Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19307
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Мнениеот stefan4o » Чет 05 май 2011 10:56


Наистина колата става страхотна. Мислех да пиша в темата със снимките нещо, ама рекох да не развалям хубавата тема, та ще го пиша тук. Забелязах една Джета на събора като тая на Алпин, кафявата, не знам дали е неговата или друга, беше с рали-фронт. Моето лично мнение, с което държа да подчертая много дебело, че е само мое и не ангажирам никой с него, е че с джетовските кристални фарове колата изглежда по-добре. Не казвам, че рали-фронт не е хубав, моля, да не бъда разбран погрешно mhihi . Ако не ме домързи после ще изнамеря старите снимки на алпин за неговата Джета с кристалните фарове. Стоят просто ненормално добре.
Колега под капака как са нещата. В смисъл с какъв мотор е, нещо предвижда ли се откъм силов тунинг? Гледам, че не ти се свидят пари за оптика :bowdown




Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Мнениеот Stefan » Чет 05 май 2011 12:09


Поздравления и едно голямо ЕВАЛА :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Мнениеот polski-grizach » Чет 05 май 2011 19:07


Рали фронта на мен ми харесва :да: Смятам че ако му замонтираш и някой ксенон ще изглежда още по добре.Много добра визия има макар и на шприц кит.Продължавай да ни изумяваш :да:


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Мнениеот Bai Sando » Чет 05 май 2011 21:07


Поредния Варненски УНИКАТ :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
vw__fen
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Мнениеот vw__fen » Чет 05 май 2011 21:30


баси джетата сериозно ... с тая раздувка и тоя лъскав борд ми хареса адски много пък и цвета също е мноо як ... не си играете варненци обаче :да:


Потребителски аватар
Romboni_kr
Мнения: 129
Регистриран на: Нед 09 яну 2011 15:10
Автомобил: Mk3 Gti
Двигател: ABF
Местоположение: Гр. Тетевен

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Мнениеот Romboni_kr » Чет 05 май 2011 21:36


Евала колега колата е прекрасна...
: vw fen


Потребителски аватар
koko_GTI
Мнения: 1243
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Мнениеот koko_GTI » Чет 05 май 2011 22:11


перфектен , красив , уникален . това мога да кажа :)


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Мнениеот ping23 » Чет 05 май 2011 23:27


Във варна нещо ви има не знам дали е от въздуха :)
Много добра кола!
:bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
Bose
Мнения: 244
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Мнениеот Bose » Пет 06 май 2011 15:16


stefan4o написа:Наистина колата става страхотна. Мислех да пиша в темата със снимките нещо, ама рекох да не развалям хубавата тема, та ще го пиша тук. Забелязах една Джета на събора като тая на Алпин, кафявата, не знам дали е неговата или друга, беше с рали-фронт. Моето лично мнение, с което държа да подчертая много дебело, че е само мое и не ангажирам никой с него, е че с джетовските кристални фарове колата изглежда по-добре. Не казвам, че рали-фронт не е хубав, моля, да не бъда разбран погрешно mhihi . Ако не ме домързи после ще изнамеря старите снимки на алпин за неговата Джета с кристалните фарове. Стоят просто ненормално добре.
Колега под капака как са нещата. В смисъл с какъв мотор е, нещо предвижда ли се откъм силов тунинг? Гледам, че не ти се свидят пари за оптика :bowdown

Много правилно си написъл че е въпрос на лично мнение,но за мен рали фронта е върхът на сладоледа :wink: (ако мога така да се изразя ).До колкото джетата на пешо няма как да не ти харесва как и седят защото просто самата кола е уникално красива, и които и фарове да и сложи пак ще ти харесат mhihi . На всички ви мога само да :bowdown :bowdown :bowdown за хубавите думи,щастлив съм че труда по колата се оценява от хора които знаят какво е да фърлиш труд,нерви,време и още куп неща за да стане колата


Потребителски аватар
Bose
Мнения: 244
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Мнениеот Bose » Пет 06 май 2011 16:10


След като отвън колата вече изглеждаше много добре и оставаше само да се боядисат нещата които бяха на течен кит дойде време да пипнем малко и от вътре.Започна се с премахване на стария светъл мокет и замяната му с същия но в черен цвят
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
След като вече бях с черен мокет ми липсваше кожено табло което беше намерено бързо и веднага монтирано
Изображение
Изображение
Вече бях и с кожено табло :banana ,прийска ми се много да си сложа ел стъкла и един ден видях че разпродават в Варна 4-тери врат голф 2 с ел стъкла.Отидохме разбрахме се с колегата и ги взех.Макар и да беше зима един ден пред блока ги монтирахме
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Монтирани бяха и ел стъклата но ми трябваше друго барче за да наредя бутоните.След малко време дебнене в форума и то се появи и веднага го взех
Изображение
Сложихме наелони на вратите както слагат от завода
Изображение
Изображение
Вратите бяха вече готови за затваряне с корите които бях взел от Пешо.С корите бях взел и предните,средните и задните колонки които Пешо беше направил в цвета на салона.Седалките ги имах по от рано и така всичко вътре се връзваше вече и придоби завършен вид.Тогава взехме и някои неща като плеър pioneer DEH-8400MP,предни колонки за таблото DLS както и задни DLS с филтри,за бас ползвахме усилвател и бас kenwood
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Колата стоя така близо година защото често ми се налагаше да пътувам а като се връщах нямах време да работя много по нея (все пак се ползваше за ежедневка).От много време се канех да си купя ежедневка а джетата да се ползва главно лятото и да прекарва повечето време в гаража.Преди близо година това се сбъдна.Намерих Audi 90 coupe 1990 година с 1.8 мотор 112 конски сили,ел стъкла,ел огледала,борд компютър,климатик,хидравлика,дискове отзад и веднага залепнах за нея,3 дена пазарене с копувача и вече беше моя,много и се радвах защото тези купета са ми слабост от годините когато още вземането на книжка ми беше мечта mhihi .Така вече джетата можеше да се прави без да се притеснявам че ще стои на улицата и някои ще и посегне,а аудито се нарочи за работната кола :lol: .Вече беше време за боята на подготвените детайли и така колата да се завърши от вън,когато реших че това не е достатъчно и не ме задоволява като краен резултат,бях набелязал нови неща за правене с които според мен колата щеше да стане на много по високо ниво.Оставаше да намерим откачалка която да се занимава с изпълнението на тези идей и в същото време да ги реализира перфектно.Спряхме се на човек участвал в още един филм наречен карамеленото поло на волен, и така преди 6 месеца колата влезе в неговия гараж където като излезеше трябваше да прилича на нещо много красиво,изтънчено,изчистено и направено с вкус
очакваите скоро продължение със съществената част от проекта

Последна промяна от Bose на Вто 11 мар 2014 22:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
hooligan_6683
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:47
Автомобил: Passat b6
Двигател: BWA
Местоположение: Сапарева баня

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Мнениеот hooligan_6683 » Пет 06 май 2011 16:27


колега джетата просто ти е невероятна чакам с нетърпение продължението :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Мнениеот madcap » Пет 06 май 2011 17:56


Найстина красива става Джетата, личи че с правилните приятели всичко става както трябва, а като се завърши нема начин да не мине през моя снайпер.
Чакаме следващия епизод scare


Потребителски аватар
mk1gti
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Мнениеот mk1gti » Пет 06 май 2011 21:11


:bowdown :bowdown :bowdown Той колегата си знае! mhihi


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Мнениеот zdravko_jett » Пет 06 май 2011 22:15


красота,изтръпнах като разглеждах темата, браво още една красива джетта


Потребителски аватар
Bose
Мнения: 244
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green

Мнениеот Bose » Съб 07 май 2011 22:44


Така продължаваме с развитието,в гаража колата влезе така
Изображение
Започнахме с първата идея а имено слагане на вежди от предни калници на мястото на задните,и по точно предна лява вежда отзад в дясно и предна дясна отзад в ляво ).За целта трябваше да намерим перфектни(без ръжда) 2 предни калника от голф2,след намирането им се започна с отрязването на вече готовите задни вежди :screwy ,както и отстраняване на голяма част от подкалника и изграждането на нов такъв но с по голяма дълбочина с цел да може колата да се сваля почти до доло без да опира в подкалника heavy metal zork .След като отрязахме задната вежда,отрязахме от купените предни калници новата вежда и напаснахме.А след като беше напасната вече опънахме и ръба
[Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
От другата страна нещата се повториха
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Ето и как се изградиха новите подкалници и след това се обработиха с Body 999
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
След като задните вежди бяха готови за китване се премина към следващата идея а имено слагане на прагове от голф3 като идеята беше да са изнесени на вън но не прекалено много и да са свързваща част меду предна и задна вежда.За целта се купиха прагове от голф 3 и отидохме да ги огънем на машина за да станат прави ръбове и да не отнесът много кит.След това почнахме да ги напасваме към задната вежда а отпред исках да свършват кадето свършва купето а не да са едно цяло с предния калник.Тоест да има фуга между прага които е на купето и продължението му на предния калник,така според мен щеше да изглежда по оригинално.Преди слагането праговете бяха обработени от вътре за да не са на гола ламарина и да не се развива ръжда.Ето и снимки за да стане ясно
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
От другата страна естествено всичко се повтаря
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Последна промяна от Bose на Сря 12 мар 2014 0:30, променено общо 2 пъти.



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта