

BeckoTDI написа:
А Митко (theraven) да не се ослушва, имаме с него да качваме 19-ска за снимка поне
kirilex написа:Абе май проблема е в гумите
znainainai написа:kirilex написа:Абе май проблема е в гумите
Естествено че е в гумите производителя е написал колко цола се слага на всеки модел. Защо юбилейките са със по-голям въртящ момент и по големи спирачни дискове? Защото са на 16 цола. Тези промени са направени за да не се натоварва трансмисията и спирачната система на автомобила. А и стои смешно кола със гуми от камион и спирачни дискове като CDИ като дойде момента за спиране става "Оле майкооооооооо
п.п. Веско сори пич ама и в скайп ти го казах това е моето мнение. Знам че си мераклия порадвай му се на голфа ама не го мъчи
G60 написа:znainainai написа:kirilex написа:Абе май проблема е в гумите
Естествено че е в гумите производителя е написал колко цола се слага на всеки модел. Защо юбилейките са със по-голям въртящ момент и по големи спирачни дискове? Защото са на 16 цола. Тези промени са направени за да не се натоварва трансмисията и спирачната система на автомобила. А и стои смешно кола със гуми от камион и спирачни дискове като CDИ като дойде момента за спиране става "Оле майкооооооооо
п.п. Веско сори пич ама и в скайп ти го казах това е моето мнение. Знам че си мераклия порадвай му се на голфа ама не го мъчи
Глупости,през 90-те години са слагали на масовите коли 90-100к.с. 13 и 14 цола джанти, докато днес слагат на автомобили със същата мощност мин. 15" 16" така ,че това какво е написал производителя няма голямо значение в случая. А и винаги по големия цолаж прави колата да изглежда по добре(естествено без да се прекалява) примерно за Г3 перфектната джанта е 16-17 цола
Потребители, разглеждащи този форум: YSM100 и 46 госта