Не смятам да сменям двигателя, защото и той не се знае в какво състояние е и на колко стотици хиляди километри е. В момента имам една друга опция да взема един читав блок(от приятел) и да му сменя сигменти, гарнитури и лагери, което е по-евтиния вариант.
Проблема при мен се е получил от прегряване. На първи цилиндър компресията беше идеална, а на 2-ри и 3-ти 0,2( като на бензинка) Не ми гореше масло до последно, нямам загува на антифриз, след като го отворихме видях, че буталото на 3-ти цилиндър е задрало и малко му е трябвало на мотора да блокира. Иво каза, че в много начален стадии съм го хванал. Дюзите са перфектни, няма пикаеща дюза. Проблема ми се е получил от висока температура при буталата. Другаде нямам проблем. Смятам след ремонта на двигателя да му сложа и един челен кулер, за да не се стига отново до такова прегряване.
Работника : Според теб какво би довело до този проблем, при положение, че дюзите са перфектни ? Какво имаше предвид, че проблема е другаде ? Стрелката на температурата не се е покачвала над 90 градуса. Маслото е било на максимума постоянно(валволин 5В50 рейсинг), което издържа на висока температура и беше на около 7 хил.км. Тъкмо щях да го сменям.
MK4 TDI R32 Black
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: MK 4 TDI Black edition
rabotnika написа:а я кажи как си я прегрял толкова че да задере буталото?защото според мен проблема е на друго място но........
ей майсторе!на втори и трети цилиндър компресията е под 20. трети все едно с ъглошлайф си го рязал .дюзите перфектни, колата пуши по малко от твоята.
единствения недостатък за който се сещам е, че колата му е на 1,7 налягане без интерколер.с пълна кола с багаж и четири човека , при каране с 200 на магистралата ми звучи логично.като гледам цилиндрите, малко му е трябвало да затегне мотора.
- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: MK 4 TDI Black edition
Ауу как се изложих като написах компресия 0,2 пък то било 20
До сега не съм отварял двигател и ми е малко каша в главата, но добре, че е Иво за да помага
Важното е да се изчистят всички проблеми и да има нещо положително от този ремонт, а именно да се оправи охлаждането, за да няма по-нататъчни главоболия.


Последна промяна от crank666 на Пон 16 май 2011 20:24, променено общо 2 пъти.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: MK 4 TDI Black edition
ifidik написа:rabotnika написа:а я кажи как си я прегрял толкова че да задере буталото?защото според мен проблема е на друго място но........
ей майсторе!на втори и трети цилиндър компресията е под 20. трети все едно с ъглошлайф си го рязал .дюзите перфектни, колата пуши по малко от твоята.
единствения недостатък за който се сещам е, че колата му е на 1,7 налягане без интерколер.с пълна кола с багаж и четири човека , при каране с 200 на магистралата ми звучи логично.като гледам цилиндрите, малко му е трябвало да затегне мотора.
ти що палиш като Балканче наопаки бре?
човека каза че колата била прегрята ти ко разбираш под прегрята?.........Иво..... моля ти се не със лошо да не започваме сега на кого колко пуши колата щото ще се стигне до друго нещо нали знаеш
Последна промяна от rabotnika на Пон 16 май 2011 20:33, променено общо 1 път.
- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: MK 4 TDI Black edition
Иво просто обясни по-накратко и по-ясно от мен за състоянието на двигателя.
Работника, не ми каза какво беше твоето мнение за проблема ?
Работника, не ми каза какво беше твоето мнение за проблема ?
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: MK 4 TDI Black edition
същото което и се е случило на колата аз клонях към малко гориво съответно висока температура в цилиндъра и стапяне на буталото но както го обясни ти аз разбрах че си карал на червено сумати и км.
- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: MK 4 TDI Black edition
Смисъл как на червено ? Имаш предвид, че съм я държал в критични обороти дълго време ? Не можах да те разбера какво имаш предвид.
Колата не съм я карал много бързо(натоварена) , но имах дълъг преход(1000км без да спра за повече от 10 мин) на 25-27 градуса с 4 човека и багаж. След това на другия ден като бях сам за около 20 мин на магистралата я карах с 200 и на вечерта, при градско каране забелязах многото газове. Проблема се появи едва миналата седмица и ако не бяха картерните газове по никакъв начин нямаше да забележа. Точно това Иво каза, че съм я хванал много рано.
Колата не съм я карал много бързо(натоварена) , но имах дълъг преход(1000км без да спра за повече от 10 мин) на 25-27 градуса с 4 човека и багаж. След това на другия ден като бях сам за около 20 мин на магистралата я карах с 200 и на вечерта, при градско каране забелязах многото газове. Проблема се появи едва миналата седмица и ако не бяха картерните газове по никакъв начин нямаше да забележа. Точно това Иво каза, че съм я хванал много рано.
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: MK 4 TDI Black edition
Добре де, ами тая кола нямаше ли сутрин признаци на толкова ниска компресия, тресене пушене ? 

- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: MK 4 TDI Black edition
Не, нямал съм пушене, палеше си от раз сутрин. Проблема се е появил сега. Същия ден сутринта видях, че капачката на резервара ми е отворена и първоначално си мислех, че някой ми е сложил нещо в резервара, но няма как да е от това.
- Ladev
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: MK 4 TDI Black edition
Колега нищо не каза за джантите харесва ли ти така ще ги пръскаш ли или ще ги оставяш както са в момента? 

- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: MK 4 TDI Black edition
Благодаря много за снимката. Много ще се загубят ако са целите така. Дошла ми е една много интересна идея за тях, но това ще е поне след 1-2 месеца. За сега съм замислил други неща, много по-сериозни и належащи. Ще се пробвам с една снимка за да покажа горе-долу каква ми е идеята за джантите.
Само вътрешната страна на ребрата може да се боядисат по-тъмен цвят(графит или черно) за да изпъкнат малко. Пробвах на пеинт ама не се поличи много сполучливо. Идеята е тази:
Само вътрешната страна на ребрата може да се боядисат по-тъмен цвят(графит или черно) за да изпъкнат малко. Пробвах на пеинт ама не се поличи много сполучливо. Идеята е тази:
- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: MK 4 TDI Black edition
Добра идея колега 

- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: MK 4 TDI Black edition
Чудя се само дали черни или графит, но има време да помисля. Ако може някой на фотошоп да направи една снимка в единия и другия вариант и ги сложи направо тук за да видим как би изглеждало ще бъда много благодарен. 

- vw__fen
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: MK 4 TDI Black edition
вътрешната страна в черно
това си е мое мнение
иначе колата много ми харесва ама си търси 6-тия зъб ...
Поздравии!!


Поздравии!!
- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: MK 4 TDI Black edition
Пробвах вътрешната страна в черно. Не знам колко се получи, но не умея фотошопа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта