Да изкажа и моето скромно мнение, шлайфах маховика на моето дизелче и ефекта не е много положителен.Колата на 1-ва, 2-ра и 3-та върви, но после никак не и се иска да върви в големите километри. Сега сменям кутията и ще сменя и маховика ;)
Много красива тройка.
20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->4motion
- GOLF_SB_1991
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 16:41
- Автомобил: VW JETTA MK2
- Двигател: JP
- Местоположение: troyan
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD
много красива 3ка имма въпрос за джантите с какви размери са като ЕТ и J мерси с фланци ли са на колко мм са ?
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD
Джантите са 17" 7,5J ET 46 5х112, с преходни фланци по 25мм.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD
Update
Малко обслужване
Процедурата продължи една нощ
Малко обслужване
Процедурата продължи една нощ
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD
Feauture Upgrade
GTB2260VK
HFLO-X Race Nozzles 275um
400kPa
EGT Set
Познати като Schrick 54g.
В очакване на DBilas 272 Camshaft
GTB2260VK
HFLO-X Race Nozzles 275um
400kPa
EGT Set
Познати като Schrick 54g.
В очакване на DBilas 272 Camshaft
- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD
AFN чакам с нетърпение резултатите
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
На какво налягане мислиш да я караш? с нетърпение очаквам резултатите
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Бре ти ще трепиш змея бе човек.
А какво се очаква от тоя тунинг ми е интересно?
А какво се очаква от тоя тунинг ми е интересно?
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Верно стана интересно
Само едни биели ти липсват,за да запълниш пъзела.
Като гледам 4 баровия МАП,май ще се кара на 2+ бара
Само едни биели ти липсват,за да запълниш пъзела.
Escap3 написа:На какво налягане мислиш да я караш? с нетърпение очаквам резултатите
Като гледам 4 баровия МАП,май ще се кара на 2+ бара
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Много интересен и впечатляващ автомобил е Голфа,по немски форуми съм чел че с подобно турбо до 2,5 бара,ще е интересно
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
На пролет ще се инсталира всичко и ще се настройва в БГ.
Очаквам да мина 200к.с.,но все пак ще е евридейка.
12мм. глава за помпата не съм я добавил,че ми се търкаля из багажника, трябва и Camplate-a да си поръчам.
Поръчах вала при DBilas,но за съжаление го нямат наличен 272 градусовия и ми предлагаха 260 не не не ще се чака 272
Пружините за клапаните също са от тях -
http://www.dbilas-shop.com/Produkte/Ventilfedersaetze/VW/1-9-TDI-VEP/Ventilfedersatz-fuer-VAG-1-9-8V-TDI-VEP-Motor-z-B-AFN-hydro::7069.html
Нови изпускателни клапани съм приготвил Mahle /AE /Kolbenschmit.
Днес пристигнаха хидравличните повдигачи "Motorsport" 54г. пълни ги водят пък ще видим
Тази седмица очаквам и преходните фланци за турбото, както и ЕГТ уреда които ще се монтира веднага да видим какво показва.
Много ме притеснява съединителя колко ще издържи,но квото дойде.
Ще се сложи и най дебелата предлагана по магазините гарнитура на главата мисля,че бе от сорта на 1.65.
Забравил съм да покажа и спирачния ъпгрейд
312-ките ще се монтират на пролет всичко друго инсталирано.
Не е само биели за съжаление има и опции за бутала от Крафтер да се разпробива на 2.0,ноо тва е за драгаджий
Интеркулер мисля да опитам да ъпгрейдна на оригиналното място,може да малеее,но не искам да променям визията на колата.
Мисля да попитам дали ще ми сглобят един https://www.facebook.com/HGMotorsport
4 баров МАП да , защо да се ограничавам до 2 бара не се знае за в бъдеще
Очаквам да мина 200к.с.,но все пак ще е евридейка.
12мм. глава за помпата не съм я добавил,че ми се търкаля из багажника, трябва и Camplate-a да си поръчам.
Поръчах вала при DBilas,но за съжаление го нямат наличен 272 градусовия и ми предлагаха 260 не не не ще се чака 272
Пружините за клапаните също са от тях -
http://www.dbilas-shop.com/Produkte/Ventilfedersaetze/VW/1-9-TDI-VEP/Ventilfedersatz-fuer-VAG-1-9-8V-TDI-VEP-Motor-z-B-AFN-hydro::7069.html
Нови изпускателни клапани съм приготвил Mahle /AE /Kolbenschmit.
Днес пристигнаха хидравличните повдигачи "Motorsport" 54г. пълни ги водят пък ще видим
Тази седмица очаквам и преходните фланци за турбото, както и ЕГТ уреда които ще се монтира веднага да видим какво показва.
Много ме притеснява съединителя колко ще издържи,но квото дойде.
Ще се сложи и най дебелата предлагана по магазините гарнитура на главата мисля,че бе от сорта на 1.65.
Забравил съм да покажа и спирачния ъпгрейд
312-ките ще се монтират на пролет всичко друго инсталирано.
Не е само биели за съжаление има и опции за бутала от Крафтер да се разпробива на 2.0,ноо тва е за драгаджий
Интеркулер мисля да опитам да ъпгрейдна на оригиналното място,може да малеее,но не искам да променям визията на колата.
Мисля да попитам дали ще ми сглобят един https://www.facebook.com/HGMotorsport
4 баров МАП да , защо да се ограничавам до 2 бара не се знае за в бъдеще
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Притискател търсиш марката Techniclutch за голф 3 2.9 vr6 syncro + нормално феродо. Притискателя го има в английския ebay, има и готови китове.. Радвам се, че си се зарибил За ремап не бързай, остави го за най най-последното нещо. Успех с проекта.
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
V@lDo написа:Притискател търсиш марката Techniclutch за голф 3 2.9 vr6 syncro + нормално феродо. Притискателя го има в английския ebay, има и готови китове.. Радвам се, че си се зарибил За ремап не бързай, остави го за най най-последното нещо. Успех с проекта.
Напиши techniclutch в гоогле и ще останеш почти очарован от темите по чуждите форуми
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
Верно пише, че са боклук и само отрицателни отзиви. Знам един човек, който кара с такъв притискател и не е имал проблеми. Ясно е.. да не рискува тогава Има други варианти.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 20 Jahre Mk3 ReBorn--> TDI GTD-->200++
За 1-ви път чувам за тази марка....
Гоогле ми каза да не си купувам
Гоогле ми каза да не си купувам
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта