Историята на една тройка комби, която беше продадена :(

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Историята на една тройка комби

Мнениеот alpine » Вто 14 сеп 2010 20:27


radi_nrj написа:В момента събирам за един параход Е38 725TDS или 730d и като го взема обещавам по голфа да има умерени извращения :Mr Green Fun

:да: :да: :да:

С окачване вече е друга бира :да: :да:

Vento написа:Човек трябва да има поне една нормална кола в тая тъпа държава с гадни пътища! :idea: :012:

Абсолютно правилно :deal




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: Историята на една тройка комби

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 14 сеп 2010 23:04


Много обичам хубави и ниски комбита...тук само фаровете са не на място някак,нормални двусекционни ще заспят :wink:


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Историята на една тройка комби

Мнениеот radi_nrj » Вто 14 сеп 2010 23:22


Тези фарове с, които е в момента са ми скъпи и в двата смисъла на думата.

Бих ги сменил само с Hella Black Golf 4 Look защото ще отиват на тъмните стопчета.

Последна промяна от radi_nrj на Съб 19 май 2012 21:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Историята на една тройка комби

Мнениеот radi_nrj » Съб 30 окт 2010 22:25


Spy Shot.
Изображение

С новите джантета затваряме сезона.
Изображение
Джантата е Ronal Votex 15/7J

Последна промяна от radi_nrj на Чет 17 мар 2011 23:10, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
VW_Ventsi
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 21:56
Автомобил: VW GolF III
Двигател: ABF 94
Местоположение: София

Re: Историята на една тройка комби

Мнениеот VW_Ventsi » Сря 03 ное 2010 19:57


евалата колега комбето се получава много добре,само ако изчистиш решетката мисля че ще извади друга визия,с това окачване направо ме караш много да се замислям дали и аз да не прасна на пасатчето,комби и то ниско-уникално,ако сега сложиш и 1 зверка жанта ще избиеш рибата :)

поздрави \v_W/


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Историята на една тройка комби

Мнениеот radi_nrj » Сря 03 ное 2010 23:08


Последните няколко дни ядох дървото с това окачване. трябваше да я вдигна за да вкарам зимните гуми и останових нещо неприятно и нещо интересно.

Не са оставили никакви маркери до къде може да се вдига колата и изобщо от колко до колко mm окачването работи нормално. Трябваше да го науча по трудния начин - ако навиеш предните повече от 100mm от началото на резбата до донлата гайка амортисьорите спират да функционират (за задните мисля, че беше 70mm).

На сайта на TA Technix пише, че този модел сваля от 30 до 70mm, но ако не знаем заводския клиренс на колата какво правим :roll: :roll: :roll: знаем само, че работи в някакъв диапазон от 40mm. Другото тъпо е, че на задните амортесьори хода е даже по малко от 40mm тъй като ако развиеш гайките до 50mm от началото на резбата моста почва да опира в тръбата на ауспуха, а като ги натегнеш повече от 70mm задницата почва да подскача и на най-малката неравност.

Сега да преминен към неприятното - за да се навиват/развиват гайките на задните амортесьори те трябва да се свалят от колата защото при комбитата се падат на много кофти място.

За 200EUR цена на окачването нямам право да се оплаквам, но това са неща, които е добре да се знаят от младите ентусиасти преди да почнат да правят глупости защото пичовете от TA Tecnix са оставили резба, която позволява гайките да се навият 30mm над и 50mm под точките при, които това окачване спира да функционира.

Последна промяна от radi_nrj на Нед 24 май 2015 23:44, променено общо 1 път.


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Историята на една тройка комби

Мнениеот snuupy93 » Чет 04 ное 2010 0:07


Много ми харесва как става колицата, много обичам "смъкнати" комбита със широки джанти, страшно им отива. Ето един подобен пример, само дето не е "смъкната", тъй като човека не иска да му вози твърдо :?
Изображение


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Историята на една тройка комби

Мнениеот mitakathvp » Чет 11 ное 2010 0:46


radi_nrj написа: Имаме си и парно, което се надявам до коледа да спре да смърди :mrgreen:

:mrgreen:



Аз сменях радиатора преди 3 години и още си понамирисва на нещо подобно на масло mhihi :063:


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Историята на една тройка комби

Мнениеот radi_nrj » Сря 19 яну 2011 21:54


Да тупнем прахта от тази позабравена тема. Жената обеща за рождения ми ден да ми купи:
Изображение

Пък аз ще им купя:
Изображение

че много мъгли мамка му :banghead:

Евентоално по някое време по нататък:
Изображение

Ако не трябваше да се дадат близо 4К за ремонт на баня горката колица си няма представа какво щеше да и се случи, но за съжаление се очертава слаба година за тунингара в мен.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Историята на една тройка комби

Мнениеот Bai Sando » Сря 19 яну 2011 22:01


Един съвет: тия халогени не светят и се пълнят с вода.:( Иначе за мигачи са супер :D Ако наистина искаш да ги сложиш най добре им сложи някой ориг.халоген с лупа и ще се получи супер :да:


Потребителски аватар
maniaka
Мнения: 370
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на една тройка комби

Мнениеот maniaka » Сря 19 яну 2011 22:31


Колега аз съм с Та техникс и в момента го карам навит на макс и нямам никакви проблеми с отскачане и неефективна работа на окачването лятото съм я карал пусната на макс и пак не съм забелязал неефективна работа :roll:Неефективност се появи само като сложих мотора от 4та и му стана по тежко отпред и поомекана малко.А иначе тя колата си друса както и да ми е навито окачването :twisted: Аз ли не си познавам добре колата?При други колеги с тая марка койлове има ли такива проблеми като при теб?


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Историята на една тройка комби

Мнениеот radi_nrj » Чет 20 яну 2011 10:24


SANDO 1 написа:Един съвет: тия халогени не светят и се пълнят с вода.:( Иначе за мигачи са супер :D Ако наистина искаш да ги сложиш най добре им сложи някой ориг.халоген с лупа и ще се получи супер :да:


Ще видим с ксенона дали няма да светят :twisted: , а аз ще се погрижа да не се пълнят с вода.

Последна промяна от radi_nrj на Чет 20 яну 2011 11:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Историята на една тройка комби

Мнениеот nokiangage » Чет 20 яну 2011 11:00


Идеално кобми колега! :beer


Потребителски аватар
dinkonikolaev
Мнения: 1838
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
Двигател: PF AAM
Местоположение: Нова Загора

Re: Историята на една тройка комби

Мнениеот dinkonikolaev » Чет 20 яну 2011 14:01


Ксено на тия халогени :screwy По добре на фаровете :wink:


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Историята на една тройка комби

Мнениеот radi_nrj » Чет 20 яну 2011 14:13


dinkonikolaev написа:Ксенон на тия халогени :screwy По добре на фаровете :wink:


Те са с Power HID, който ще сменя само когато нещо по него изгори.



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта