения: 279
- Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колеги останових 4е до този терморегулатор недостига никав ток какво да правя има ли бу6он др инсталация ли да направя и какав ток трябва да му идва мога ли да пробвам когато е студен да му дам ток от акумолатора да заработи и да видя как 6те запали за да зн дали е 4итав и проблема само от инсталацията му ли идва ако е само от нея да правя др и т.н.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
и как разбра че не стига ток?
аз пробвах с крушка 12В на студен мотор която светна за малко и после йок
даже не знам дали трябва да е така....чета тук какво пише
можеш да го премериш на полюсите му като закачиш Ом-метър...трябва да дава 20-26 Ома както ти писах по-рано...
така разбираш дали някое съпротивление вътре не е фирясало.
макар че имам един в нас на който са му здрави и 2те съпротивления но ми дава 13.5 Ома.
като го отворихме едното 30 другото 20...сметнато трябва толкова да дава.
можеш и ти да отвориш твоя да го видиш как е вътре...моя беше целия в ръжди и мръсотия ... подадохме му ток с изправителя 12В и съпротивленията загряха..като загреят огъват металните пластини и ти определят налягането на бензина...аз поне така си го обясних...ако греша нека знаещите да ме поправят и просветлят.до регулатора си мисля че не трябва да стига постоянно ток тъй като е залепен за блока не случайно...
вътре има една мембрана която като се нагрее премества едно малко буталце като игла към която има пружина...тя пък бута едно като капса което натиска друга мембрана...и такива глупости
аз пробвах с крушка 12В на студен мотор която светна за малко и после йок


можеш да го премериш на полюсите му като закачиш Ом-метър...трябва да дава 20-26 Ома както ти писах по-рано...
така разбираш дали някое съпротивление вътре не е фирясало.
макар че имам един в нас на който са му здрави и 2те съпротивления но ми дава 13.5 Ома.
като го отворихме едното 30 другото 20...сметнато трябва толкова да дава.
можеш и ти да отвориш твоя да го видиш как е вътре...моя беше целия в ръжди и мръсотия ... подадохме му ток с изправителя 12В и съпротивленията загряха..като загреят огъват металните пластини и ти определят налягането на бензина...аз поне така си го обясних...ако греша нека знаещите да ме поправят и просветлят.до регулатора си мисля че не трябва да стига постоянно ток тъй като е залепен за блока не случайно...
вътре има една мембрана която като се нагрее премества едно малко буталце като игла към която има пружина...тя пък бута едно като капса което натиска друга мембрана...и такива глупости
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта