R-Line GTI

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
GALIANO
Мнения: 642
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
Автомобил: Cupra 300
Двигател:
Местоположение: Germany

Re: R-Line GTI

Мнениеот GALIANO » Вто 13 сеп 2011 1:49


Снимка на деня с Айсифона :)

Изображение

17' ките се продават,ако някой има интерес да ми драсне едно лично!!




Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: R-Line GTI

Мнениеот sk. » Вто 13 сеп 2011 8:40


GALIANO написа:Какво мога да постигна с 0.216 инжектори,филтър,генерация,софтуера :roll:

Горе долу същото, като и без тези неща. :lol:

Майтапа на страна. Може би 20кс, а може би не.


Потребителски аватар
GALIANO
Мнения: 642
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
Автомобил: Cupra 300
Двигател:
Местоположение: Germany

Re: R-Line GTI...Нови снимки

Мнениеот GALIANO » Чет 15 сеп 2011 21:16


brabus написа:sk., цените са такива.Това, че в Бг минаваме "тънко" е друга тема.
До автора.
С риск да бъда оплют, но аз залагам на голяма атмосферка.
Нещо такова - http://www.ebay.de/itm/VW-Passat-3C-R36 ... 4a9e0d9d96
Този мотор влиза в коша на Г4 без проблем.


Добре,но това не е ли 4x4 ?
Следователно май и скоростна кутия ще ми трябва,както и да е писах им един емаил да видиме какво ще ми отговорят heavy metal zork

До ден два трябва да ми дойдат новите стелки(разбирасе Р32),също така и купих това

Изображение

така вече ще мога да ползвам новото Тахо


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: R-Line GTI

Мнениеот Aprilia » Пет 16 сеп 2011 2:20


Как мислиш да подкараш копчетата :roll: Според мен няма начин, или поне аз до момента не откривам :|


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: R-Line GTI...Нови снимки

Мнениеот brabus » Пет 16 сеп 2011 20:23


GALIANO написа:
brabus написа:Нещо такова - http://www.ebay.de/itm/VW-Passat-3C-R36 ... 4a9e0d9d96
Този мотор влиза в коша на Г4 без проблем.


Добре,но това не е ли 4x4 ?
Следователно май и скоростна кутия ще ми трябва,както и да е писах им един емаил да видиме какво ще ми отговорят heavy metal zork



Да довърша теорията си за този мотор. Според мен ако колата остава само на предно в пъти по-подходящ е мощен атмосферен мотор, сравнено с турбо агрегат. Ще има в пъти по-плавно разгръщане на мощността. Няма да има турбо дупки и т.н. Сега не ми казвайте, че ако 1.8Т 20V се на помпа до 300 кс (колкото е R36) няма да има лаг.
Сега малко за скоростите. Този двигател фабрично винаги е в комплект с 4х4 система. Било в Пасат, Шкода, Кайен. Та с твоята кутия и по-скоро съединител няма да стане. Ще ти трябва 6 скоростна кутия от Голф с 1.8 Т 180 кс. Дори Голф като твоя, но с 170 кс. е с 225/228 мм съединител. Идеята не е толкова за 6-те скорости, а че тези кутии вървят с 240 мм съединител и са единствените за предно при бензиновите мотори.
Разбира се има вариант и с перформънс съединител на 228 мм, но според мен не си струва да губиш комфорта при шофирането. Все пак понятието полусъединител не е лошо нещо в ежедневието mhihi
Има вариант от дизел с 6 скорости и 240 мм, но не съм се заигравал да гледам предавателни числа и как ще се върже тази дизелова скоростна кутия с двигател, който се развърта до 7000 оборота.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: R-Line GTI

Мнениеот sk. » Пет 16 сеп 2011 21:14


В кръга на шегата:

6-та ще свършва на 478км/ч. mhihi
За съжаление конверсията към 4х4 е доста тежка задача свързана с доста разходи. Доста по-удачен вариант ми се струва да вземеш Голф 4х4 с 2.8мотор и да си прехвърлиш броните, праговете и всичко останало. Ако тегли чертата човек, сигурно цялото прехвърляне на чарколяк няма да надхвърли 1000 лева. Докато смяна на мотор или конверсия към 4х4 е нещо страшно. Само ЕКУ-то на Халдекса ти е над 1000лв.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: R-Line GTI

Мнениеот morfei1 » Пет 16 сеп 2011 21:52


Абе то хелдекса бял кахър, ма аз доколкото съм в течение от средата назад самото купе има разлики, които правят трансплантацията невъзможна без намесата на флекс и аргонов апарат.


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: R-Line GTI

Мнениеот k_garchev » Пет 16 сеп 2011 21:59


Да,по-различно е!И багажника е с 20см по-нагоре!Както ми е тръгнало с продажбата,май скоро време ще зарадвам някой с пълен комплект,за минаване на 4х4!


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: R-Line GTI

Мнениеот morfei1 » Пет 16 сеп 2011 22:07


Както вече казах филма става голям, и не си струва да се занимава. Смени ли купето..... сменя и колата. Аз това не бих го направил никога, след като съм вложил толкова средства, време и мерак в нея, въпреки че реално вложените неща ще се прехвърлят в новото купе..... ма колата няма да е същата.

Галиано, един ъпгрейд който е хубаво да направиш... ъпгрейд на спирачки, 1-во заради ефективността, второ заради визията. Един преден-заден комплект от R32 ще и легне хубаво, като алтернатива може 312 на 256мм. с едни предни апарати ATE57 :) . Ако си достатъчно луд може да търсиш Брембо и т.н.т комплекти.


Потребителски аватар
GALIANO
Мнения: 642
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
Автомобил: Cupra 300
Двигател:
Местоположение: Germany

Re: R-Line GTI

Мнениеот GALIANO » Пет 16 сеп 2011 23:48


Ами задните ми ги запази колега,но .....незнам по каква причина ги продаде,а и бяхме се уговорили вече един път.Както и да е,намерих си други пак Лукас на 256мм.За 70 евро има и съпорти от 288 на 312.Така че това ми е последната болка.Сега се занимавам с новото табло и в търсенето на Гърне.


Потребителски аватар
vw__fen
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: R-Line GTI

Мнениеот vw__fen » Съб 17 сеп 2011 0:07


morfei1 написа:Ако си достатъчно луд може да търсиш Брембо и т.н.т комплекти.

А той хич не е луд ... само напред колега следя с интерес макар и да не пишя :да:


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: R-Line GTI

Мнениеот Petrolhead » Съб 17 сеп 2011 20:01


Аз не мога да разбера нещо, защо искаш една кола да я направиш да изглежда като друга такава, вместо да продадеш сегашната и да си купиш желаната.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: R-Line GTI

Мнениеот morfei1 » Съб 17 сеп 2011 20:19


Щото R32 с 4-ри врати няма, и защото най-евтиното такова е 10000евро у Немско :)


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: R-Line GTI

Мнениеот sk. » Съб 17 сеп 2011 20:21


Да бе, ама зор пък да е Р32... Все едно да си накича, мъртвата 320ка с М-пакет. Пак си е мъртва 2-ка.. :lol:
Тази кола се отличава доста и е една от малкото, които грабват окото :да:


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: R-Line GTI

Мнениеот my heart iS iCe » Съб 17 сеп 2011 20:23


Petrolhead написа:Аз не мога да разбера нещо, защо искаш една кола да я направиш да изглежда като друга такава, вместо да продадеш сегашната и да си купиш желаната.

Защото е по-сладко, сам да си направиш Кекса, отколкото да го купиш готов! нЯма тръпката да чакаш крайният резултата, явно затова :mrgreen:

Евала на колегата, следя темата с интерес, радвам се на всяка придобивка, като малко дете, желая ти късмет колега, и не жали снимковият материял mhihi



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта