Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG - K&N ?

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Th3_Storm
Мнения: 264
Регистриран на: Пон 16 мар 2009 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас Варна

Re: Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG- пълната промяна започна

Мнениеот Th3_Storm » Нед 27 фев 2011 10:12


zdravko_dimitrov1986 написа:Сутринта - към 10 и нещо сигурно ще съм горе. Когато искаш заповядаш на госке.
За насаждането на парче от поло не се бях сетил - ще се мисли за на пред.
Имам въпросче.
Ако се запълни от зад лайстната на задният капак барабар с бутона за отваряне, после как става въпросното отваряне.
Моля не пращайте линкове за четене, защото няма време да чета - готови решения, ако има казвайте приятели.
Идеята за задният капак е да се изчисти от емблемата, надписите и чистачката, но въпросната лаййстна се двуомя.
Единият вариант е черният предпазител където се отваря капака на багажника да се боядише в цвета на колата, а самият бутон да остане черен, но според някои ще сто икато пъпка.
А аз си имам пъпки по лицето и не искам повече. :lol:

Много добре върви всичко а относно задния капак аз съм така както колегата погоре обясни скосихме задния капак исложихме едно централно с копченце до шофиорската врата и го направихме да функционира само като колата е на контакт.Единствения проблем койтоимам с него е зимата в снеговете неиска да отвори но закакво са спрейчетата ;) ще следя с интерес развитието.Поздрави :beer




Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG- пълната промяна започна

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Нед 27 фев 2011 19:25


Идеята задният капак ми допада, но сигурно ще си остане да се отваря по традиционният начин. Поне за сега.
Задницата ще се изчисти от емблемата, чистачката и надписите..
Днеска мамка му нямаше почти никакво развитие - може да се каже, че денят пропадна.
Отивам в гаража към 10 часа и се оказва, че една гайка на амортисьорите се е разбила - после обратно в града да се търси стругар. Един час обикаляхме до като намерим кой да престърга нова гайка с нужният отвор.
После обратно в гаража и нема и след 10 минути нахълтва бащата на майстора /некакъв тотално побъркан дядка/, с който по-добре да си нямате работа и се почна едно викане - ти що не дойде да помагаш за кравата, аба бала, ще ти бутнем гаража и такива истории.
Гаража се намира в близост до краварник и имало някаква крава, която не ставала вече доста време и ще я колят.
Сега около колата ми са наредени пърчета от кравешко тяло които да съхнат и да се отцеждат до сутринта - направо идилия. разпарчетосаният голф сред чаркове на разпарчетосана крава. :mrgreen:
Както и да е.
Ето и снимките които направих днеска.
1. Изображение

предният калник е свален за да се изпили ралчето ламарина заварено на лайстната на вратата.
2.Изображение

тука вече заварената ламарина е минатта грубо с влакнест кит.
3.Изображение
4.Изображение
5.Изображение
6.Изображение
7.Изображение
8.Изображение
калника есвален
9.Изображение
подкалкалника също
10.Изображение
11.Изображение
12.Изображение
13.Изображение
14.Изображение
Вече сме и с един монтиран койл
15.Изображение
16.Изображение
17.Изображение
18.Изображение
Ми това е за сега. Като цяло остава още много работа. Колата сега е стъпила на 2 от новите койлове. Утре трябва вече да се уточни височината на която ще се кара и да се свърши с монтирането на амортисьорите, че много се забавихме от непредвидени истории.


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG- пълната промяна започна

Мнениеот Speedy86 » Нед 27 фев 2011 19:33


А за коя гайка става въпрос та си търсил стругар?


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG- пълната промяна започна

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Нед 27 фев 2011 20:09


Тази,която се завърта от горе на амортисьора.


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG- пълната промяна започна

Мнениеот judasss » Нед 27 фев 2011 22:03


Няма какво да им уточняваш , развърти ги до долу и си джиткай , 60/60 си е напълно приемливо , и няма да имаш проблеми нито със закачане нито със нищо и ще си има адската сотйка !

Пък тоя кит като го изтъркате може и да не я боядисваш , нали е зелен mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG- пълната промяна започна

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Нед 27 фев 2011 22:35


Са ще видим кога ще махнат парчетата на кравата.
Днеска по едно време се шашнах - предна лява гума вдигната и гледам от зад нема резба почти на амортисьора на къде да се смъква, а калника стои на 4 пръста от гумата, и ми просветна, че като си легне на гумите ще падне на долу.
Кирчо при смъкване до край на тия койлове ми се струва на 100% че ще ми запират гумите при завой, но може и да се лъжа.
Ще се стремя към нещо от сорта на 4 пръста под широкият нож е горе долу приемливо.
Имам въпрос - като са заварени тези ламарини за вратите, то че става по уязвимо за ръжда става, но каква е правилната технология за обработването им, да не стане така след година или две да сме ръждясали от всякъде.
Поздрави.


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG- пълната промяна започна

Мнениеот ZeroCool » Пон 28 фев 2011 1:51


zdravko_dimitrov1986 написа:Са ще видим кога ще махнат парчетата на кравата.
Днеска по едно време се шашнах - предна лява гума вдигната и гледам от зад нема резба почти на амортисьора на къде да се смъква, а калника стои на 4 пръста от гумата, и ми просветна, че като си легне на гумите ще падне на долу.
Кирчо при смъкване до край на тия койлове ми се струва на 100% че ще ми запират гумите при завой, но може и да се лъжа.
Ще се стремя към нещо от сорта на 4 пръста под широкият нож е горе долу приемливо.
Имам въпрос - като са заварени тези ламарини за вратите, то че става по уязвимо за ръжда става, но каква е правилната технология за обработването им, да не стане така след година или две да сме ръждясали от всякъде.
Поздрави.


Живо ме интересува и мен...проблема по скоро е под тях какво ще става.....или се разчита на това че е херметически затворено и няма как да ръждясва?


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG- пълната промяна започна

Мнениеот 6669 » Пон 28 фев 2011 2:28


ZeroCool написа:
zdravko_dimitrov1986 написа:Са ще видим кога ще махнат парчетата на кравата.
Днеска по едно време се шашнах - предна лява гума вдигната и гледам от зад нема резба почти на амортисьора на къде да се смъква, а калника стои на 4 пръста от гумата, и ми просветна, че като си легне на гумите ще падне на долу.
Кирчо при смъкване до край на тия койлове ми се струва на 100% че ще ми запират гумите при завой, но може и да се лъжа.
Ще се стремя към нещо от сорта на 4 пръста под широкият нож е горе долу приемливо.
Имам въпрос - като са заварени тези ламарини за вратите, то че става по уязвимо за ръжда става, но каква е правилната технология за обработването им, да не стане така след година или две да сме ръждясали от всякъде.
Поздрави.


Живо ме интересува и мен...проблема по скоро е под тях какво ще става.....или се разчита на това че е херметически затворено и няма как да ръждясва?

Трябва да се обработи вътре. Все пак е останал някакъв процент влажен въздух и с годините ще изгние, най малкото трябва да се вкара някакъв препарат след боядисването


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG- пълната промяна започна

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пон 28 фев 2011 20:02


Така ето и развитието от днеска.
Пътувах до София и отидох в гаража към 3 часа - напредък имаше малък - монтиран още един от койловете и летите джанти.
Като отидох се захванахме за работа.
1.Изображение
това беше положението от дясната страна, което заварих.
2.Изображениебях споменал парчета от крави - ето ги и тях. :mrgreen:
3.Изображение
Така беше от ляво
4.Изображение
След това монтирахме задният десен койловер - с не безизвестна доза мъки - налегана с щанга на спирачният диск за де се вовре болта от зад и да се захвана амортисьора.
5.Изображение
След това се започна последователно вдигане на крик на всички страни на колата и напасване на височината на която ще се кара. Доста играчка си беше, като от зад е равно, но отпред има малка разлика, която идва от различен по дълбочина протектор на двете предни гуми - около половин сант е.

Ето и снимките.
6.Изображение
7.Изображение
8.Изображение
9.Изображение
10.Изображение
11.Изображение
12.Изображение
после наложихме предната броня за да се придобие по добра представа, а и за да се сложи широкият нож и да се види на каква височина ще се кара колата - около 4 пръста е от земята при това положение.
13.Изображение
14.Изображение
15.Изображение
16.Изображение
17.Изображение
18.Изображение
19.Изображение


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG- пълната промяна започна

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пон 28 фев 2011 20:07


Дръпнахме и едно обсъждане какво да правим с веждите.
Той предлага самата вежда да се среще и да се качи по нагоре по колника с около сант и половина, но според мен така се губи ефекта от смъкнатите калници - разстоянието от гумата до калника ще се увеличи, а точно обратното се стремя да постигна.
Другият вариант е да се разреже на няколко места веждата и да се издуят тези парчета на страни - да се издеу.
Но тогава седи проблема с подкалника - трябва да се преработва по някакъв начин. Аз без подкалник не искам да карам.
За задните вежди измислихме да се изреже само ръба и това е.
С предните не знам какво да правя.
Моля за съвети. Имам около ден да си изясна тази страна от нещата.
Поздрави.


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG- пълната промяна започна

Мнениеот neiki4a » Пон 28 фев 2011 20:08


супер става колата колега ама тия фарове много грозни развалят цялата кола ,това си е мое мнение на теб може да ти харесват :beer :beer


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG- пълната промяна започна

Мнениеот Velko » Пон 28 фев 2011 20:09


Колата на Франкещайн scare mhihi Успех с преобразяването! :да:


Потребителски аватар
kriso_g
Мнения: 1636
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
Автомобил: MK4 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: Рудозем

Re: Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG- пълната промяна започна

Мнениеот kriso_g » Пон 28 фев 2011 20:21


според мен ще стой гадно ако му изрежете калниците....
вторият вариант който си предложил е по приемлив :roll:
а на задните как така просто ще и изрежете ръба,че нещо не схванах :roll: :roll:
виж темите на Alpine и leonardo със синята единичка...


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Re: Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG- пълната промяна започна

Мнениеот SpeeDLine » Пон 28 фев 2011 21:16


Според мен трябва да помислите за ощеее надолу :)


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: Golf MKIII GT 8V, 2.0 - AGG- пълната промяна започна

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пон 28 фев 2011 21:18


На задните има едно като цокълче, то ще се премахне.



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта