днес беше един прекрасен, топъл ден
също тека беше ползотворен за лупите

отметнах доста работа
първо видях че каските на новия ментак фар и оригиналните имат разлика -
оригиналната е пригодена за ел регулиране а ментака не е
(ще използвам стари и оригинални каски - добре че съм прибрана къща и имам доста от тях)

-------------------------------------------------------------------------------------
след това реших да прекарам кабела за управлението на електромагнитната клапа на лупата през капака на рефлектора - пробих дупка с отвор 6мм - на него ще има гумена втулка за да не се претрие кабела въпреки че той е статичен и няма никакво движение
(за всеки случай поставих термо свиваем шлаух на кабелите)
------------------------------------------------------------------------------------
след това се чудих как да прекарам управлението на лупата през силикона на ксеноновата крушка и ми дойде идея да направа мъжки и женски букси за преходи
(според мен така е много добре)
------------------------------------------------------------------------------------
вече започнах да се замислям дали след всичките сметки и изчисления които правих дали фара ще влезе точно на место и дали няма да опира някъде
реших че момента на истината е дошъл и свалих първо фара пред акумулатора за проба дали ще влезе новия с удължението на зад
новия влезе перфектно и има 26мм разстояние от гумения маншон на конструкцията до акумулатора
това беше голямо облекчение за мен, въпреки че бях мерил поне 20 пъти преди да поръчам муфите за рефлекторите
(понеже от другата страна имах повече разстояние да работя реших тестовете на лупата да са от дясно)
ето така изглежда монтираният фар от задната страна
-------------------------------------------------------------------------------------
закрепих фара с оригиналните болтове и реших да пусна крушката за да видя дали съм се справил с всички изчисления които трябваше да спомогнат за точната настройка на фара
смятам че е много добре
------------------------------------------------------------------------------------
реших да сложа оригиналният фар с би ксенон на 35 вата - 5000К и да направа сравнение с лупата на 35 вата - 4300К
това което сам видях ме шокира






до сега не съм правил такъв експеримент
или пускам 2 лупи заедно директно, или карам рефлекторен фар с ксенон
не съм правил съпоставка на една кола с различни фарове
ето и снимките
от ляво - рефлекторен фар
от дясно - лупа
без коментар



сами си направете изводи
---------------------------------------------------------------------------------------
въпреки леката конструкция която се опитвах да сглобя имах подозрения че ел машинката за регулиране на височината на фаровете няма да може да работи и ще и е прекалено тежко
свалих пак фара и поставих ел машинката на каската -
тук пак имах притеснения дали ще пасне въпреки че и това съм го мерил над 20 пъти
за мое голямо щастие добре съм си свършил предварителната работа
--------------------------------------------------------------------------------
за днес толкова че и доста друга работа си имах

утре ми предстои поставянето на отдушници против запотяване на фаровете
много благодаря за съвета за отдушници на колегата - golfmk1
също така много благодаря и на колегата vit_autosofia че ми предостави гаража си за повече от 3 часа за тестове на лупите
очаквайте продължение........
п.с. вижда се вече светлина в тунела
